Bakire Hikayeleri kategorisi, sapik findik amli hikayesini oku.

sapik findik amli

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
BIZIM SINIFTA BIR TANE KIZ ARKADASIMIZ VARDI BOYU UFAK GOGUSLERI KENDINE GORE SUPER TAM AMA TAM BIR UNIVERSITELI GIBIYDI LISE CAGINDA OLMAMIZA RAGMEN EN GUZEL SU ANA KADAR SINIFIMDA GORDUGUM EN GUZEL SIKILEN KIZ OYDU ONUNE GELEN HER TEKLIFE EVET DEMESINE RAGMEN ZATEN ONA TEKLIF EDEN BIZIM OKULUN ERKEKLERININ MAKSADI O BELLEYDI ABII KIZI BECERMEK AMA KIZ OYLE SEYLERDE GOZU YOKTU ONUNDA KAFA DENGI ARKADASLARI VARDI KIZ ERKEK AMA EN COK BIZ SAMIMIYDIK ARASIRA YERI GELIR ELLESIR OYNASIRDIK ARASIRA DASEX MUHABBETLERI YAPARDIK AMA BUNDAN KIZLARDA HOSLANIRDI BIZE CAKTIRMAMAK BANESIYLE YANIMIZDAN UZAKLASIRLARDI.SONRA TOPLUCA ONLAR GELIRDI VE BIZE ARASIRA ISTE KIZLIKLA ILGILI SORULAR SORARLARDI SONRA BIZE YALNIZ BASLARINA NE YAPTILARINI ANLATIRLARDI. BIR O VE EN YAKIN ARKADASI BANA VE SAPIK ARKADASIMA YANIMIZA GELDILER.TABI BIZIM SAPIK ADI USTUNDE SAPIKLIGINI YAPTI DURZU DAYANAMADI YAPACAGINI YAPTI VE KIZLARA TECRUBE BAKIMINDAN BIZIMLE YATARMISINIZ DEDI KAVAT TABI BIZDE BU SAYEDE ISTEDIGIMIZ SEYE KAVUSTUK . ARAMIZDA ANLASTIK BIZIM OKAN (SAPIK) IN EVINE GIDECEKTIK.KIZLARDA EVDEN BIRBIRLERINE GIDECEKLERINI SOYLEMISLER.BIZ OKAN LA EVE ERKENDEN GELDIK NE BOK YIYECEGIMIZI DUSUNMEYE BASLADIK ASLINDA KIZARLIN GELECEGINE PEK INANMIYODUK SANKI BIZ FISSS CIKTIKHANI ARKADASLARIMIZIN YANINDA KONUSURUZ SU KIZI SOYLE SIKECEM SOYLE YAPACAM AMA NERDEEE BIZIM AKLIMIZ BASIMIZDAN GITTI VEE ZIL CALDIIII.BIZ HEYECANDAN DAYANAMADIK OKAN BANA KAPIYI SEN AC DIYOR BEN OKANA KAPIYI SEN AC DIYORUM BEN KAPIYI ACMAYA GITTIMARTIK NE OLURSA OLSUN BI SEYLER PATLAYIVERECEK KAPIYI ACTIGIMDA OKANGILIN KOMSUSU NEJLA TEYZE OKANIN EVDE OLUP OLMADIGINI SORDU BENDE EV DEDIM OKANI CAGIRDIM OKAN GELDIGINDE NEJLA TEYZE ONA OKAN ANNEN BUGUN EVE GEC KALACAKMIS HABERIN OLSUN DEDI SANKI BIZE NE OLDUYSA SEVINCTEN UCTUK KAPIYI KAPATTIK ICERI OTURMA ODASINA GECTIK OTURMAMIZLA KAPININ CALMASI BIR OLDU BU SEFER KIZLAR GELDI DEDIK KAPIYE BU SEFER OKAN KOSTU VEE BUYUK AN GELDI CATTI KIZLAR GELMISTI AMA NE YAPACAKTIK KIZLARLA OPUSTUK HOSGELDIN MANASINDA ONLARI ICERI DAVET ETTIK MAKSADIMIZ BELIIYDI KIZLARA PORNO IZLEYIP IZLEMEDIKLERINI SORDUK HAYIR DEDILER BIZDE PORNOYU KOYDUK VE GOZLERIMIZIN ICNE BAKARAK SEVISMEYE BASLADIK ONCE NASIL SIKECEGIMIZI BILMIYODUK AMA SANKI FILMIN AYNISI CANLANDIRIYODUK KIZLARIN O YASTA KIZLGII BOZULMUSTU ARTIK O KIZ VARYA O KIZ BASTA SOYLEDIGIM ADI AYSU OLSUN OYLE GUZEL VUCUDU VARKI ABI SIKMEDE YANINDA YAT AMA NE YATACAM FIRSAT BU FIRSAT AMANNN KACIRMA SIRASI GELDI HADI SOYLE BANAAAAAAAAAAAAAGERISINI BOSVERINIZ( SONRA GUNLERCE OKANLARDA SIKISTIK
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arkadaş ı m mine

