Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, sahildeki türbanlı hikayesini oku.

sahildeki türbanlı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
Slm hikaye seven dostlar efe ebn antalyadan 33 yaşında 172 boyunda 70 kg kumral oldukca yakışıklı sessizsakın sexsi seven çok hatun tavlama ımkanı olduğu halde bunu başaramamış unv mez. İş güç sahibi karıyerlı biriyim yaşanan olay gecen yı lyazın antalyada lara plajında gerçekelşti Ve tamamı doğrudur ben bi apzar günü ha buarad evım laradadır denıze gitek için bi pazar hazırlandım erkenden sahile ınıp şemsiye kiraladım saat 10 akadar denızde ididm hava ısınmaya başlayınca şemsiyenın altına geldım biraz sonra yanıam 2 kadın bir erkek geldı ben onları süzmeye başladım erkek 40-45 yaşalrında göbekli ve kırlı sakkalı biri kadınalrdan biri 18-19 yaş 175 boyunda 50-60kg sarışın olan oan enişte deyip duruyo sonradan anladımkı enıştesı baldızın ıueşını denıze egtirmi şama antalyalı olamdıkları bellı asıl hıkayemın konusu olan ise gizem 170 boylarında 60-62 kg balık etlı turbanl ımodern okadar gzüel bir kadın 25-27 yaşalrında o göbekl ıçirkın adamın eşi ama halındne ondan holanmadığını analdım ve hemen faliyete gecip gizemi süzmeye başaldım aradan 15-20 dk gecince onunda çaktırmadan benı suzduğunu gördum ben ona kuryapmaya gözluk altından gazete köşesındne bakmaya başladım hiç yapmadığım bişeyı yaptım ık ıkzıkardeş bişeyler alamk için sahile yukarı yuruduler oğlum efe durma dedım zira gizem giderken bi bakış fırlatmıştı yanımda sürekli kalem kağır bulunur hemen orada kağıda adımı tl yazdım onalrı uzaktan takı petmeye başladım bufeye vardıkalrında bende 1-2 dk orada damaldım onalr alış veriş yaaprken gizeme çaktırmadan elımdekı kağıdı gösterdım o kız kardeşini dergi aldırmak üzere dışarı gönderdi benım masaya koydugum kağıdı marketcıye açtırmadana ldı bende 1 çekırdek bir içeçek alarak oradana yrıldım ve acayip heyecanlanmıştım akşama kadar takıldım onalr biraz oturup yıyp içip oradan ayrıldılar bende akaşam doğru duşumu alıp eve geldim güzelce duşumu alıp 22 liğin kıllarını temzıleyıp banyomu yaptım traş oldum yaz olduğu için tişortumu ve şortumu giyip beklemeye başladım ondna çağrı geleceğine dair içimde his vardı saat 19-40 da tl çaldı baktım mj adını yazmış kocasının kzıkardeşiyle konsere gideceğini eger musaitsem onun bulunduğu apart otele gidebileceksem onları atlatacağını aksi halde onlarla gideceğini m j oalrak yazmış ben hemen gelıyorum sen gitme onaltı ek deidm oradana yrılı parabama atlayıp onun bulunduğu apart otele gittim dışarda beklemeye başladım 15 dk sonra tl açldı açtım gizem slm onalr çıktı dedi hazır ol sen ıçaktırmadan odaya alacağım dedi dışarı çıktı yanında bayan elbisesi peruk vardı benım arabada onları giydim yanında bir dostuymuş gibi odasına çıktık hemen uzerimdekıelrı çıakrdım şortumla kaldım benım 22 li kkazık olmuştu gizemın zuerinde daracık kırmızı ayaklarına kadar inen etegı mavi bluzu kırmızı eşarbı va rhepsını çıkardım altında g strıngi var ajartıeyr giymış çıldırdım sutyenı dantellı kırmızı yataga fırlattım bembeyaz portakal kadar buyuk emmelerı henuz kılları çıkmamış vajinası benı çıldırttı yatakta bulduğum yerıın opmeye koklamaya başaldım vajinasına dilimi sokunca çıldırdı gizem agzıma boşaldı ben devam ettim sıcacık daracık kutusu var delirdim memelrını sıkıp sıkıp birakıyorum domallttım arka deliğine dilimi zorla soktum o yıne çıldırdı garip sesler ve hırlayarak boşaldı benım 22 liği agzın alıp oyle bir somurmaya başladı taşakalrıma kadara lıyo kafasını somuruyo benı çıldırtıyordu kafasını dişiyle ısırıp ben ıçıldırtıyordu on uyataga aldım bacakalrıın belıem dolayıp kafasını tukrukle ıslakttığım 22 liğimel biraz amını dovdum kzıardı sulandı birden oyle bi soktum gizem bagıracaktı fırsat vermedım elımel kap attım dinine kadar sokmuştum ama kızlığı yen ıboluyo gibi açı çektı kocasınınkı 12 cm mış biraz bekledım çıakrıp sokmaya başalyınca gizemde ağır agır bana ayak uydurmaya başladı belıyle bana gelıyo ben sokunca yataga fırlıyo hıç bıtmesını ıstemez gibi belım ıbırakmıyo ama o akdar daracık sıcacık amcığa dayanmak mumkunmu 1 bardak akdar dolumu içine fışkırttım oda kasıla aksıla geldı ama dolum amıan sığmadı dışarı aktı onları parmakalrımla aldım hepsını yaladı yuttu duşa gectik dulşumuzaldık benımkını yaaldı tekrar akzık oldu onu domalttım kuvete orada bulduğum kremı daracık kocasının hiç el surmedığı götunu bigüzelsürerek yumşattım ve ağır ağır benımkını ögtune sokmaya başaldım ama o dayanaamdı ama altımdan kaçamıyo zorlyaraks oktum yarısına vardığında kanamıştı götu ben yınede dıbıne kadar soktum gizem ağlıyo bana hakaret ediyo biraz bekledım oda razıolur gibi oldu biarz bekelyığ agır agır geri eçkıp birden kokeldım o yıne bagırmaya başladı ama artık olan olmuştu ben hoyt arca sertce girip çıkıyorum gizem aglaya sızlaya bayıla ayıla daracık götüne benımkını aldı 5 dk gidip geldım dayanamadım boaşldım 4 gun onula çılgınalr gibi seviştik sonra kzıkardeşini bana sundu yakında burada anlatacağım adresim abzueraskerethotmailnoktakomadfresim çılgınlıkalrın devamı yakında burada turbanl ı2 diye yzacağım antalya burdur ıspartadan kapal ıevlı dul kadınla çiftler tanışalımGönderen: efe
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karım ve bacanağım

