Yaşlı Olgun Hikayeleri kategorisi, serpil 36 hikayesini oku.

serpil 36

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
, kocası 50 yaşlarındaydıBizim şu ada oturduğumuz evler 3 katlı ve bahçe içinde ama buna rağmen evler birbirine yakın bir bahçenin bittiği yerde diğer ev başlıyor. İşte benim arkadaşımda bizim karşı evde oturuyor. Evlerimizin arasında sadece 3 arabalık otopark var. 1 otopark arkadaşımın taş annesi olan Serpile ait diğer ikisi ise bize. İşte her neyse benim odamda bu otoparka bakıyor. Bir akşam üstü bilgisayarımı açmış ve 31 çekiyordum. Tam bu sırada bi arabanın geldiğini duydum bizimkiler zannettim hemen cama fırladım ama hayır Serpil teyze gelmişti. Ve bir ayağını arabadan dışarı attı ve gene o muhteşem bacakları feci bi şekilde ortaya çıkıyordu hele o götü kabak gibiydi. her neyse bende onu camdan izliyordum bi ara döndü ve benim pencereye baktı ben çırılçıplaktım üstelik yarrağım kalkmıştı ve beni o halimle görmüştü bana el salladı ama ben utancımdan hemen perdeyi kapattım. Bu arada arkadaşımın babası yani serpilin kocası Serpilden yaşa epey buyuk. yaşında kocası herhalde 50 yaşında filan. Yani Serpilin iyi bir yarrağa ihtiyacı olduğu belli. Her neyse ben odamda otururken kapı telefon çaldı ve açtım arayan Serpildi ve bilgisayarlarının bozulduğunu virüs var mı yok mu bi bakmamı istedi bu arda Serpilin oğlu (yani arkadaşım) ve kocası iş için 5 günlüğüne İstanbul`a gittiğini ve bilgisayarda işinin acele olduğunu da soyledi. Bende hemen üzerime bir gömlek giydim ve altıma da en kısa şortumu giyerek boxer da giymedim hemen kapıyı çaldım ve serpil onu arabadan inerken gördüğüm elbisesiyle beni karşıladı. Onu öptum ve doğru içeriye bilgisayarın olduğu odaya gittim. Oda geldi ve bilgisayarın açılmadığını söyledi. Bende açmaya denedim ve açıldı. Daha sonra bana internete bağlanırmısın dedi ve hemen bağlandım. bu arada bana artık sen erkek oldun diyerek cola yerine viski getirdi. Kendi elindede viki vardı viskileri yudumlarken bu yabancı bi arama motoruna girdi ve aranacak kelimeye jigolo yazarak aratmaya başlattı. Ben de hemen tuvelete gittim yarrağımı düzelterek geldim. yarrağımın başı şortumun altından gözüküyordu. Ve serpil teyzeye neden jigolo arattığını sordum oda sende kendinden 20 yaş bi kadınla evlen oda aratır demişti. Ben hiçbir tepki vermeden tam gidiyordumki yanıma gel otur dedi ve bende oturdum. artık yarrağımın başını şortun altından görüyordu. ve bana gülümseyerek ne oldu biraz önce evde kız arkadaşın mı vardı yarrağını kaldırmış bekliyordun dedi ve hemen yarrağımın başını tutarak keşke kız arkadaşın ben olsaydım dedi. bende hemen elimi, göğüslerine attım ve göğüs uçlarını yalamay başladım artık serpile serpil teyze demiyor ve OROSPU diyordum oda bana at yarraklım diyordu. Hemen yarrağımı ağzına aldı bende her yerini parmaklıyordum Eteğini çıkarmamı söyledi altında zaten hiçbişey yokmuş. Bende eteğini yukarıya sıyırarak kabak gibi götüne dayamaya başladım. Artık ona cidden acıyordum böyle bir karı nasıl olurda got deliği bu kadar dar olurdu. orospu sen kocana hiç götünü vermiyonmu dediğimde verdim ama onunkini kaldırırken bile zorlanıyorum dedi. bende kökledikçe kökledim. sonra amını sikecektim ama prezervatifim yok dedim oda bende var ama bu kadar büyük yarrağı bulmuşum bırakır mıyım dedi ve öyle gir dedi. Ben boşalabilirim ama dedim oda olsun dedi. Bende yüklendim tam boşalacakken hemen çıkarıp ağzına verdim. ve boşaldım artık her akşam saat 5:30 da o bizim eve uğruyor ve benimkinin tadına bakım evine öyle gidiyor.... Serpil cim sana bu adresi verdim işte bu bizim başımızdan geçen olay.... :)) Bu arada o amını çok seviyorum senin SERPİLİM benim.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

