patronu karımı sikerken onları izledim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben izmirden can izmir cevresi evli çiftler olgunlar azyın kızlar kapalı kizlar veçiftler her türlü fantezileriniz yapılır gizllik ve hijen olmak şartıyla yapılır evli çiftlerle deneyimim var 0539 354 59 06 arayın gurup yapılır yaş sınırım yoktur
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

emlak dükkanımda anne kızı siktim

ben Gizem. 18 yaşındayım. İzmirin bir ilçesinde oturuyoruz. Üniversite sınavında İzmirde bir fakülte kazanınca, bana ev tutmak için annemle beraber İzmire gittik. Bu arada annem 38 yaşında ve oldukça güzel ve alımlı bir kadın. Babam işlerinden dolayı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakkala gelen dul müşteriye

bakkala gelen dul bi bayan vardı bizim mahallede kapalı biraz kilolu 70-80 falan 40 yaşlarında falandı heralde yada yakın bakkalda karşılaştık standın aydınlatmalarını yapıyordum zaten bakkalda karşılaşıyorduk genelde evinde değişecek lamba priz fala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

külotlu çorap tutkum

Uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum.Bende külotlu çorap hastasıyım.Sizinle paylaşmak istediğim bir anımı anlatmak istiyorum.bir gün bulunduğum mekanda bir parti vardı.Ben ve ekibim orda breakdance yapmıştık bir sarışın vardıki afet gibi bir kadınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemde fıstık gibi mal vardı

anlatacağım hikaye kesinlikle doğrudur ben 21 yaşında yakışıklı bir erkeğim babam her sene köye gider köyde amcamın karısı var bir tatlı 19 yaşında fıstık gibi ben her gittiğimde tabi azarım götü böyle bir sallanır genelde beyaz giyiyor içinede kırmı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemle masturbasyon yaptım

Evet selam millet,aslinda uzun suredir bu siteyi ve hikayeleri takip ediyorum bazen guluyor bazende zevkle okuyorumki,hani gercek olmasada okunacak sekilde bir hayal urunu oluyor ama buraya yazilanlarin %80 gercek degil hayal urunu,neyse benim hikaye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşimin nişanlısı sinemada beni sikti!

Biz İstanbulda yaşıyoruz. Ben evin büyük kızıyım. Bir de benden 2 yaş küçük kızkardeşim Aylin var. Ben üç yıllık evliyim. Bizim büyük bir marketimiz var. Evlenince, kocam işsiz olduğundan, o da bizim marketin muhasebe ve kasa işlerine bakmaya başladı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimde kaşınmıştı

slm ben 29 eşim 22 yaşında güzel çıtır bi hatun boyu 167 kilosu 53 incecik bacakları var ve bembeyaz ten ve çok azgın hergün sikmeme rağmen doymuyor bi ara değişiklik olsun diye fantazi kurmaya başladım bakire hikayeleri eşimi başkalarına sikrirmeyi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım oldu

mrb arkadaşlar bu hikayemi okuyunca bana haka vereceksiniz karım ve ben ikimizde şimdi orta yaştayız bundan 14 yıl önce ilk gördüm onu görür görmez neresine bakacagımı şaşırdım içimden tam sikilecek kadın dedim bi vesile ilen tanıştık bana dul oldugu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul kadınla muhteşem seks anlarımız

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.  istanbul silivride yaşayan selin ismili bir bayan okey sitesin de tanış mış tık kayseriye davet etim aşk yaşıyorduk evlenmiş boşanmış selin 27 yaşındaydı beyaz tenli balık etli güzel biriydi. önceleri ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aynurun köpegi oldum

Merhaba Kölesi olduğum insan benim kız arkadaşım Aynurdu. Simsi size bu olayı anlatmak istiyorum. Aynurla çok iyi arkadaşlığımız vardı. İkimizde kendimizi birbirimize o kadar yakın biliyoruz ki hangimizin bir derdi olduğu zaman onu paylaşırız. Yani b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.