pantolonumu batırdı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhabalar ben ali istanbuldan ,bundan bir hafta önce başımdan ilginç bir olay geçti.ben evliyim bir gün arabam arızalı idi servise bıraktım işyerim Pendik tarafında ben üsküdarda oturuyorum neyse konuya gelelim evden çıktım otobüse bindim otobüste koltukta oturdum biraz sonra otobüs iyice dolmaya başladı tam o sıra orta yaşlı bir bayan geldi tam önümde durdu ben yer vermek istedim kalkmamam için ısrar etti otobüs iyice dolmaya başladı bendede ince bir gömlek vardı. Bir ara bayanın bacaklarının temasını kolumda ve omzumda hissetim çekilmek istedim ama o tekrara yapıştırdı bacaklarını omzuma altında ince bir etek vardı. Biraz uzundu ama sanki çıplakmış gibi tenini sıcaklığını hissettim. Öyle hızlı bastırdı ki bacaklarını da hafifçe açmıştı tam kadınlığının sıcaklığını ve ıslaklığını hissetmeye başladım bende sağ kolumu aşağıya uzattım o ana bana elindeki çantasını uzatım tutarmısınız dedi. Bende kucağıma koydum elimide koltuktan aşağı sarkıttım eteğinin altına soktum bacaklarını okşamaya başladım yavaş yavaş elimi yukarılara çıkarmaya başladım tam amının üzerine getirdiğimde külotunun su gibi olduğunu anladım amının dudaklarını parmağımla okşamaya başladım tam o sırada yanımda oturan kişi inmek için müsaade istedi o inince bayanda yanıma oturdu elindeki montunu kucağına yerleştirdi benim kucağımda da paketleri vardı eliyle paketleri almak için altına soktu o ana aletime temas etti 2 saniye okşadı ve çekti o kadar dolmuşum ki o ana pantolona attırmaya başladım ineceğim durağa geldiğimde kalktım yüzüme bakıp güldü ben otobüsten indim cebime elimi soktum bir kağıt elime geldi çıkardım baktım bir kart telefon numarası yazıyor onunla daha sonra arabamdaki sevişmemizi başka zaman anlatırım şimdilik hoşçakalın maillerinizi beklerim .
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

antalya otobüsünde seks macerası

Antalya Otobüsünde Seks Macerası Üniversite 2. sınıfta okuyordum ve o yaz tatili arkadaslarla beraber geçirmek için antalyayı seçmiştik yazın son gunleriydi. antalya ya istanbul`dan binip otobisle yolculuk yapacaktım. heyecanlı bı o kadarda kızları m... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uçakta ki sevgilim

slm arkadaşlar ben 18 yaşında bir bayanım bundan 2 yıl önce amerikaya annemin yanına tek gidecektim uçağa bindim yanıma 18 yaşlarında bi türk oturdu bir süre onunla sohbet ettik o uyurken kalkıp tuvalete gittim ve geldiğimde yemekler dağıtılıodu ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aştide başladı aydında bitti.

merhaba. yaşadığım birbirinden ilginç seks anılarım var. tren istasyonundan tutta otobuste parkta bahçede heryerde. bunlardan ilk hatırladığımız sizlere anlatmaya çalışacağım. şuan 27 yaşındayım. 2009 senesinde olması lazım bu anım. ozamanlar aydında... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

MASAJ YAPTIRMAK İSTEDİ

merhaba arkadaşlar ben berkant istanbuldanım 28 yaşındayım boyum 1.81 düzgün bir fiziğim vardır hikayelerimi okuyanlar bilir masörlük yapıyorum ve bu sayede bir çok kadın ile beraber oldum geçen hafta hikayelerimi okuyan birisi beni aradı adı gamze. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okula gidiyordum

Bir ay kadar once basima gelen bir olayi anlatacagim size: her sabah okula otobusle giderim ve tam is ve okul saati oldugundan otobusler tiklim tikistir. erkeklerin cok dikkatini ceken kalcalarim var cunku oldukca dolgun ve sikilardir okul etegiyle d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex hikyaleri oku

SerpiL writes Benim adım Seyhan 34 yaşında ,1,65 boyunda 55 kilo ağırlığında ve 12 senedir evli ve 2 çocuk annesiyim. Çok mutlu,huzurlu bir aile ve kocamla da çok iyi bir seks hayatımız var. Uluslararası bir makyaj tanıtım ve paz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste arkamdaki sertlik

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönünden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafif... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hep istiyormuş

daha 2 gün önce başımdan geöen bir olayı anlatmak istiyorum.her sabah işe gitmek için bindiğim otobüsde benime aynı durakta binen elif adında bi kız vardı bi gün minübüsü beklerken elif gelmedi aradan 4 gün geçti elif yoktu ben elifi aradım oda hasta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara`da belediye otobüsü

Önce kendimi tanıtayım... Yaş:28, Boy:1.83 Kilo:80 İkamet:Ankara,Bu olay 15 gün önce başıma geldi. Sabah bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta ama hepsi tıklım tıklım olduğu için bir türlü binemedik.En sonunda 3-5 kişilik daha yolcu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirde orospu numarası

merhaba ben mehmet 21 yasindayim bir gun otobus duraginda bekliyordum yanima bir tane orta boylu bir kisi geldi tanimiyordum bana karsi otele bazi esyalar gidecek dedi gel bizebiraz yardim et dedi bende kabul ettim sonra apartmana gittik bana sen hic... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.