Sevgilimle Sahilde Çok Zevk Aldık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25

Hayatımda en ilginç anları yaşadığım bir anımı sizlere anlatmak istiyorum. Sevgilimle bir çok defa değişik şeyler denedik ve çok farklı yerlerde ilişkiye girdik. Hatta canımız nerede isterse orada seviştik de diyebilirim. İkimiz de değişikliği seven ve seksten zevk alan insanlar olduğumuz için hayatımızda seksin önemi çok büyük. Bir çok defa ağaç altında, arabada, barların tuvaletlerinde ilişkiye girmişliğimiz vardır. Ama bu anlatacağım hikayemde hava buz gibiyken sahilde seviştik. Bizim için gerçekten müthiş ve çok farklı bir deneyim oldu. Sizi daha fazla meraklandırmadan önce kendimizi tanıtmak sonra da hikayemi anlatmak istiyorum. Benim adım Sibel 24 yaşında kendine iyi bakan sekse önem veren bir genç kızım. Sevgilimin ismi ise Kağan o da benimle aynı yaşta yakışıklı ve benim gibi sekse ve fanteziye önem veren biridir. Zaten öyle olmasa bu kadar uzun süre birlikte olamazdık diye düşünüyorum.

Neyse hemen hikayemi anlatmak istiyorum. Sevgilimle bir değişiklik olsun diyerek yakın bir yerlere tatile gitmiştik. Hava biraz serindi o yüzden burası çok kalabalık değildi. Biz de plaja iki kişi olarak indik. Burası hakikaten çok sakin bir yerdi bizim dışımızda iki aile vardı kocaman plajda günümüzü orda geçirdik ve akşam yemeğinden sonra yine barları filan gezdik ama sevgilim erken kalkalım aklımda çılgınca bir şey var dedi. Sevgilim zaten çılgın bir adamdır ben de akşlından ne geçerse geçsin ona uyarım. O günde ona uydum önce otele geldik bana plaj çantamı almamı ve içine çift kişilk yatağın çarşafların koymamı söyledi ve bikinimi giymemi istedi. Dediklerini yaptım ve hemen hazırlandım. Birlikte yola çıktık nereye gideceğimizi merak ederken beni gündüz gittiğimiz plaja doğru götürmeye başladı. Ama plajda durmayarak biraz daha ileriye gittik. Orada bir tepe ve kullanılmayan bir askeri karakol vardı. Sevgilim arabayı oraya bıraktı.

Daha sonra da yürüyerek yola devam ettik. Karakolun arka tarafında bir patikadan sahile indik küçük bir koy şeklinde plajı vardı oranın iki tarafında kayalık bir çıkıntı vardı sevgilim etraftan agaçları topladı ve bir ateş yaktı. Sonra da yanımızda getirdiğimiz çarşafı yere serdik ve üzerine uzandık. Sonra birden sevgilim dudaklarıma yapıştı ve deli gibi öpüşmeye başladık. Yıldızların altında çok ateşli bir şekilde öpüşüyorduk. Biraz sonra öpüşmemiz sevişmeye döndü ve sevgilim bikinimin üzerini çıkartmaya başladı. Sonra da göğüslerimden başlayarak göbeğime indi ve yalamaya devam etti. Biraz göbepğimde zaman harcadıktan sonra da amıma kadar geldi. Çok uyarılmıştım ve sevgilimin yaptıklarından çok zevk alıyordum.

Sevgilim beni çıldırtıyordu ve bikinim kenara çekip dilini değdirdiğinde çıldırma noktasına gelmiştim. Sahilde ve açık havada olmak müthiş bir zevk vermişti. Amımı yalarken kendimden geçmiş bir şekilde inlemeye başlamıştım. Şimdi sıra bana gelmişti hemen ben sevilim yukarı çektim onu yatırıp önce dudaklarından sonra gögüs uçlarından öpmeye başladım ve daha aşağı kayıp şortunu indirerek muhteşem yarrağını ağzıma almaya başladım. Artık ikimiz de zevkin doruklarına çıkmıştık. Bir süre sonra da 69 pozisyonuna geçerek zevkimizi ikiye katladık. Daha sonra artık içime girmesi için sevgilime yalvarmaya başladım. O da beni kırmadı ve bacaklarımı omuzuna atarak içime girip çıkmaya başladı. En zeevk aldığım seksimiz buydu. O gece sevgilimle sahilde iki posta seviştik ve çok güzel dakikalar yaşadık. Daha sonrasında da bu dakikalaı tekrar yaşamak için defalarca o plaja gidip seviştik.