eşim arzu 32 yaşında cok azgın biri yatakta sex yaparken fantazimiz üclü sexti bir erkek le üclü sex yapmaktı bunun fantasizini kuruyorduk eşim bir gece sex yaparken amca kızının kocasını cok beyendiğini söyledi onunla yatmak istiyorum dedi bende olu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım beni cd yaparak siktirdi

EŞİM 33 YAŞINDA KUMRAL HİCBİR ERKEGİN HAYIR DİYEMEYECEGİ KADARDA GÜZELDİR, BURSA DA YAŞIYORUZ… BENDE 41 YAŞINDA BUĞDAY TENLİ 1 64 63 MİNYON PARLAK BİRİYİM.. EVLENMEDEN ÖNCE BİR KAC SEFER GAY İLİŞKİM OLMUŞTU AMA EVLENİNCE BİR ÇOK ŞEYİ ARKAMDA BI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabayı kucagımda ögrendi

Eşim ve kızımla birlikte Antalya’da yaşıyoruz. Eşim bahar sarışın, balıketli ve oldukça güzeldir.Eşim modern bir aile ortamında yetişmiş, giyimine özen gösteren, bakımlı seksi bir kadındır. Topuklu ayakkabıları ile mini eteğinin altında bacaklar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dar alanda kısa paslaşmalar.

Merhabalar;Çok genç yaştan itibaren çalışmak zorunda olduğum için neredeyse 24 saatin 20 saati iş düşünmekle geçti yıllarca. Artık bulunduğum bölgeyi bırakıp İstanbul’a iş kurmayı düşündüm İstanbul’da bir iş yerinde yıllarca çevre edinmek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genelev

selam adım yılmaz 20 yasındayım amasyada yaşıyorum. öncelikle herkese selammlar 3 yıldır bu siteyi takip ediyorum bilmedigim hikaye yok. bende basımdan gecen olayı anlatmak istedim.tabi baska hikayelerimde var devamı gelicektir .bundan 2 yıl önce 18 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben cdyim 2 erkek

merhaba inteten 2 erkekle tanıştım ben crossdresserim 1 ay kadar sohpet ettikten sonra onları evime davet ettim ve o akşam üzerime siyah külotlu çorap kısa kot etek üstümede bulüz giymişyim ve birden kapı çaldı gelen onlardı geldiler birer sigara içt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orospu annem ve keyif atıırdıkları

Selam ben tolga 15 yaşında uzun boylu yapılı bir gencim annem ise 39yaşında dolgun göğüslü büyük kalçalı bir kadın bir firmada genel müdür yardımcısı olarak çalışıyor babam ve annem ben küçükken boşanmışlar neyse fazla uzatmadan hikayeme geçeyim 2haf... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamam sefası

Slm.Ben 33 yaşında bayanım, karşı komşum ise 30 yaşında hergün kahve içmeye ya bana gelir ya ben ona giderim, evin içinde çok açık giyiniyor oturduğu zaman baldır bacak,kilotu görünüyor.İster istemez bakıyorum, bana sende aç göster falan dedi oralı o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftle anılarım

merhabalar..siteniz gayet güzel..mobil site sayesinde artık telefonumdan da takip edebiliyorum..o kadar hikaye okudum bende üniversitede başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum...intein yeni yaygınlaşmaya başladığı dönemlerdeydi..öğrenci... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çıldırtan masaj

ÇILDIRTAN MASAJEşimle Akdeniz?de bir otele gittik. Otel beş yıldızlı çok lüks bir oteldi. Çok yoğun aktivitesi olan bir oteldi. Bir gün otelin plajına gitmiştik benim üzerimde çok seksi büzgülü, kalçalarımın yarısını açıkta bırakan bir bikini vardı. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.