Eşli Hikayeler kategorisi, sevgi ablamlasex hikayesini oku.

sevgi ablamlasex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Sevgi ablamlasex iyi gunler.samsundan yazıyorum.20 yasındayım.duzgun bir fizige sahibim.ismim hasan..mahallemizde sevgi adında bir kadın oturuyor.kendisi aynı zamanda komsumuz.kendisi muhasebeci.kendisi evli.kocasınıda yakından tanıyorum.oda muhasebeci.neyse.. 1 ay once kocası muratla mahallede karsılastık.bana bu hafta ankaraya gidecegini sevgi bisiy isterse yapmamı soyledi..yani ihtiyacı varsa yardımcı olacaktım.falan filan...ertesi gun gitmisti..aksam eve geliyordum.onların ziline bastım..dedim sevgi abla bir ihtiyacın varmı diye sordum.bana sampuan ve ekmek alırmısın dedi.dedim alırım ne demek..neyse ben markete inip istediklerini aldım..evine cıktım... tesekkur etti.tam merdivenden asaya iniyordumki arkamdan hasan büroda cantamı unuttumusum isin yoksa alırmısın dedi.onada evet dedik.anahtarı bana uzatarak ben banyoda olabilirim gelirsen cantayı iceri bırak dedi.iyi dedim.cantayı aldım geldim.kapıyı actım.iceri girdim.banyodan su sesi gweliyordu.seytanlık dustu icime.zaten evdede kimsede yok..banyoya yaklastım. kapının deliginden bakmaya basladım.olamaz boyle bir vucut..sikim dimdik oldu.sikimi pantolondan cıkarıp ovalamaya basladım.manyak bir kadınmıss.banyodan cıkacagını anladım.hemen oturma odasına gectim.bu benim iceride oldugumu bilmiyor tabiki.camasırlarınıda oturma odasına koymus..bende aksine orda idim.allahım iceri bi girdi.ben koltukda oturuyorum.kadın acayip oldu.cırılcıplak idi.amını goruyordum.utandıgı belli idi..havluyu alrak ustune sardı. sen burdamıydın ya dedi.dedim kusura bakma abla cantayı getirdim dedim.bisey diyemedi.ama benim sikim kazık gibiydi hala.neredeyse saldıracatım.ayaga kalktım istersen gideyim dedim sorun olursa dedim.git diyemedi tabi.ustumu giyineyim dedi.hemen yatak odasına gitti.dayanamıyordum.hemen pesinden gittim.kadının yuzu tedirgindi.abla dedim cok guzelsin inan bana dedim. hava havlu ile idi.yanına yaklastım...bak dedim kimse duymaz beni memnun et dedim.yuzume bakrak bak hasan yaptıgın cok ayıp dedi..bagırmadıgıma dua et dedi.hemen git lutfen dedi.dayanamıyordum sikim hala kazık gibiydi..bagırsan ne olacak dedim eve beni sen aldın dedim suclu sensin dedim.yanına yaklasarak kucakladım.cırpınıyordu...sakın dedim bagırma dudaklarına yapıstım..deli gibi nefes alıyordu.havluyu attım..goguslerini ellerimle sıkmaya basladım..yapma diyordu..zaten bende hemen soyunmustum.. amını opmeye basladım.deli gibi yalıyordum.amının dudaklarını emiyordum.cıglık cıglıga kalmıstım.tam bosalıyordum butun kuvvetimle amına yuklendim.icine bosalmıstım.artık oda kendini salmıstı..sikimi tutttu ovalamaya basladı..69 a gecti.sikimi bogazına kadar sokuyordum.sonta unume domaldı..amına girmeye basladım.cıglık atıyordu...iki elimle goguslerini tutakrak amına bosaldım... 2 saatt sevistik...sonra oturma odasına gectik..son defa dedim...kendini bana bırakmıastı artık..birer sigara ictik..ben koltuga oturdum onu kucagıma alıp hoplatmaya basladım..muthis dakikalardi..deli gibi sevisiyordukk..vucudunu sıkarak amına tekrar bosaldım...tekrar koltuga domaltım.gotunu yalamaya baslamıstım..deli gibiydik...orta parmagımı gotune soktum... sikim kazık gibi idi..arkasına zorlamaya basladım....zorda olsa girmistim...domalmıs halde gotunede bosaldım..yorulmustuk ikimizde...sonra giyindik...anlasarak evinden ayrıldım..suan tatildeler.gelsinler dayanamayıp gene asılacagım anlasılan ..hepinize iyi gunler.. Gönderen: bombyX
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

corumdaki olgun arkadasim

Mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın kıyafetleriyle gruba katıldım

Merhaba. Ben volkan daha önce anlattığım hikayeme ilginizden dolayı teşekkürler. Bu sayede yeni çiftlerle de tanışabildim.. Birlikte olduğum çiftler beni tanıdıkça güvenilir ve samimiyet içinde olduğumu gördükleri için daha güzel ilişkiler kurabiliyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baba kiz iliskisi

Baba Kız İlişkisi Geçen hafta karım anasına bir haftalığına gitmişti. Evde bana yardım etmesi için 13 yasında olan kızım kalmıştı.akşam işten eve gelince dicital yayında seks filimlerine bakmak istedi. Yayını açtım toplu seks yapanlar çıktı kızımda y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fantazim hercek oldu

Fantazim herçek oldu Size anlatacağım hikayem hayatımın en güzel fantezisi. 14 yıldır evliyiz ben 38 eşim 35 yaşında heyecanlı zevkli bir seks hayatımız var ancak tek düzelik artık değişik fanteziler yaşama isteğimizi kamçılıyordu. Nette çok seksi ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esım,yengesı ve ben erotik hikaye

Merhaba ben akın izmirde yaşıyorum.Yaşadığımız bir anımı yazmak istiyorum.Eşim ve ben evleneli 4 sene olmuştu ve mutlu bir evliliğimiz vardı.Sex konusunda özgür yaşıyorduk tabi fantazi olarak.Neyse Eşimin abisi mütahit olduğu için yurt dışına falan ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sekse acıkmışlar doyurdum

mrblr ben ali yozgatlıyım 36 yasında evliyim bende cok tatlı hikayemi yazmak istedim. chat kanllarında sohbet ederken nikte sokucu66 yazmıştım tokatlı bi beyle tanıştık oda adının ali olduğunu söyledi ve memurmuş banada sorunca ali dedim adaşız dedim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel hatıralar

selam sexmobilhikaye.net sitesi ve okuyucuları.siteyi tebrik ediyorum.siteyi zevkle okuyorum.bende yaşamış olduğum gerçek bir anımı sizlerle paylaşmak istedim. nette gezinirken,bir beyle tanışt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bulutun arkasından

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yasadigimiz en güzel sex`ti

Yasadigimiz en güzel Sex`tiMerhabalar ben efe beni taniyanlar icin biz hala sevgilimizle mutlu bir sekilde yasamimizi ilerletiyoruz.Sizlere bugün gecen hafta basimizdan gecen bir olayi anlatcam.Gecen hafta biz Nürnberg`den Bayreutha giderken bir Park... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftle gizli doyumsuz geceler

slm ben by esmer 28 yaşındayım istanbulda oturuyorum.bir akşam bilgisayarda ksohbet odalarında dolaşırken fm 25 27 rumuzuna slm yazdım ama cvp vermeyeceğini düşünerek herzaman böyle olur slm yazarsın kimse cvp vermez neyse 2 saniye sonra slm nereden ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.