rus olayı arabada

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
rusya anılarıma devam... çok yakın, benden 19 yas büyük rus arkadasım vlademırle bir yaz aksamı cafede oturuyor bişeler içiyorduk. vlademır(kısaca vova ), 190 boylarında eli yüzü düzgün biriydi.hayatım boyunca böle bir çapkın görmedım.yaşı ozaman 39du ( su an 47 ) ama ınanın 18 yasındakı çıtırı 5 dakıkada avlardı.bi kere adamda utanma diye bişe yok .bide öle bir seçiciki hep afetleri ayarlardı.belkıde ondan en yakın arkadasımdı.benide çok severdi. neyse işte cafede oturuyorduk.ölesine içmeye gelmıştık.bi baktım vova yan masada kızlara gülümsüyor.aynı şekılde kızlarda ona.ya aman allahım daha 2 dakka gecmeden bu birasını alıp kızların masaya oturdu.yaklasık 6-7 dk sonra beni çagırdı masaya.kızlarla tanıstırdı.birinin adı natalya diğeri ola ydı.natalya sarışın,ola kumraldı.ilk bakış olarak natalya hoşuma gitmişti ama anladımkı vova ona asılıyor bende ola ya takılmaya basladım.masa çok sıcaktı muhabbbet sankı 40yıllık arkadaslarımızlaymış gibiydi.vovanın kendine ait arabası vardı. kızlardan biri nelerden hoşlanırsınız sorusana denizi çok severim dedi. bende işte şakasına hadi gidelim dedim.(bizim şehirde deniz yok en yakın yer arabayla 2.5 saat) ben manyak gibi gırgır yaptıgımı düşünürken ,aynı şekılde vovada öle düşünüyomuş,agzımdan hadi gidelim lafı çıkınca kızlar yupppi çekmezmi.nası yanı dedık, gidelimmi cidden diye. kızlar arabanız var dımı dıyınce evet var dedik.ozaman ne duruyoruz dedıler.bu çapkın vova bile şaşırmıştı ama sonradan yanıma gelıp bana, aferım işi çabuk bitirdin dedi. biz üzerimizde kot,tişört kızlar günlük kıyafet,hiç mayo,bikini yok deniz yoluna çıktık.bende 400dolar cıvarı para vardı ve bu çoktu bıle bize.yola cıktıgımızda geceydı ve vardıgımız yerde önce, bir büyük 2 yataklı oda tuttuk.4 ümüz aynı odada kalacaktık.vova kızını alıp yataga gecti. bende ola yla.ola da bende utanıyorduk aslında. o bana ben bunların yanında yapamam dedı.bende pek farklı degıldım ozamanlar.vova gözümüzün önünde fıstık gibi natalyayı köpek pozisyonunda sikiyordu.bi yandanda bana bakıp sırıtıyordu.ola da bende onları izlerken ateşelendık ve bızde basladık ama yorgan altında:))) sadece üstünde git gel yaptım.çok ateşli bir sevişme olmamıstı ve ne o nede ben tatmın degıldık.en kötüsü kız benım hakkımda yalnıs düşünecek diye korkmustum.onu gene sikmelıyım kımse yokken kı benı tanısın.daha dogrusu türk ü tanısın:)) gündüz gittik mayo,bikini,havlu falan aldık.ben ola ya kırmızı altı tanga bikini aldım.giydiğinde mukemmel olmuştu. kayalık bi yere denız kenarına gittik.kımseler yoktu .ben ola yı alıp tenhaya gecmek ıstedım.bır kaya nın arkasında domaltıp sikecekken,balıkçı teknesi yaklaştı ve durdu.içinde 3 rus vardı.ve bizi izliyorlardı.ola korktu ve gidelim dedi.yine olmamıştı ve biz artık arabaya binip şehre dönüş yoluna gectık. ola yla arkada sevişiyorduk ben ona oda bana seni istiyorum diyorduk ama vovalar varken olmuyordu yapamıyoduuk.koçum vova gözümün içine baktı aynadan ve kafa salladı. sonra bırden ormanlık yola çektı.kımse soru sormadı nereye gidiyoruz diye.çünkü resmen ormana gidiyorduk.agacların arasına park ettı ve ındıler natalyayla,bızede işiniz bitince seslenın dedıler.ola utanmış ama sevinmişti.bunlar çıktı, bız arabada kaldık.hemen olayı arka koltuga uzattım.hiç durmadan soydum ve sıyah tangasınıda çıkartım.direk ön sevişmesiz amına girdim.zaten kaç saattir sevişiyoduk arabada.arkadaslar ben 28 yasındayım şu ana dek hiç geciktirici kullanmadım.ama duyarım arkadaslardan işte 30-40dakakda boalıyomuşssun falan diye.artık bilmiyorum soğuk suda yüzdük ondanmıdır nedendır bılmıyorum,altımda ola gibi bir afet olmasına rağmen,ve abartısız 1 saat içine girip çıkmama ragmen boşalamadım inanın.onu önce düz yatırmıstım koltuga.üsütüne çıkmış amına köklüyordum .ola zevkten kuduruyordu. sonra ters çevirip arkasından girmeye basladım.bellı bisüre sonra onu kaldırıp ön koltukların arasından köpek pozisyonuna aldım.yüzü vitesin önünde ,amıysa aletımın önündeydi.bu pozisyonda onu uçuruyordum bana birden yüksek sesle sen busun işte süpersin tam bir sex profosyonelisin dedi.bu beni dahada azdırmış git gellerim dahada hızlanmıştı.kalçasını tokatlıya tokatlıya sikiyordum onu.ayrıca dünkü kötü sevişmeyide unutturmuştum ona.işte hemen hemen bir saat siktim.pozisyondan pozisyona.bana yetmezmı dedi.çünkü kendisi defalarca boşalmış ve doymuştu artık.bense bir kere bile boşalmadımkı diyince inanamadı.nası olur falan dedi.bende anlamamıştım.ama ben cok yoruldum lütfen yeter artık dedi. bende boşalmadan olmaz dedım .oturdum ve agzına verdım.süper yalıyordu.10dk ka gectı ben bosalmadım.agzım yoruldu sen nıye boşalmıyosun dedı.bende bilmiyorum dedim.bende mi bi problem var dedı,sacmalama süpersin dedim.hakkettende öleydi ama.neyse tam gelcegımı hissettimki,nefes almamız için arka pencerenın birini aralık bırakmıştık.bayagı zamanda geçınce natalya arkadasını merak etmıs,camdan kafasını bi uzattı ola yı bana oral yaparken gördü ve ovvvv çeki verişiyle olanın benı bırakması bir oldu..anlayacagınız boşalmadan 1.5 saat seviştim.tabii bidaha böle bişe olmadı bende...birçok rus,ermeni,çerkez,tatar,arap,türk,koreli,bulgar kızla yattım.28 yasındayım,yakışıklıyım,178 boyunda 72 kilodayım. su an ve hala cinsellıge açım.onca tecrübeme ragmen,doyulmaz birseydir cinsellık.bayanlar eklesın.akdenız tercıhımdır.antalya özellı
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

