Eşli Hikayeler kategorisi, sekse acıkmışlar doyurdum hikayesini oku.

sekse acıkmışlar doyurdum

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrblr ben ali yozgatlıyım 36 yasında evliyim bende cok tatlı hikayemi yazmak istedim. chat kanllarında sohbet ederken nikte sokucu66 yazmıştım tokatlı bi beyle tanıştık oda adının ali olduğunu söyledi ve memurmuş banada sorunca ali dedim adaşız dedim biraz muhabbet ettikten sonra direk konuya girdi bana evli ve aktif pasif olduğunu hertürlü sekse acık olduğunu enson 1sene önce seks yapmış ama bunun belli bi güvrn cercevesinde olacağını söyledi bende benden ne istiyon ne gibi güvence istiyosan hepsini söyleyim dedim bu sanal alemin coğu yalandedim msn bende msnye gel işyerimdeyim gör bak ne güvence istiyosan vereyim dedimmsnye gectik utana sıkıla kamerasını actı kimliğimi falan baktıcamdan ve benden kendisini sikmemi istedi bende olur dedim secim günü evime gel dedi ben yozgat o tokat ama 45 km mesafe vardı gittim evinde tekti mrb ali dedim kimliğe yinebaktı ve bana senden özür dilerim sen hiç yalan söylemedin ama ben sana söyledim adın necati dedi ve oturduk biraz muhabbet ettik evli ve 4 cocuğu varmış 2 sene önce necati bi kaza sonucu erkekliğinden olmuş bu benimkini avuclamaya başladı öpüştük ve cıkardı sikimi ağzına aldı bende götünü parmaklamaya başladım sikimi doya doya yaladıktan sonra derin bioh cekti özlemişim sikbeni dedi necatiyi domalttımyavaş sokmamı söyledi ama bende artık dayanamıştım ben sokarken vay anam vay yavaş sok parcaladın beni dedi bende biraz yavaşladım biraz girip cıktıktan sonra ben boşalmadan o boşaldı bilavaboya gidip geleyim dedi lavabodan geldi ve bombayı patlattı ece gel dedi birde baktımki 1.65 boylarında 75 80 kilo kadar kahve saclı eşi olduğunu söylediği bi bayan geldi ve karıma girecek yarağın tadına önce ben bakıyom hosuma giderse karıma sokturuyom gitmezse sadece benidoyurup gidiyolar dedi ben şok olmuştum kadın geldive sikimiyalamaya başladı kocamı siken kalın sert yarak bumuymuş ben yerimonu dedi ve yalamaya başladı necati de bu arada boşdurmuyo dudaklarıma yapışıyo göğüslerimi ıssırıyo sik karımı sik karımı diye kulağıma fısıldıyo ece sikimi yaladı kaldırdı beni yatağa yatırdı üstüme geldi o kadar dar amı vardıki ben belkide böyle dar am ilk defa sikiyodum üstümde zıplaya zıplaya boşalmak üzereyken ohhhhhh necati dediğin gibi süper bu yarak diyerek boşaldı ben devam ediyodum altta ve domal kocan gibi senide domaltıp sikecem dedim sik doyur bizi sekse acıktık parcala amımı götümü dedi eceninde necati götünü yaladı parmakladıaman karıcım beni parcaladı senide parcalamasın biraz alıştırayım seni dedi ecenin götüne soktum ece bağırdı necati yandım yandım derken necati alışırsın karıcım dedi necatide karısının ağzına verdi ama necatininki 10 dk kalkmadı ben ecenin arkasına girerken dudak dudağa necatiyle öpüşüyoduk ellerimlede hem onu hem eceyi oksuyodum o zevk ve heyecanla bende boşaldım ece necatiye hamamdan gençları getirmesini istedi anlamıştımgençları hamama yollayıp rahat etmek istemişler ve ben müsade istedim eceninde necatininde dudaklarından öptüm daha sonraları ayda 2 sefer birlikte olduk tayinleri cıkınca ben boşta kaldımevli ciftleri bekliyo benim kazma sapı azman [email protected] com
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

orospu lale 4

Gülerek ona selma nasıl bıraktı seni dedim o kemalle devam ediyor dedi şok oldum ama iyi dedim. Yanıma geldi ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Harika öpüşüyordu. Ama kontrol ben de olsun istiyordum onu yatağa yatırdım üstüne çıktım ve önce kravatını ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

chatte tanistik karisini siktim

Chatte Tanıştık...Karısını Siktim... Merhabalar.Size yaşanmış ve harika bir anımı anlatmak istiyorum .Ben 35 yaşında 17 75 kilo İst. açık kumral tenli bir erkeğim.En büyük zevkim evli çiftlerle üçlü sex yaşamak. Bunun içinde sürekli nette evli çiftle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yardımın mükafatı

HERKESE SELAMburda daha önce MÜSTERIM olarak bir yasanmis olayim yayinlandiYazacagim bu olayda gercek yasanmistirbir gün arabamla otobanda gidiyordum    otoban kenarinda park yerinde biraz mola vereyim dedim ve park yerine daldim her zaman ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam istediğine kavuştu

Slm Ben Pervin Beni hatırlarsınız. En büyük arzularımdan birisinin kocamın önünde başka bir erkekle sevişmek olduğunu bilirsiniz. Yaklaşık 1 ay kadar önce bunu gerçekleştirdim. Gerçekten müthişti. Kocamında bu yönde arzulu olduğunu bildiğim için onu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim ve ben 2

SEMİH:emireye söylemedim yapacaklarımı hem tepki verebilir hemde bir heyecanı kalmazdı ama mutlaka yapmalıydım düşünürken bile heyecan duymaktaydım geldiğinin 4 akşamı meyhaneye gittik ve ekremi biraz rahatlatmakiçin elimden geleni yapıyordum maksat ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oguz abı ve karısı nesrin

mrb ben 22 yasında unıv ogrencısıyım. 170 boylarında ve 70kılalarındayım unıv okudugum sehırde ev hayatı yasıyorum oturdugum daırenın karsısında bır evlı cıft var 30veya35 yaslarında oguz ve nesrın ısmınde nesrın 160 boylarında ve 50 kılolarında cok ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşim de olmalıydı

Plajda tanıştığımız o günden beri Ertan bey eşi Aynur hanımla başlayan yakınlığımdan hiç de rahatsız gözükmüyordu. İkisine de olağanüstü bir hayranlık besliyordum doğrusu. Çünkü 54 yaşındaki bu kadının yanında kendimi frenlemek gereği duyuyordum sık ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı karıma masaj

Ben 36 karım 24 yaşında muhafazakar bir ortamdan ve aileden geliyoruz eşim kapalı yani başörtülü ama oldukçada modern biridir. Benden daha rahat diyebilirim. Ben işim gereği sık sık yurt dışına çıkarım bir gün orada farklı Türkiye de farklı olduğumu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

köy yeri

slm ben mert eşim demetle evleneli14 yıl oldu eşim köy kızı onu ilk görüşte sevip evlendim çok güzel vede alımlı bir bayandır evlendikten sonra köye kayın pederleri ziyarete giderdik evliliğimizin 5 veya 6 yılıydı yine yılık izinde eşimle köylerine z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

disco dan yataga

Daha önce gercek yasanmis olaylarimi anlatmistim simdi gecen hafta basimdan gecen hikayemi anlatacagim ben almanyada frankfurt kentinde yasiyan bir gencim sik sik gittigim bir gay discosu var hafta sonu oraya gittimistim tek basima biraz eglendikten ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.