Otobüste Sürtüne Sürtüne Yolculuk

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba değerli seks hikayeleri okurları...O gün hava çok sıcaktı. Herkesin başı dönmüştü sıcaktan. Otobüsü beklerken bi adam gözüme çarpmıştı, yaşı 45-50 olan bu adam eski ingilizce öğretmenime çok benziyordu. Sürekli göz göze geliyor, ama gözlerimizi kaçırıyorduk. Adam beni yanlış anlıcak diye korkuyordum. Ama bi elektriklenme olmuştu. Bağrı açık gömleğinden çıkan kıllar ve hafif göbeği onu çok çekici yapıyordu. Bıyıklı ve keldi. Ona doğru yanaştım. Yanında torbalar vardı. Otobüs gelince aynı otobüse bindiğimiz için çok sevinmiştim. Otobüse binmiş,tıklık tıkışık otobüste yer bulmaya çalışıyorduk. Adam iki arkandan geliyordu. Arada bir yer bulmuştum. Demire yanlandım. Amca arkmdaydı. Ona torbaları bırakmasını söledim ve torbaları ayakaltına bıraktı. Teşekkür etti. Sesi çok kalındı. Sırtımı demire yaslamış yüzümü adama dönmüştüm. Adamla birbirimize bakıyorduk. Adam benden uzundu. Otobüsün kalabalık olmasından dolayı sıkışıyorduk. Amcam saolsun bana yaslanıyordu. Artık tamamen temas halindeydik adamın keten paltolonundan siki çok kolay hissediliyordu. Ilk temaslardan sonra adamın belinden tutundum ve kendime doğru çektim. Bir elimle de aşağıya, aletine doğru indim. aletini elime alınca bi irkildi. üfff ne maldı ya. Avucuma sığmıyordu. Adamın kolları arasındaydım. Nerdeyse ağzına düşecektim. Belinden tutmayı bırakmıştım zaten kaynaşmıştık birbirimize. Adamın siki karnımdaydı ve tüm hatlarıyla hissediliyordu. Göbeği ve sikiyle beni demire sıkıştırmıştı. Elimi fermuarına attım ,fakat adam açmama izin vermedi etrafına bakınarak. Elim yine sikine gitti. Siki kabarmış,pantolonunu zorluyordu. Birden pembe rüyadan komşumuz ahmet amca nedeniyle bozuldu. Otobüste beni bulmuş ve yanıma gelmişti. Benim de işlerim bozulmuştu. Yapacak bişi yoktu, sevişmeyi burda bitirecektik. Arkamı döndüm ve muhabbete başladık. Amcam aradasırada da olsa ben sürtmeye devam ediyordu. Eliyle de arkamı yokluyordu. Inerken adamın sikine elimin tersiyle hafiften dokunabildim o kadar. Ama o başını asla unutamıcam. Hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim:) bu sitedeki sex hikayeleri harikaa :)
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

en yakın arkadaşımın karısıyla

mrh.ba sayin hikaye okurlariben belcikada yasiyorumadim tarik 40yasindayim suan.ama cok yakisikli ve atletik yapiya sahib birisiyim.basimdan gecen olayi sizlerle paylasmak istiyorum.her zaman oldugu gibi calismaya gidiyordum.ben 2 ci vardiyada calisi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ağzıma boşal

mrb ben taksici oktay taksici oldugum icin geniş bir cevreye sahibim sex hayatim baya geniş tabii bekar özgür bir erkegim bununda etkisi var ne hikmetse yazdigim hikayeler sayfaya eklenmiyor belkide uzun yaziyorum ama yaşadigim o anlari bir bir sized... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muğla yoluu

merhaba arkadaşlar uzatmadan bi hatıramı paylaşmak istiyorum sizinle. tıp fakültesi öğrencisiyim ve sık sık türkiyenin dört bi köşesindeki arkadaşlarımı ziyaret ederim. geçen sene kış mevsiminde izmitten muğlaya otosbusle gidiyordum yanımda da kız ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınava gitmiştim bir dilbere rastgeldim.

Merhaba. Ben istanbuldan hakkı. 24 yaşındayım. Uzun boyluyumdur ama ne yalan söyleyeyim bizim ufaklık sadece 17 cm dir. İki yıldır istanbuldayım. İşim gereği çok geziyorum ve genelde toplu taşıma araçlarını kullanıyorum. Masrafları toplu olrak şirket... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otbüstekı kapalı olgunumm

slm mılet oncelıkle bende başımdan gecen bir anım sizle paylaşmak istedım.HER ZAMAN Kİ GIBI OTOBUS SABHALARI BINIYORDUM VE HEP KALBALIKTIR BİZİM OTOTBUSLER VE GOZUM KESTIM BIR BAYAN VARDI TAM ONU ARKASINDA DURMAYA BAŞLADIM VE ODA ORDA OTURAN BİR BAYA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüsteki olgun kadın

Bugün okula giderken dolmuşa bindim sabah saat 8 gibi bindiğimde yer yoktu oturcak sonra bi kadın bindi dizin hemen üstünde bi elbisesi vardı ama yaşına göre bacakları çok güzeldi sonra dolmuuşun en arka tarafı koltuksuz oluyo oraya geçtik minik bişe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara özel halk otobüsünde

Merhaba ben burç istanbulda yaşıyorum yaşım yirmi bir. bu hikayem ankarada özel halk otobüsünde geçti. kızılaydan elvankente gitmek için otobüse bindim otobüs fazla dolu değildi ilerledikçe dolmaya başladı arkaya doğru ilerledim esmer uzun boylu bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımla yollarda

Kız arkadaşım güzel vücuda sahip beyaz tenli bir afrodit. O gn iş çıkışına yakın kız arkadaşımdan arzulu bir mesaj aldım. İş biitminde tabiki doğruca evine gittim. Fakat annesi evdeydi ve birşeyler yapamayacağımızı ama kapıda beklememi söyledi. Araba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yasamaya deger !

SLM BU SITEYE UZUN ZAMANDIR TAKILIYORUM VE COK BEGENDIM : BENDE YASADIGIM BIR ANIMI YAZMAYA KARAR VERDIM SITEYE : FAZLA UZATMAYADAN BEN KISA BIR SÜRE ÖNCE YASADIGIM BIR ANIMI YAZACAM SIZE BEN AYLIN 28 YASINDAYIM VE EVLIYIM UZUN ZAMANDIR ESIMLE BIRLIK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki başörtülü bayanlar

Otobüsteki Başörtülü Bayanlar Sabah işe gitmek için otobüse bindim.Esenler-Eminönü otobusü hep tıklım tıklım olur o saatte.Şöförün hemen arkasında bir yere zor bela kendimi atabildim.Bir sonraki durakta otobüs gene yolcu almaya başladı ve artık nerde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.