Eşli Hikayeler kategorisi, sayın editörüm hikayesini oku.

sayın editörüm

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
SLM ARKADASLAR BEN BILKAYMERT EFE CAN DIYE BI ARKADASIM MSN YAYINLAMASINLAR EKLEYINCEDE SITEM EDIYOLAR DEMIŞ.SIIMDI ARKADASLAR BEN MSN YAZIYOM VE DIYOMKI ERKEKLER EKLEMESIN.BURASI PAYLASIM SITESI DEMISSIN.BEN ERKEKLERLE KONUSMAK ISTEMIYORUM YA SENDE BENI EKLEMEK ZORUNDAMISIN.EKLEME SENDE NE DIYE EKLIYON KI BEN SENINLE KONUSMAK ISTEMIYORUM BELKI.BEN 10 TANEYE YAKIN HIKAYE EKLEDIM SITEYE KADINLAR EVLI CIFTLER VE DULLAR EKLEDI ERKEK EKLEYENLERIDE SILIOM ZATEN.BEN BAYANLARLA KENDI ISTEGIYLE TANISIP KONUSMAK ISTIYOM.ISTEYENLEREDE YAZIOM VE ISTEYEN EKLIYO.EDITORUMDEN BU SITEYI KURANLARA O KADAR COK TESEKKUR EDRIMKI.NETE GIRIYOM SADECE ALDATANLAR.COM A GIRIYOM VE MSN ACIYOM HEM HIKAYEMI OKUYOM HEM BENI EKLEYEN CIFT DUL VE BAYANLARLA KONUSUYOM.SEN ERKEKSEN SENINLE KONUSACAM DIYE BI MECBURIYETIMDE YOK.TMMMI MERT EFE CEN KARDESIM.KISACA SOYLE OZETLIYORUM BEN MSN MI VERIRIM SENDE EKLEMEK ZORUNDA DEGILSIN.BENDE SENINLE KONUSMAK ZORUNDA DEGILIM TAMMMI KARDESIM.SAYIN EDITORUM EKLEYIN UYE KAYBETMEK YERINE EN AZ ARKADASIM OLAN 100 KISIYE SITEYI SOLEDIM VE GIRIYOLAR.MSN YAZARAK BURAYA GUNDE KAC KISI GIRIYO BYNLARLA ,KADINLARLA MUHABBET ICIN.KAC KISI UYE OLUYO BILIYONMU MERT EFE CAN KARDESIM. SAYIN EDITORUM SISTEMIMIZ COK GUZEL.ISTEYEN VERIR ISTEYENDE ISTEDIGIYLE MUHABBET EDER ISTEMEYENI SILER.KIMSENIN ZORU YOK KIMSEYLE KONUSMAYA.HEREKESE IYI HIKAYE OKUMALAR BOL ZEVKLER.SITEMIZ HEM COK GUZEL HEM HARIKA BEN COK AMA COK MEMNUNUM SITEMDEN.YANI ALADATANLAR.COM BENIM KENDI SITEM GIBI. HEPINIZI OPUYORUM.EDITORUMUZUDE BOLE BI SITE YAPTIGI ICIN NE KADAR TESEKKUR ETSEK AZDIR.HERKES KEYFINE BAKSIN SITEMIZ COK AMA COK HARIKAEDİTÖRÜN NOTU: ÖNCELİKLE SİTEMİZİ KENDİ SİTENİZ GİBİ GÖRMENİZ VE SAHİPLENMENİZ COK GÜZEL TÜM ÜYELERİMİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ.YAYIN ANLAYIŞIMIZ AYNI ŞEKİLDE DEVAM EDECEKTİR.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

arıvederchı roma

Ben ve esim Romada tatilde idik.Ben 48 karim 43 yasinda sarisin ve seksi bir kadindir.Seks cokca yaptigimiz ve her seferinde fantaziler kurarak hoslandigimiz bir olay..Disarda yemek yemis bolca sarap icmis otele donmustuk.Balkonda sohbet ederken iIta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kucağında çocuguyla götünü verdi bana

bu olay evli çift hikayesine girermi bilmiyorum ama gerçek o kesin..yer sultanahmet meydanı,bi ramazan günü,isim vermeyecegim tv de sevilen biri kitabını imzalıyor,müthiş bi kalabalık var çogunluk başörtülü kadın,yanlarında kocaları olanlar da var,be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam ve sevgilim beni yiyip bitirdi...

Merhaba ben İzmirden Esra sizlere başımdan geçen çok hoşlandığım bir hikayemi anlatacağım. Daha önce böyle bir şeyi kimseyle paylaşmadım    ve anlatmadım ama daha fazla gizli kalmasınında anlamı olmadığını anladım. her erkeğin azabileceği v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam siktırdı

BEN BUSE 27 YAŞİNDA 168CM 61KF SEKSİ ÇOK GÜZEL FİZİGİ OLAN BİRİYİM KOCAMLA ÜÇ SENEDIR EVLİYİZ SON SENEDE AZDIK ETEGİM KISALDI 97 LİK MEMELERDE SÜTYEN YOK AÇIK BLUZ DAR KIYAFETLER TANGAMİN GİRDİGİYERLER BELLİYDI KOCAMDA BENDE ZEVK ALİYORDUK BÖYLE KARI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sen neymişsin nuriye ahhh nuriye

Slm hikaye severler ben mert bundan öncede evli çiftle yaşadığım olayı yazmıştım yoğun ilgi gördüğüm için tekrar başka bir anımı yazmak istedim 19 gen&... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalabalik bir grupla

Merhaba, daha önce bir hikayem yayinlanmisti. O hikayeye gelen olumlu tepkiler üzerine tekrar yaziyorum. Citipiticik kiz arkadasimla daha önce internetten tanistigimiz bir ciftle bulusmaya heyecanla gidiyorduk. Ersin ve aylin bizim gibi 40 larinda ac... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gercek deneyim

slm ben cenk istanbuldan 32 yaşındayım bekarım 166 boyunda sıradan bir erkeyim abartmayı sevmem penisimde 16 cm ama biraz kalındır hikayemde tamamen gercektir yalan ve abartı kesilikle yoktur olamazda çünkü dürüstlükten asla ödün vermem ve ağzım sıkı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doyumsuz çiftle

Ben 162 boyunda 60 kğ kumral evli bir yakışıklı biriyim.Birgün evde kimsenin olmadıgı bir gün pc başına geçip mynet sohbet odasında gezinirken bir çiftle sohbet başladık.ha bu arada ben afyondan tarık çiftlerin ismide fatma ve kerim kerim bey ve eşiy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

26 cm lik zenci

MRB BEN MELİS 35 YAŞINDAYIM.SARIŞIN DOLGUN BİR VUCUDUM VAR.EŞİMLE EVLENELİ 10 YIL OLDU.SEX YAŞANTIMIZDA HEP NORMALİ GEÇMEDİ.EŞİM TEKSTİL İŞİNDE ÇALIŞIYOR MADDİ DURUMUMUZ ÇOK İYİ SIK SIK YURT DIŞINA GİDERİZ.BUNLARDAN BİRİNDE LÜX BİR OTELİN SAUNASINA G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumla yıllarca sikişiyorum

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. ben şuan 29 yaşındayım. 18 yaşımda başımdan geçen ve tam 4 yıl süren bir hikayeyi anlatmak istiyorum. karşı komşumuzla çok samimiydik. yıllarca aynı binada oturduk. ben ellerine doğmuştum. sonra büyük o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.