masum yolcular

|işim gereği sürekli yolculuk yaparım. gene böyle bir iş gezisine çıkmıştım. sigara kullandığım ve yanlız yolculuk yapmayı sevdiğim için trende yataklı bir kompartımanı tek başıma tutmuştum. yolculuğun ilk durağında kapı çalındı ve bilet kontrolü yap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiğdemle arabada

Slm.Ben 22 yaşında bir gece kulübünde çalışan müzisyenim.Size kızarkadaşımın arkadaşıyla yaşadığım bir olayı anlatacağım.Çiğdem kız arkadaşımlabirlikte sürekli çalıştığım yere gelirdi.Bir gün kız arkadaşım memleketinegittiği için çiğdem yalnız geldi.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kütahya yolları

Merhaba size anlatacağım olay askerlik görevimi yerine getirmek için çıktığım kütahya yollarında başımdan geçti...Otobüse bindim otobüs kalabalık.ortalarda iki kişilik boş yer var.Neyse otobüs kalktı muavin yer kontrolü yaparken,bir hata oldugu ortay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yasamaya deger !

SLM BU SITEYE UZUN ZAMANDIR TAKILIYORUM VE COK BEGENDIM : BENDE YASADIGIM BIR ANIMI YAZMAYA KARAR VERDIM SITEYE : FAZLA UZATMAYADAN BEN KISA BIR SÜRE ÖNCE YASADIGIM BIR ANIMI YAZACAM SIZE BEN AYLIN 28 YASINDAYIM VE EVLIYIM UZUN ZAMANDIR ESIMLE BIRLIK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste orgazm

İZMİR şehir merkezinden başka bir semte gitmek için otobüse binecektim.Otobüs çok doluydu dolu olmasına rağmen benim çok hoşuma gitmişti çünkü içerisi çogunlukla üniversiteli çıtırlarla doluydu.otobüs bir kaç tur attı,ve otobüs iyice doldu otobüsün k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önümdeki tatlı hatun

MERHABA ARKADAŞLAR YAZACAKLARIM TAMAMI GERÇEKTİRBUNDAN 3 AY ÖNÇE SABAH KADIKÖYE GİTMEK İÇİN YOLA ÇIKTIM DURAĞA GELDİMDE DURAKTA ÖYLE Bİ HATUN FARDIYKİ DİZ KAPAKLARIN ÜZERİNDE Bİ ELBİSE FARDI ÇOK SEKSİ Dİ AMA İÇİMDEN BU KARI NASIL SİKEBİLİR DİYE DÜŞÜN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alışkanlık oldu

Ben İstanbul bostancıda oturuyorum.1.83 boyunda ela gözlü yakışıklı 18 yaşında bir gencim.okulumda kadıköyde olduğu için bir vasıta ile gitmek zorundaydım.bu olay geçen sene oldu şimdi üniversiteye geçtim.o zaman lisedeydim.bu olayda bir kelime bile ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yol parası

|ogün sıcak bi yaz günüydü arabada mavindim bir bayan bindi mini eteğiyle kolsuz bulüzüyle o yolun yolcusuydu bana biner binmez parasının olmadığını söyledi bunun onursuzca bi hareket olduğunu söylerken gülüştük arabanın şöförü babamdı yavaş yavaş ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ona yalattım

|Bizim mahallede hoşuma giden cok yakışıklı bir yakışıklı vardı .İşe her gidişimde onu hayal ederdim ne yaptıysam onu kendimw aşık edemedim. Bazı akşamlar onu duşunerek kendimi beceriyordum ama bana bunun sonu olmadığını birgun anladım ve onunla olac... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

urla kiyilariii

URLA KIYILARINDA GECE DENİZ KENARLARINA PARK ETMİŞ ARABALARA POLİSTEN BAŞKA KİMSELER YAKLAŞMASIN. ÇÜNKÜ ARABALARIN İÇERİSİNDEKİ ISIDAN DOLAYI CAMLAR BUĞULANMIŞTIR, İÇERİSİ GÖRÜNMEZ.. BİR AKŞAM YEMEĞİNE GİTMİŞTİK. KADIN BENDEN 10 YAŞ BÜYÜK OLSADA TAM ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.