patronum kenan abi ablamı nasıl sikti 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
ablam artık onunla sikişmesini hazmedemediğim dedim bu işten kurtulmaamızlazım oda ban tamam sakin ol evde konuşuruz dedi eve gittik yemek yedik ve bi çaykeyfi yaptkablam içeri gitti üzerine gece kıyafetini giydi geldi düşündük ablam dediki şimdi o beni sikiyoken sende ofise gizki kamera yerleştırelim bizde onucameraya çekip karına gösteririz deyip şantaj yapar scmizi alırız dedi fikir süperdi ertesi gün ben gizlikamera adım ve ofise gizledim ablam o gün patronun odasına gidip onunnla saatlerce tekrar düzüzştü ertesi gün kamerayı pcde kopyaladık ertesi gün ablama sen evde kal bu işi temizlicem dedim ablam bana işi halet gel sonra sana unutamıcaan geceler yaşatıcam dedi ofise gittim kenan abi bana ablan nerde ara gelsin işim vad dedi bende ona hayırdır karın vermiyomusanada ablama sardındedim aya fırladı seni gebertirim benle nasıl konuşuyon dedi bende onune cdyi atıp al izle edim izledi ona bak bizim cd mizi ver gidelimyoksa bunu karına ve kayın pederini vine postalar başka şehre kaçarız senbizi bulana kadar kayın pederin seni siker karında boşar senden karınıda eleam siker kızında uvey baba ellerinde kucaktan kucaga otutrur dedim don du kaldı çelik kasadan cdyi verdi cdyi aldım çıkarken ona sen benim ablamı gözümün önünde siktin bende aynısını bigün kızına yapıcam deyip çıktım İsim : özgür Mail :
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sevilayla süper bir ilişki

Mrb değerli sex severler.Yazacağım bu olay 2 yıl önce başımdan geçti.Baktımki herkes özgürce paylaşmış bende paylaşma ihtiyacı duydu.Kendimden bahsedeyim önce adım murat tabiki takma adım.Vanda şirketi olan ve inşaat mühendisi olan biriyim.Kumral ela... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

abımle eslerı degıstık

Sayın okurlar buhıkaye gercektır abım 25 ben22 yasında abımın sıkı 15santımmıs benımkı 23 santım yengem ırıyapılı kucuk yarak doyurmuyor mus bırgun bızımhanıma acınmıs bızım hanım benımkı cokbuyuk almakta zorlanıyorum deyınce yengem bana surtunmeye b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada ablamı

SELAM HIKAYEMI OKUYAN HERKESE ERTUGRUL BEN 36 YASINDAYIM SIZLERE BASIMDAN GECEN BENIMICIN HEYECANLI VE ILK OLAN HIKAYEMI ANLATMAK ISTIYORUM O GUN OKULLAR TATIL OLMUS VE BEN KARNEMI ALDIGIM GIBI EVIN YOLUNU TUTMUSTUM ANNEM BABAM VE ABLAM KUBRA BENI TE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi yakaladım

Slm arkadaşlar evet dediğim gibi yengemi yakaladım ben beyez tenli kumral biriyim yengem amcamın karısı lafı uzatmadan amcamlar köyde yaşıyorlardı 45 yaşında amcam ve ondan 10 yaş küçük yengem bide kızları vardı yaz başlarında köye gittim arkadaş çev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o qün aklımdan çıkmıyor

selam ben 19 yaşında bir erkeğim hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. üniversite okuyorum bi kız arkadaşım var bir qn beni kız arkadaşlarıyla tanıştrmk için çağırdı we bende qittim.o qün beni tanıştırdığı kızlardan gençluk arkadaşı büşra wardı kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Orospu sevgilimi bütün arkadaşlarıma siktirdim

Selam arkadaşlar ben emre size tam bir kaşar olan sevgilimi anlatıcam adı hande 1.70 boyunda balık etli esmer biri onunla ilk tanıştığımda hiç birşey bilmiodum taki uzaktan bi arkadaşımın bana anlattıklarını duyana kadar bi gün handeyle beraber bi ca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem beni ben onu çıldırttım

Arkadaşlar adım kutay 23 yaşındayım 1 87 boyunda 80 kilo ela gözlü kumral bi gencim bu anlatacagım sey geçen yaz basımdan geçtı ve anlatmak ıstedım siz okuyuculara universite de okuyordum ve fınalllerim bitince de ailece hep beraber yazlıgımıza gıttı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk aldatış

Ben 1.70 boyunda 72 kg evli bir bayanım ben 28 kocam 33 yaşında ben başımdan geçen bir olayı anlatacam. Kocamla iyi bir seks hayatımız var kocamın yiğeni olduğumuz şehirde okul kazandı ve bizde kalıyor 19 yaşlarında esmer tenli ismi hakan önceleri on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dar alanda kısa paslaşmalar.

Merhabalar;Çok genç yaştan itibaren çalışmak zorunda olduğum için neredeyse 24 saatin 20 saati iş düşünmekle geçti yıllarca. Artık bulunduğum bölgeyi bırakıp İstanbul’a iş kurmayı düşündüm İstanbul’da bir iş yerinde yıllarca çevre edinmek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suratı sperm doldu

Ben trdenın dogusundan adım devra sız e anlatacagım hıkaye erkek arkege ama son derece heyecanlı ve guzel olan bır hıkayedır arkadasım abdullah ile bizim eve fılm cdsı ızlemeye gıtmıstık ama porno cdsıydı ben dayanamıyordur sıkım tas gıbı olmustu ner... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.