ben ben 28 yaş ı nda yakı ş ı klı bir gencim mine adı nda esmer gü zeli bir arkadaş ı m var. mineyle ç oğ u zaman buluş ur konnuş urduk ama aramı zda hiç cinsellik gecmemiş ti bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebrunun daracı k ve sulu amini siktim..

Selam ben cahit(takma isim) ben o zamanlar kö yde yaş ı yordum bizim kö yü n muhtarı nı n ebru adı nda bir kı zı vardı o kadar seksi ki bakanı n bi daha bakası geliyor. Neyse ebru abla benden 3 ya&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce köpeğim sonra kuzenim+18

Bu hikaye tamamiyle gerçektir.ben melek 19 yaşındayım. bi gün odamda oturuyordum porno izliyodum yawaş yawaş tahrik olmaya başlamıştım ewde kimse yoktu saat 11:30 ciwarıydı köpeğim yatağımdaydı bende yanındaydım sonra aklıma köpeğim fifiyle ilişkiye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum nefishan

SLM HERKESE BEN VANDAN GÖKHAN ESMER BİR DELİKANLIYIM 1.67 BOYUM 65 KİLODA BİRİYİM.SİZE BAŞIMDAN GEÇEN GERÇEK Bİ OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM BUNDAN 3 YIL ÖNCE DAHA YENİ EVLENMİŞTİM BU ARADA 20 YAŞINDA EVLENDİM.KOMŞUMUZ ALİNİN KARISI NEFİSHAN ŞIRNAKLI ÇOK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bizler

beraber tatile cıkacaktık izi zaman geldi beraber otubuse bindik fazla uzatmayalım antalyaya vardık ordan kemer munuvbizine bindim direk kemere gitik otelizmiz vardık odamız cıkarken artık dayanamya gucum kalma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun ç İ ftle doyumsuz

selam ben izmirden mimar kaan 28 yaş ı nda ş imdiye kadar 3 tane yaş amı ş oldugum anı ları mı paylaş mı ş tı m oldukç a yakı ş ı klı yı m bu anlatacağ ı m hikaye t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın öğretmenimi siktim ve sikiyorum

merhaba ben lise 3. sınıf öğrencisiyim yaklaşık 16 cm sikim var neyse hikayeye dönelim öğretmenim 24 yaşlarında çıtır benden bilgisayar dersi almak istedi bende olur dedim ama öğretmenim taş gibi 1.75 boyunda yaklaşık 60 kilo esmer göğüseri oldukca b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gerdek gecemiz :: karım bakire çıkmadı

bunu buraya yazdığım için kendimden utanıyo olabilirim ama hiç kimseye söylemedim zaten herkes bilşyo anlatmaya lüzüm yok ama sizlerlede paylaşmak istedim ben 27 yaşında yım 1 sene önce evlendim karım süper bri sexyneyse sabırsızlanmadan hikayemize d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karşı masadakı bayan

Merhabalar ben junıor sıze basımdan gecen olayı anlatm ısdıorum gecenlerde arkadasım aradı ve onların yemeklerı oldugunu söledı ve benı cagırdı bende gıttım bnm karıs masamdakı bayanla baya bakısdık ve bana ıckı ısmarla teklıfınde bulundu bende kabul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selam arkadaşlar

bu siteyi kuran kimse topluma çok büyuk hızmet yapıyor .sakın ynlış anlamayın yalakalık yapmıyorum.ÇOK GÜZEL FANTAZİLER YŞANIYOR NE GUZEL ANILAR DUYGULAR BİZLERDE AGZIMIZI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.