Sevgilimle, Sahilde, Çok, Zevk, Aldık,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

40lık azgın komşumu doyurmak bana düştü

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.27 yasinda bir gencim adım kenan boluda yaşıyorum.. ve olgun kadınlardan acayip hoslaniyorum.soguk bir kis günü dışardan eve dönmüştüm.donuste yere dusmus ve islanmistim ve elbiselerim kirlenmisti.kapiyi caldim.kims... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimle ilk deneyimimiz

Merhaba değerli sex hikaye okurları size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bu olay daha 2 gün önce gerçekleştiöncelikle kendimden bahsedeyeim bn batuhan 1.78 boyunda 15 yaşında yakışıklı bir erkeğim nese hiç uzatmadan hikayeme geçeyim kuzenim fatm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yengemle geçirdiğim 1 gece

Her cumartesi akşamı amcamlarda kalırdım.ve bir gün kalmaya gittim.Kendimi tanıtıyım ben Mehmet.Yengemle ilişki yaşıyorduk.nasıl yani o benım önümde domalarıdı.göz kırpardık bırbırımıze Kalmaya gittim.yengem mutfakta bulaşık yıkıyordu beyaz tangasını... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fasta muhteşem seks gecesi

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Daha önce bir kaç hikaye yazmıştım.Ancak ilginç olanı bir başka sitede yazdığım hikayemi burada başka birinin hiç bir   telif ücreti ödemeden kendi ismi ile yayınlaması çok zoruma gitti.Bu nedenle başka bir yerde as... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

basıldım ve birde o beni becerdi

Selamlar sexmobilhikaye.net seks dünyası.Arkadaşl ar bu yazdıklarım tamamıyla gerçektir ancak arkadaşlarıma zarar vermemek için affınıza sıgınarak isimlerinideğiştirdim. Sonbahar mevsimiydi işi gitmek için evden çıktıgımda komşumuz eda hanımla karşılaştım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mağazada çalışanla ateşli seks

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. ben İstanbul’dan 162 boy 52 kilo tanga ve külotlu çorap kullanan poposunda kıl bırakmayan bakımlı pasif gayım. Kendime kıyafet almak için daha önce gittiğim bir spor giyim mağazası vardı mağaza derken ufak bir yerd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımı götten sikip belli etmiyorum

Slmlar sexmobilhikaye.net seks düşkünleri, Anlatacagim olay tamamen gercektir ve cok yenidir okuyunca anlarsınız neyse ben izmirde bir sirketin yoneticiligini yapiyorum mesai arkadaslarimizla balık tutmaya gitmeye karar verdik 24 nisan 2001 tarihinde eski ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Dayımın Karısını Kucağımda Zıplata Zıplata

Benim hiç sevmediğim bir dayım var. Annemin en küçük kardeşi. Hatta bizim ailede hiç kimse onu pek sevmez. Bu dayım bile kendine bir kadın bulmuş ve evlenmişti. Dayım öyle güzel bir kadınla evlenmişti ki gerçekten herkes buna şaşırmıştı. Yengenin muh... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın azgın karısını sikmek

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları,  ben size amcamın karısı ayşeyi nasıl siktiğimi anlatacağım yaz tatili için izine memleketeydim hava sıcaktı ev ahalisi topluca komşunun oğlunun nişanına gitmişti ben evde tv seyrediyordum kapı çalındı açtım yengem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arzularımı gerçekleştirdim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.Karımın ilk çalıştığı iş yeri olan ve ilk kez karımın bir başkasıyla olduğu ve benimde karımı izlediğim patronundan ayrılma nedenini sizlerle paylaşmak istedim. Öncelikle belirtmeliyim ki Karımı İzleme Arzum Nasıl G... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.