Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, sekreterim funda hikayesini oku.

sekreterim funda

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben hikayemi marmaristen yazıyorum 2003 yılıında yanıma aldığım sekveterişm funda işe başladı 2 yetişkini vardı kocasından boşanmak için dava açmış boşanma davası devam etmekte iidi marmariste bulunan abisi maddi olarak yardımcı olmuyordu yanımda işe başlayalı 2 ay olmuştu birgün bira içiyorduk benden bira istedi biraz içtik ten sonra yalınız kaldık bana maddi durumundan basetti evden işe yürüyerek geldiğini söyledi bana kendini annalattı ara sıra dertleşi yorduk 2 ay sonra bir gece beni aradı içmek istediğini söyledi saat gecenin 3 idi 4-5 tane birayı arka arkaya içti benimle baraber olmak istediğini söyledi şaşırdım sonra olur dedim bir otelle gittik otelde baraber olduk daha sonra günlerce evinde denizde ormanda heycanın olabileceği her yerde baraber olduk sonra bir ev tuttuk aynı evde kalmaya başladık gençlarıda ilişkimizi ögrenmiştti amma kocasın boşanmadığı için çok ortada görünmüyorduk ilişkimiz devam etti bu arada funda hamile kaldı bir coçuk doğurdu genç beş yaşına ge lene kadar baraber olduk bir gün bu ilişkiden sıkıldığını söyledi başka birisi ile evlenmek istediğini söyledi ben adamla tanıştırdı üçümüz bir gurup yaptık fundanın amını götünü dağıttık şimdi funda ara sıra bana geliyor yine baraber oluyoruz yine grup yapmak istediğini söylüyor amı götü çuval gibi oldu yarak yemekten şimdi fundanın dostunu sikeceğim funda altta adam ortada bende adamın üstünde olacağım izmirden imme çıkartacağım funda böyle istiyor herkeze selamlarGönderen: alparslan1968
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

evli çiftler

slm adım hakan ankarada yaşıyorum eşim ayselle beraber mutlu bir evliliğimiz var eşim tesettürlü 32 yaşında 160 boyunda 50 kg biri tam bir esmer güzeli aile dostlarımız var herkesin olduğu gibi bizimde en iyi anlaştığımız arkadaşlarımızın maddi durum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esimin g stringi

SELAM ARKADAŞLAR,ADIM BARAN, İÇİMDE GAY DUYGULARI OLAN BİRİYİM,EVLENDİĞİMDE EŞİME BU DUYGULARI AÇTIM,İLK ÖNCELERİ KIZSADA SONRADAN ONUN DA HOŞUNA GİTMEYE BAŞLADI,SEX HAYATIMIZ İNANILMAZ RENKLENMİŞTİ,BAZEN EŞİM BENİ BİR KADIN GİBİ VİPLE SİKİYOR BENİ B... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk 18 yaşında 3 kişi

mrb herkese yıllar önce başımdan geçen gerçek bi hikayemi anlatıcam tamamn doğrudur ben gençluğumdan beri kendi götümü okşar eller oynardım benim yaşımda amca oğlum var o benim göte eller sürterdi onun götü güzel olmadığı için ben bakmazdım bile onu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sikiş

ben ankaradan leyla. 19 yaşında,170 boyunda,65 kilo yani balık etli,beyaz tenli,kara kaşlı kara gözlü bir kızım. herkes çok seksi olduğumu söyler. neyse konuya geçeyim. geçen sene yani 18 yaşındayken bir sevgilim oldu. oda ben boylarında kumral tenli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste sikiş

Slm arkadaslar aslında sıteyı kesfedelı kısa zaman oldu ama gercekten okudugum bazı yazılar benı cok etkıledı ınsan dogası geregı cınsellık konu olunca bazen farklı fantazıler ıstıyor her ne kadar kendım bu tur seyler yapma konusunda kendı mı frenled... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sikicim abim

slm 23 yasında şuan sex sextorunde çalışan bir travestiyimbusextore ilk düşüşümü sizle paylaşmak istedim o sıralar ergenlige yeni girmişti onu nerden biliyorsunuz derseniz iki katlı ranzada yatıyorolmamdan geceleri çok sık seslerle uyanıyordum sak su... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

surtunmeyle basladi

calistigim is yerine ait arabalardan biri bana ve baska bi is arkadasima tahsis edilmisti bazen onda bazen bende kaliyordu. taki belediye otubusunde karsilastigim afet mi afet o bayani gorene dek. sabah saati okula ise hastaneye bilmem daha gidilecek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştem beni sikti

merhaba adım buse. eniştemle geçen seneden beri onun haberi olmadan bi ilişkimiz var. ablam eniştemle evlendiğinden beri ikiside çok fazla alkol kullanır. bende her hafta sonu ve genelde okul çıkışları ablamlara giderim. bu yüzden evin bi yedek anaht... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay sex ap olduk

SLM HERKESE BURASI HASITASIYLA BIR ARKADAASLA TANISTIM KISA KESECEM EVINE GITTIK BASLADIK OPUSMEYE SONTRA SOYUNDUK BEEN ONUN KILODUNU INDIRIKEN SIKINI YUZUME DEGDIRDIM ACAYIP HAZ ALDIM SONRA GUZEL YALADIM BEN AYAGA KAKTIM ODA BENIM SIKIM YALADI 69 OL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iş arkadaşımı depoda

.Bahar gelmiş çay sezonu başlamıştı. Sağda solda millete yardıma gittiğim oluyordu. Yine bir gün İstanbuldan köye çay toplama gelmiş birine yardıma gitmiştim. Sadece ben değil bir sürü insan vardı. Sabah hava çok güzeldi. ancak öğleden sonra hava kap... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.