patronumun oğluna verdim.sıra patronumda

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Patronumum karısı yani sevgilimin annesi bugün sirkette beni çok kızdırdı.İmalı bakmalar laf vurdurmalar küçümser tavırlar.Oğlum senin yüzünden mi gece eve gelmiyor tavırları içindeydi.Çok öfkelendim.Kadına inat kocasını da baştan çıkarıcam Gündüz kocasına gece ogluna vericem o kadının.Yarın gündüz patronumu baştan çıkarmassam gece gündüz kocası ve oğlu beni sikecek.Görecek o.Öfkeyle sevgilimin odasına daldım.Kapıyı kilitlettim.Ne oluyor anana dedim.Beni sikmen çok mu zoruna gidiyor dedim.Kadın daha gitmemişti inat olsun diye soyundum oğlunun koynuna girdim oracıkta.Emdirdim siktirdim.Kanter içinde biri gelir korkusuyla vahşide sikiyordu beni.Sik dedim Em ısır dedim.işimiz bitti dışarı çıktım.Halimden anlasın diye. yarında kocasına yapıcam .Baba oğula öyle bie vericem ki aklı oynıtacak.Bu gece oğlunu eve göndermicem.sabaha kadar siktirecem kendimi.şimdi gelir hazılanıyısexmobilhikaye.netmelerimi hazırlıyım bu gece morartana kadar emdirecem onları.yarında patronum emecek hemde öyle sex yapıcam ki adam eve gittiğinde sadece uyuyacak.yazarım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

büfecinin karısı

|Benim adim serkan Yasim otuzdort. Bir araba tamirhanesi sahibiyim. Tamirhanemin icinde kendime ayirdigim bir burom var. Tamirhaneye yakin pogaca, tost satan Selim’in kucuk bir dukkani vardi. Birgun onun dukkaninda gordugum kari beni alt ust et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iş arkadaşı

Evli ve bir cocugum var. Bundan bir kaç sene önce is yerimize yeni bir bayan geldi. Kisa boylu ama vucut tamdi. Ilk basta normal selamlasir konusurduk, bu giderek erotizime dönüstü ve nelerden hoslandigimizi söylemeye basladik. Tam bir erkegin aradig... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekaretimi kaybettikten sonra

Bekaretimi Kaybettikten sonra... Selam ben Pervin size daha önce Paris te yaşadığım geceyi yazmıştım. Bugünde ilk defa bir erkekle beraber olduğum ve kızlığımı kaybettiğim geceyi yazıyorum. Üniversitede 3 sınıfta idim. Ailem Anadoluda yaşadığı için B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iddia ugruna

İddia uğrunaben bi şirkette müdürüm. ve çok hoşlandığım bir elemanım var. bir gün çok işimiz vardı ve gece mesaiye kalmak zorundaydık. tabi o elemanımıda mesaiye bıraktım. yemek saati geldiğinde yemeğe gitmeyeceğini söyledi tabi bende gitmedim ve onu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koltukta bir başka

Ben İstanbuldan Yeşim.28 yaşında,1.76 boyunda, 87-62-89 ölçülerindeyim. 15-16 yaşlarımdan beri erkeklerin bana yiyecek gibi bakmalarına alışığım. İlk zamanlar bu beni rahatsız ederdi ama hayattan zevk almayı öğrenmeye başladığım günden beri müthiş ho... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amim darmaduman oldu

Amım Darmaduman Oldu Merhabalar.Kuzenimle yaşadıklarımdan sonra sex tutkum giderek artmış kendime bir erkek arkadaş edinmiştim.Ben lise 1 o ise son sınıfta bazen beni okulu üst katındaki harita odasına götürür bi güzel her yerimi okşar bende organını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alev öğretmen

Alev Öğretmen Ben 19 yaşında sekse düşkün, üniversiteye hazırlanan bir gencim. başıma ne geldiyse bundan geldi zaten sekse düşkün olmam. aslında önceleri sekse bu kadar düşkün değildim beni ilk harekete geçiren özel ders aldığım matematik öğretmeni a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o ne şeyy

Ben 21 yaşında 1 65 boyunda esmer bir kızım size anlatacağım olayı bu gün yaşadım ben sexe düşkün bir kızım her gördüğüm erkeğin önce penisine bakar sonra yüzüne bakarım. bizim çalıştığımız iş yerine 1 ay önce bir genç başladı ilk geldiğinda onu far... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

büromdaki kız

Merhaba ben Erhan. Avukatım. Büromda 17 yaşında Tuğba isimli bir kız çalışmaktadır. İnce yapılı mavi gözlü güzelmi güzel. İlk zamanlar kıza karşı ilgi duymamıştım. Ama zaman içinde ona baktıkça, ince ve küçük dudakları beni tahrik etmeye başladı. Güz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Şefimle

Ben hayatta her şeyi yapmaktan yana olan dul bir bayanım. Buna rağmen yüzüme baktığınızda sıcakkanlı fakat çok ciddi bir ifadem vardır. Vücudumun ise tam tersi her kıvrımından alev fışkırır...Hayatımda kocamdan başka bir erkekle yatmamış olduğumdan, ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.