Bire Bir Hikayeler kategorisi, sahildeii kabinde sikis hikayesini oku.

sahildeii kabinde sikis

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Adım Tolga İstanbuldan yazıyorum.Yazdıgımı okuyunca ne kadar zor ve dar sartlar sevısebılme özllegım oldugunu anlıucaksınız.bodrumda tatıldeyken ordan bı kız adı meltem benden 3 yas buyuk ve ablabın arkadasıydı sahıle ınelım mı dedı.Bende napcaz orda dedım.Oda canım cok sıkılıyo bıraz konusalım mı dedı ama canı cıkte sıkkın gıbı durmuyodu. Be nıyetını bıraz anlamıs gıbıydım amacı farklıydı sankı ama ben bozuntuya vermedım ve ındık.Oturacagımız yerde gençlar oturuyodu oda bu satte ne ıslerı burda dedı.bende nedn dıyınce ısımıze enlgel oluyolar dedı ve gulmeye basladı.benımde nabzım sankı bıraz daha fazla atmaya basladı.sonra onlardan uzak bıyere oturduk.Biraz zaman gectıkten sonra bana yaramazlık yapalım mı dıye sordu.bende nası olcakkı dedım.Oda gel benımle dedı.kolumdam tutup kaldırdıgında ben ne olcagını tam olarak anladım.Benı ılerde bulunan soyunma kabınlerıne goturdu ve ıcerı soktu.ben napıyosun dememe kalmadan dudaklarıma yapıstı ve aclar gıbı opuyodu.sonra elını sıkıme attı benımkı yavas yavas hareketlenmeye baslamıstı.Sonra çömeldı ve sıkımı yalamaya basladı sankı sıkımı yutcak gıbıydı sonuna kadar agzına alıyodu.sonra ben onu ayaga kaldırdım bıraz daha opustuktene sonra ustunu cıkardım.Memelerı cok buyuktu emmeye basladım oyle bı ses cıkartıyodukı bneı daha cok azdırdı.Sonra amını etegını altından oksamaya basladım yavasca tıtredı ne oldugunu sordum devam et dedı.Ben daha cok hısdandım.Sonra donunu ındırdım ve oyle oksamaya basladım.Sıkım semsert olmustu tam sokcamtım ıstıyomusun dıye sordum oda delıler gıbı dedı bende cok hızlı bı sekılde ıcıne gırdım oyle bı bagırdıkı bende bekleıyodum agzını tutum bıanda sonra elımı cetı agzından.Ben devam ettım sıkmeye oda bagırmaya oyle bı zevk alıyodukı duvarı yumrukluyodu.Benımde bosalma zamanım gelmıstı ve kızın ustune bosaldım.Kız bosaldım yerlerı elledı ve sonra elını yalamaya basladı cok zevk almıstım ve donene kadar her aksam sıkıstık.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ben ve liseli kız arkadaşım

Ben lise ikinci sınıfta okuyan bir gencim ve benim bir kız arkadaşım vardı.Ben onunla tam iki senedir cıkıyodum ama hiç bir faliyet yok tu ama ben hep onu düşünüyordum.Bir gün okul gezi düzenledi ve gitmeye karar verdik.otobüsgece 11 de kalkmıştı ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem seyahat satdim hem...

Ben 30 yasinda Hamburg havalimaninda caliyorum. Herzaman sex yapmaktan ve am yalamaya bayilirim, saatlerce yalasam doymam. Bir sali günü az satis yaptigim icin moraliz bozuk dükkani kapatmaya hazirlanirken önüme bir cift geldi ve ben yine geyik ler g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kizimiz olacakmis..

Onunla nette tanisim....Bir gece.cok alnizdim..nete girdim ve onunla tanistim,bir sure sadece konustuk...ve birgün geldi eni kahve icmeye davet eti..kahvenin ne anlama geldiğini biliyordum aslinda..birbirimizden hoslanirsak beraber olucaz demekti...G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kizi sibel

ben 24 yaşında gencim istanbulda kadıköyde oturuyorum bizim yan evde oturan komşu sibelle gecen hikeyemi anlatıyorum sibel 19 yasında liseyi yeni bitirdi birgün bana msj atı nasılsın abidiye sizegelicem sizinkiler evdemi diye sordu bemde msj atarak y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annesi yukarda, bodrum katinda kizini sikiyorum.

Merhaba ben serkan, 21 yasindayim. Bir genc türk kiz arkadasim var. Oda 21 yasinda. 1 sene önce söyle bir olay gecti basimdan. Kiz arkadasimin annesi bizim beraber oldugumuzu biliyor. Kiz arkadasim bakire degil, bunu tabiiki annesi bilmiyor. Bir zama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teşekkürler arkadaşım

slm aldatanlar com üyeleri bende herkes gibi burada yazılanları bir fantazi gibi görür ve bir çoğuna inanmazdım taki insanın başına gelene kadar neyse konuya geçeyim birgün nette bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nilayın dar amı

Slm arkadaşlar size yeni bi hikayeyle merhaba demek istiyorum, geçen senelerde yandaki dükkana bi bayan eleman almışlardı kısa boylu güzel gözleri olan bir hatundu bunu yanında kalçalarının güzelliği beni deli ediyordu her geçisinde bi iç çekiyordum…... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nişanlı arkadaşım

Selam bu söyledİklerİmİn hepsİ gerçekdİr.ben ve arkadaşim evde İçkİ İçmeye karar verdİk ve bİzİm evde kİmse yoktu nİşanlisininda gelecegİnİ söyledİ bana. Bende gelmesİnİ söyledİm ve evde İçkİ İçmeye başladik ama nİşanlisi İçkİ İçmİyordu kankİm bİraz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum sonayı hergece düzüyorum

Çok şiddetli bir yağmur vardı bardaktan boşalırcasına gök gürültüsü soğuk ve yağmur Eve daha yeni gelmiştim donuma kadar ıslanmıştım ,ıslanmış olan kıyafetlerimi cıkarmakla meşguldum.Aklımda her zaman ki gibi ocağa bir çay koymak ve giddikce hassasla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetten tanıştığım kişiyi siktim

1.78 boylarında 70 kiloyum yakışıklı birisiyim .Başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum sizlere.İşim bilgisayar yazılım olduğu için çok fazla çevremdekilerle tanışma fırsatım olmuyor boş zamanlarımda nete takılıp arkadaşlık sitelerine üye oldum.G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.