melek abla muradına erdi

Merhaba..ben serhat yine bir hikayemi sizlerle paylaşacam..ama bunların devamı daha gelecek. bizim evin üst katında 45 yaşında MELEK diye bir komşumuz vardı..iki yetişkini ve kocasıyla tabii:)) melek abla kendi halinde görünen kendine pek bakmayan ama g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

60 lıkbayan

Birgün annemin maaşını almak için ssk ya gitmiştim orada işm bitmişti tam dişarı çıkıyordum yaşlı bayan bakarmısın dededi bende onunla ilgilendim bana elimdentutarmısın aşağıya inmemzor dedi bende yardım olsundiye elinituttum biraz aşağıya inmiştik t... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul kuzenim ben ve eşim

Merhaba 32 yaşında evli bir beyim size anlatacağım hikaye aslında hikaye değilde gerçek yaşanmış bir gurup sekstir eşimle mutlu bir yaşantımız var eşim benim cinsel arzu arzularıma tam anlamıyla cevap veremesede idare ediyoruz eşimle ilişkimiz sırası... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

50 lik afet

2005 yazı antalyaya tek başıma tatile gitmistim. Güzel bir tatil köyüne yerleştim.. Sadece dinlenip bütün iş stresini atmaktan başka niyetim yoktu. İlk gün bolca uyudum.. İkinci gün akşam saatlerinde bara girdim.. Barda oturdum biraz çakıl olana kada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun hizmetçimiz

Selam hakan ben 35 yaşındayım evde yaşlı annemle ben yaşıyorum. Hemen konuya geçmek istiyorum,bizim apartmanda temizlikçi bir bayan var çok dikkatimi çekiyordu harika vücudu var 48 yaşına göre güzel göğüslere sahipti ismide nalan dı geçen hafta beni ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ev sahibime aşık oldum - 3

EVEEEET.SIMDI SIZE HIKAYEMIN DEVAMINI YAZIYORUM.SEVGI HANIM BIRGUN BANA DEDIKI BOYLE OLMAYACAK.APARTMANDAKILER HUYLANABILIR BIZIM BULUSMALARIMIZA VE BU BENIM ICIN VE ONUN ICIN COK SAKINCALI OLACAGINI VE BASKA BIR COZUM BULMAMIZI SOYLEDI.AMA ILK ONCE ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı komşumuz

Merhaba sevgili arkadaşlar ben 17 yaşında, esmer,kahverengi gözlü ,60 kilo olan oldukça tatlı bir gencim.Bundan tam 2 ay önce başımdan geçen bir olayı size anlatmak istiyorum.Her zamanki gibi bu sabahta erken kalkıp okul elbiselerimi giymiştim kahval... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sabahat teyze

Selam Ben tunç.daha önce Ülker teyze ile sevişmelerimizi anlatmıştım.bu kez Salı günü 60 yaşındaki komşumuz Sabahat teyzeyle başıma ilginç bir olay geldi.onu anlaticam.tipki Ülker teyzeyle aramızda gecenler gibi,bu yazdıklarımda %100 gerçektir.sali g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

giyisisi kilodu donu yok olan kadınlar ful izle

SerpiL writes Maç Sevdası Ben 22 yasinda universite 3. Sinifta okuyan bir erkegim. Simdiye kadar pek oyle ciddi sayilabilecek bir iligski yasamadim. Ben bir kiz gorupte evet aradiim kiz bu dedigimde hep husrana ugramisimdir. Yada bir kiz bende... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın bacısını banyoda siktim

Slm arkadaşlar ben hakan size bu olayı anlatmaya karar verdim ben 18 arkadaşımın bacısı nazlı ise 19 yaşında ben onlara    yemeye gitmiştim yemekten kalktıktan sonra bacısı banyoya girecem kusura bakma dedi önemli deyil dedim birden elektir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.