otobüste türbanlıyı arkadan sürttüm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Herkese merhabalar sexmobilhikaye.net’un hikaye okurları,ben sexse çok düşkün olan bir gencim ömrümü sexse adamakten hiç çekinmem.neyse birgün işten çıktım eve gitmek için otobüs bekliodum akşam saati olduğu için kalabalıktı durak neyse otobüs geldi tam binerken benim yaşlardaki 18-19 yasındaydı tam arka kapidan binerken elledim ve dayadım hayatımda böle yumusak bi göt ellememiştim sikim dimdik oldu ben dedim aha buna dayarım dedim ama piçin biri kızı kendi önüne aldı kısmet yaa sağ tarafıma bi baktım türbanlı 25-26 yaslarında bi bayan sartım dönük kalçasının yarısına sürtüom neyse az bişi döndüm bende sürtüm ona yarrağimi kadının götünün biyarısına ben bi yarısına yanımdaki 40 yaslarında bi adam dayıyo neyse kadın beni seçti yani doğru olanı ben buna öle bi dayıyom ki işciliği sağlam verdim kadının üstünde pardüsü vardı elini arkaya atti sikimle oynamaya başladı bende elimi pardüsünün içinden attım götünü felan mıncıklamaya başladımbizim evi çoktan geçmiştik ama ben o götü bırakırmıyım zaten türbanlılara hastayım bu salaklığı yapamam hatta yapmazdım neyse herhalde kadının evine gelmiş olacağiz ki sikimi bıraktı elimi itti bende aha amına kopdum dedim 1 durak sonra kadın indi bende hemen ardından indim arkadan seslendim çok süpersin dedim ama harbidende süperdi devamını getirmek istiyorum dedim bi işi bırakmak günahmış dedim çaktırmadan takip et dedi ozman amını yediğimin türbanlısı neyse evlerine vardık o içeri girdi 5 dk sonra ben girdim kapıyı açık bırakmış zaten içeri bi girdim hemende gecelkğini giymiş memelerinin ucu dimdik duruyodu türbanı çıkarmıstı ama ben takmasını istedim neyse taktı öpüşmeye başladım dillerimiz birbirimizi kudurtuyodu adeta benim ki ateşlemeye hazır füze gibiydi çıkardım sakso çektirdim sonra memelerini yalamaya başlladım türbanı beni cezbediodu amı hafiften kıllıydı tam istediğim emek gibiydi yani evli olduğu için kapı açıktı yani giriş zor olmadı ben buna işciliği sağlam verdim önden arkadan inletiodum bunu defalarca sikiştik saat biras geçmişti kocam gelebilir dedi bende kerizi uyandırma sauyu bulansırma dedim numarasını aldım çıktım hemen parka indim yine 31 çektim onun niyetine hemen ertesi gün geri aradım karıcığimi bana sen ne doymazsın ya dedi bende sana doyulmaz dedim ayarı verdim yine buluştuk defalarca sikiştik size sikişmeleri anlatsam sayfa yetmez kocasından çok ben sikiorum şimdide halamın kızını sikmeyi kafama koydum sikerim ama bizde işcilik sağlamm krala slm mallara sikmeye devam
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yatakta amcığımla oynarken orgazm oldum

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. adım Elif, 18 yaşında,1.73 boyunda güzel bir kadınım .Düz siyah saçlarım ve uyumlu siyah gözlerim var.göğüslerim 93, belim 71, kalçalarım ise 98 cm ölçülerinde.Sitenizi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ziyaret ett... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul gezisinde çıtırı tenhada siktim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Bizim üniversitenin en eğlenceli kızlarından biriyimdir. Ama çok da sosyal biri olduğumu söyleyemem size. Beni çok seven ve benimle vakit geçirmekten keyif alan bir çok arkadaşım var. Çoğu bayan olan bu arkadaş grub... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aslan gibi oğlum

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,ben istanbuldan tülay 35 yaşında evli 2 genç annesiyim bir oğlum ve bir kızım var oğlum 19 yaşında bir gün ramazan ayında eşim ben ve gençlarım iftarımızı yaptık çaylarımızı içtik ve eşim ben kahveye gidiyorum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım 30 yaşında ama ateşli daha yüksek

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. ben 32 eşim 30 yaşında.5 yıllık evli çiftiz.Hani şu laf vardırya :ilk başlarda evliliğimiz iyiydi fakat gittikçe monotonlaştı diye..gerçektende öyle.Sex yaşantımız son zamanlarda monotonlaşmıştı..bu anlatacığım ola... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Tanga delisi adamın kobrasını içime aldım

Ben merih 27 yaşında bekar bir hatunum ailem izmirde yaşadığından ben istanbulda yalnız başıma kalıyor ve çalışma hayatıma devam ediyordum uzun süre önce kızlığımı kaybetmeme rağmen öyle her önüne gelene veren hatunlardan da değilim sadece hoşlandığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenime resmen tecavüz ettim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, Teyzemin kızı ile aramda geçen bu olay 2005 senesinin kışında gerçekleşmişti. Buse o zamanlar lise 3e gidiyordu, bende askerden yeni gelmiştim. Kış günü teyzemlerle beraber evde oturmuş hoş beş muhabbet derken baya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Üvey Kızımı Uyku İlacı İle Uyutup Amından Siktim

Adamın üvey kızı üniversiteye başlayalı iki sene olmuştu. Her geçen gün dahada güzelleşen üvey kız adamın çok hoşuna gidiyordu. Yaz tatili için okuldan eve dönen kız ilk günden telefonunu ortalıkta unutunca meraklı üvey baba, ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meğer bakireymiş içine girince anladım

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,sizlere yaşanmış bir hikayeyi anlatmak istiyorum. Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. Onunla ilk görüştüğümüzde sanki elektrik almış bir şeyler hiss... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamla şakaşırken olan oldu

Slmlar sexmobilhikaye.net’un seks düşkünleri.Ablamla küçükken şakalaşırdık. bunlardan biride onunla güreşirdik. genelde ben onun üstüne çıkardım ama yaşım küçüktü aklımdan hiç bir şey geçmiyordu. zaten o yıllarda sikimde kalmıyordu.seneler sonra konu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey kızım yatakta anasından daha iyi

Mrb sexmobilhikaye.net’un sevgili okurları.  Cumartesi günü işten eve erken geldim. karım İzmir’e annesine gitmişti, canım sıkılıyordu, üstümü değiştirip sinemaya gidecektim. Kapıyı açtım, yatak odasına doğru gittim, birden sesler duydum. Evde birisi hatta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.