Bire Bir Hikayeler kategorisi, patronumun oğlu hikayesini oku.

patronumun oğlu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben nazlı yşım 25 patronumun oğlu çok tatlı 25 yaşında sarışın bir gençtu. bana sırıl sıklam aşıktı genellikle mini etek ve yarım üstler giyip giderim hep işe . patronum rahatsız olduğu için işe gelemiyordu. yetişkinin gözleri hep göğüslerimdeydi. kriz yüzünden işten çıkarılacaktım. ve kovulacağım gün vajinamı gösteren mini etek ve göğüslerimin yarısını gösteren yarım gömlek giydim ve iç çamaşırı giymedim.işe gittiğimde sabah erkenden beni odasına çağırdı.tabi hep patronlar uzun konuşma yaparlar. bende dinliyomuş gibi yapıyordum.yetişkinin gözleri vajinamdaydı.benim göğüslerim dolgun olduğu için gömleğin bir düğmesini açtım. sonra iki kadeh şarap alıp birini ona verdim şarabı bile bile eteğime ve gömleğe döktüm . sonra tuvalete gittim ve soyunup geldim genç bana sexi bir şekilde bakıyordu bende ye beni dedim genç ne yapacağını şaşırdı hadi elle vücudumu dedim dudağına yanaştım ve sanin için çıldırıyorum dedim ve onunla öpüştüm dakikalarca sonra onu soydum ve elleşmeye başladık ve aletine yanaşıp göğüslerimin arasına soktum oda benim göğüslerimi elliyordu sonra eli vajinama değdi genç çok utanıyordu ye beni rüyan gerçek oldu dedim genç senin için deliriyordum ve hala deliriyorum dedi.aletini sexi bir biçimde yalıyordum. sonra ise vajinamı okşadı ve yaladı her dakika öpüşüyorduk. sonra beni sikmeye başladı harikaydı ohhhhhhhhhhh ahh diye sızlanıyordum sikiş bitince eliyle vücudumu sardı artık tamamen seninim dedim sonra kuruyan üstlerimi giydim . ve senin bana diyeceğin şey neydi dedim yok bir şey dedi.2 ay sonra evlendik ve hep sex yapıp sevişiyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

patroniceyle unutulmaz anlarım

Merhaba ben izmirden efe 22 yasındayım 190 boyunda 80 kg hafiften balık etli ve yakısıklı bir erkegim bundan 2 sene once bu olay basıma geldı, ve bu olay tamamen gercektir. Ben staj yapmak ıcın bızım tanıdıgımız bır muhasebecı olan yagmur   ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenin arabasi erotik hikayeler

selam ben aykut ben basımdan gecen olayı anlatayım sizlere ama bu doğru bi hikaye gecen hafta kuzenımın kocası ona dogun gününde araba aldıama arabakullanmayı okadar iyi bilmiyordu benden yardım istedi önceden aramızda ask yasıyoduk ama alielerimiz k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iki hatun tarafından becerildim 2

Ben mehmet sizlere fethiyede tatilde iki lezbiyen tarafından nasıl becerildiğimi anlatmıştım. Ertesigün ölü denizin sol tarafında kalan otelleri geçince sakin kayalık bir yervar oraya gittik Orada ayşe ve yeşim kimse olmadığından cesaretle üssüz güne... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aklımı başımdan aldı...

Kısa bir süre önce keşfettiğim bu site ile hayatımın anısını paylaşmak için yazıyorum. Ben 19 yaşında, sarışın, balık etli bir kızım. Lise son sınıfta okurken hep dikkatimi çeken ama bana hiç pas vermeyen burak, üniversiteye başladığım ilk yılda nede... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bazuka gibi aleti vardı

Gergin,monoton is yasantisi,bu gune kadar karsima cikmis olankismetlerimi ve eski erkek arkadasimi,nazlarim ve kaprislerimle usandirmis olmamve hepsinin beni terketmesi,artik otuzlu yaslarinin basindaki bana fazlageliyordu.Gunasiri arzu ile doluyor,s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok samimi arkadaşımın karısını sikiyorum

ben 24 yaşında arkadaşımda aynı yaşatayız yıllardır bereberiz arkadaşım 2 yıl odu evlendi ben hala bekarım biz yine samımi bir şekilde bizde veya onların evinde vilm vidi seyr ediyor ben filmler getiriyorum seyr ediyoru onalada bu işi seviyordu bil h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim ve mükemmel yarrağı

ben 20 yaşında bir yetmiş boyunda sarışın biriyim. neyse hikayeme geçeyim. annem gilin iş seyahatine çıktığı bi gün sevgilimi aradım ve bende kalıp kalamayacağını sordum o da kabul etti. akşam oldu bize geldi. beraber filim falan izledik muhabbet ett... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amerikadan gelen kiz

bir gun evde oturuyodum annem dediki aamerikadan kız gelio misafir 23 nisan idi kardesimin misafiri.ertesi gun kız eve geldi guzel bir kızdı benle aynı yasta idi.adı elena idi.bir gun donla yatıyodum yanıma geldi ve yarrağımı tuttu cok fena oldum.sik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cansu yengemle denize gidersek

nerhaba ben aydından ali size basından gecen bir olayı anlaatcagım ben aydında kalıyorum ama yazın çalışamak için kuşadasına gidiyorum tabi çalıştıgım yer ailece sahibiz yani biz ve yengemlerle beraber cafede ben yengem yengemin kızı gamze ve annem o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fazla olmuş

Ben lise 3 öğrencisiyim.okulun son güsexmobilhikaye.netim sınıfta bi kız vardı başak.kızın götü manyak bi şey.koca memeli bi şey.neyse ben sınıfa çıkıyodum .arkamdan o da çıkıyomuş.neyse işte ben 1-2 seneden beri sikiyom.kız bana dedi biraz beni zıplatsana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.