Bakire Hikayeleri kategorisi, selam arkadaşlar hikayesini oku.

selam arkadaşlar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
bu siteyi kuran kimse topluma çok büyuk hızmet yapıyor .sakın ynlış anlamayın yalakalık yapmıyorum.ÇOK GÜZEL FANTAZİLER YŞANIYOR NE GUZEL ANILAR DUYGULAR BİZLERDE AGZIMIZIN SULARINI AKITARAK OKUYORUZ ARKADAŞLAR BEN BU YAŞIMA GELDIM HİC KACAMAK YAPMADIM SITEYEDE UYE OLUNCA DAHADA KAMCILADI BENIMLE GİZLİLİK SIRDAŞLIK İÇİNDE GORUŞMEK İSTEYEN BAYAN ÇİFTLER VARSA LUTFEN İLK KEZ MİLLİ OLMAMA YARDIMCI OLUN SAMİMİ VE DURUSTTUM TEL NUMARM 0506 9939884 SAYIN SITE YONETİCİSİ YAYINLARSANIZ SEVİNİRIM
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

diktim

selamlar :)tıp eğitimimi tamamladıktan sonra anadollunun küçük bir kentinde mecburi hizmetime başladım. çalıştığım yer yaklaşık 10bin nüfuslu bir ilçeydi ve 4 doktor görev yapıyorduk. diğer dktor arkadaşların hepsinin neredeyse emeklilikleri gelmişti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire kızı bozdum bakire değilim demesi..

Selamlar ben murat boluda yaşıyorum 26 yaşındayım. Henüz 3 gün önce tanıştığım ama samimiyeti bayağı ilerlettiğim bir kızı (asuman) evime davet etmiştim.. Dışardan hazır pizza alıp evde hazırlayıp yedikten sonra birkaç kadeh şarap deviripDansa başlam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hilal hoca bakireymiş

merhaba arkadaslar ben size hilal hocayla basımdan geçen olayı anlatmak istiyorum.hilal hoca 23 yasında sarışın 170 boylarında bakımlı biridir.ben çoumda yaşayan biriyim lise son sınıf öğrencisiyim 185 boylarında biriyim neyse ben hikayeme geçeyim.bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmitli figenim

Editö rlerin yayı nlaması nı rica ediyorum Hikayem tamamen gerç ektirBenim hikayem dü kkanı mda baş ladı Bir aksam ü stü ydü . Dü kkandaydı m bu arda oto tamir iş leriyle ilgileniyorum .bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatmanın bedelİ ö detİ rdİ m

SLM ARKADAŞ LAR BENİ İ ST DEN SENE 2007 DEYDİ Fİ Lİ Z Dİ E Bİ R KIZLAN MSN DE TANIŞ TIM 1 SÜ RE SONRA MSN DE Ç IKTIK Hİ Ç REELDE BULUŞ MADIK Ç Ü NKÜ BENİ HEP Ç OK SEV... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem tam sexi bomba

slm arkadaş lar ben 17 yaş ı nda aydı nda oturuorum ailemle neyse bide yengemgil var arka sokakta ç ok gö rü ş ü rdü k yengem iri kalç alı iri gö ğ ü slü tü rbanlı bir kad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

daha küçüktü

|mrb.ben 25 yasındayım yasadıgım olay bundan ıkı hafta once gerçekleşti 3 yıl once askerden geldım bır yıl aılemle yasadıktan sonra ayrı yasamayı dusundugumu soyledım babamda bana ıyı bır semtte guzel bı daıre satın aldı.altı katlı bır bınanın altınc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok feci acıdı ama!!!!

slm ben sakaryadan serder size bir sex hikayemi anlatcam bir gün okulda sırda oturuyordum bizim sınıftaa götü büyük memeleri idare eden bi kız vardı gusel gibiydi sırda oturuyom o andada kızın bağacıkları cozuldu baglamak için egildiginde benim gozle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üvey kardeşim

selamben edirneden erdal benim üvey ksrdeşim benden bir yaş ufak afet birisidir başka erkeklerin yanında durup firikik vermesini sever hep sorardım evde yalnız kaldığımız zaman dansözcülük oynardık ve sonrasında kucağıma alıp onu sikimime yapıştırırd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemı dedemın evınde

SLM. Ben emre sizlere daha once annemle olan iliskilerimden bahsetmistim.Annemle kari koca hayati yasiyor bol bol sikisiyoruz..Sizlere bir baska macerami anlatmak istiyorum.Yazin Turkiyeye izine edemlerin yanina gitmistik.Koyde iznimizi geciriyor yem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.