sevilayla süper bir ilişki

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrb değerli sex severler.Yazacağım bu olay 2 yıl önce başımdan geçti.Baktımki herkes özgürce paylaşmış bende paylaşma ihtiyacı duydu.Kendimden bahsedeyim önce adım murat tabiki takma adım.Vanda şirketi olan ve inşaat mühendisi olan biriyim.Kumral ela gözlüyüm.Neyse yaşadığım olayı analatayım.Şierketim bundan 2 yıl önce vanda bir kooperatif kurmuş ve 180 dairelik bir konut yapmaya başlamıştı.Kooperatif başkanlığınada ismi sevilay olan bir bir memur başkanlık yapıcaktı.Sevilay hanımla tanıştıktan sonraki günlerde sık sık bu konutlar hakkında görüşür fikir alışverişi yapardık.Bir gün ben şantiye alanında kontrollerimi yaparken sevilay hanımda alana gelmiş beraber kontroller yapmaya başlamıştık.İşçilerin bize sunduğu çayları tuğlaların üstünde oturarak yudumluyorduk.Ancak sevilay hanım otururken öle bir frikik verdiki o anda orda olanların hepsi ağzı açıkta seyre daldı.Tabi bunlar kaçamak bakışlardı ve bende kendime engel olamadım ve bakakaldım.Sevilay hanım bunu farketmişki hemen toparlandı.Sevilay hanım benden 10 yaş büyük 36 yaşında fakat inanılmaz bir vucuda sahipti.Gerçekten gördüklerimin en iisi diyebilirm.Ayrıca 4 yıldır da duldu.Anlayacağınız ateşi başına vurmuştu.Bende artık değişik duygular içerisindeydim.Neyse kontrollerimiz bitirdikten sonra tokalaşıp ayrıldık ancak hala aklımdan çıkmıyodu bunu acısını o zamanki üniversite öğrencisi sevgilimden aldım fakat sevilay aklımdan çıkmıyodu.Neyse aradan 5 gün eçtikten sonra bir mesaj aldım sizinle konuşabilirmiyim die günlerden pazardı tamam deyip sözleştik sevilayla.Arabamla evinden alıp göl kenarına geldik.Ogün yaptığı hareketten dolayı çok utandığını söleyerek özür diledi fakat o günden daha iddalı giyinmişti.Bende sorun diil kendine güvenen herkes yapar ve sende kendine güvenmekte haklısın deyip yanağından bi makas aldım bu hareketimle donup kaldı.Yaklaşık 1 dakika sonra titreyerek bana yaklaştı ve omzuma başını koydu hayırdır dedim oda bana 4 yıldır hiç bi erkek bu kadar yaklaşmamıştı bana dedi ve sakince omzumda ağlamaya başladı.Bende tam özür diledimki dudaklarıma parmağını koyup hoşuma gitti dedi ve bir anda dudaklarımız kenetlendi.O anda nasıl bi duyguda olduğumu inanın bilemicem çünkü anlatılmaz.Bir ara elini sikime getirip sıktı ve oooo dedi çok hoşmuş hemen onu istiyom dedi burdamı dedim evet dedi. Fakat ortalıkta insanlar vardı ama bende çok istiyodum bana gidelimmi dedim oda hayır bana gidelim dedi.İİ dedim fakat yol boyunca onunla oynamak istiyom dedi ve kabul edip dönmeye başladım.Allahım o yol bitmek bilmiyodu enaz 180 le gidiyodum fakat öle bi sakso çekiyoduki inanamazsınız taki evinin önüne kadar ve durduğum anda yüzüne fışkırdım.Hemen içeri girdik ve öpüşmeye başladık.Hemen becer ben dedi bede olmaz 4 yıl bekledin 1 saat daha bekle dedi oda gebertirim seni çığlık atara bana saldırdı derim bende ona sen bilirsin benden mahrum kalırsın dedim.Beni salona göndereek kendisi yatak odasına geçti 5 dakika sonra bi geldiki oda ne üstünde bişey yok fakat altında tam bir pantolon gibi ama siyah tül bişey vardı külot bile giymemeişti.Aldığım gibi her tarafını yaladım bacaklarını parmaklarını kıçını deliğini ammını önce tü varken sonrada çıplak.Yeni traşlanmış ammı süperd yaklaşık 1 saat sadece yaladım ve oda fırsat buldukça yaladı En az 3 kere boşaldığına şahit oldum hemde hepsinide ağzıma önceleri tadı garip gelsede sonraları süper bir tadı vardı bazen bellerini ağzzıma alır ve onun ağzına koyardım süper bişeydi.Daha sonra dayanamayıp iki bacağını açıp sertççe içine daldırdım bakire ammı gib dar ve sıcaktı sokar sokmaz bir çığlıkla boşaldı.Ohhhh diye inleyişleri var duysanız ayakta boşalırdınız 2 posta amdan siktikten sonra bi postada götünden ama zor bela sikip boşaldım götüne.Daha sonra bir postada duşta ağzına attırdım.Ve yaklaşık 3 saat sex yapıp beraber uyandık.Sabah bi iştahla uyandımki ne görim hasta olmuş adet geçiriyodu ve beni ağzıyla boşalttı.Ama bu sexte aklıma gelen her pozisyonda sex yaptım iğrenmeden bıkmadan bir çoğunu pornolardan bazılarınıda kendim uydurarak siktim.1.5 yıl ilişkimiz devam etti ve tayinini denizliye alarak gitti bazen telefonda birbirimiz boşaltsakta zamanla uzaklığın etkisiyle görüşemez olduk ve şimdi anladımki dulların tadı başkaymış ve evlenmemeye karar verdim hep sex ve bu konuda tüm bayanları beklerim sanal reel fantazi fetiş ne olursa mutlaka beklerim öptüm byby
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karım ve aşkı ahmet

slm arkadaşlar ben ilhan 33 yaşında karım zuhal ise 28 yaşında urfada kalıyoruz daha önce karım ve cd tuğçeyle yaşadıklarımızı yazmıştım umarım beğenmişsiniz neyse konumuza dönelim tüğçeyle yaşadığımız deneyimden sonra artık sex hayatımız harika olmu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evlı cıftle veya gaylarla sex

slm herkese ben ıst avp. yak. 170 boy 75 kl 29 yas esmer mınyon yuzlu ap bır gayım en buyuk fantzım evlı cıftlerle gay sex yanı bız erkek erkege sex yaparken bayanların ızlemesı harıka bır duygu ıkı kere denedım muhtesemde ısteyenler eslerınıde bu fa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne olacağımız belli değil

selam arkadaşlar başımdan geçen gerçek bir olayı en ince ayrıntısıyla anlatmak istedim 2012 eylül ayında eşim memleketine ailesine ziyarete gitmişti evde tektim herzaman bize ziyarete gelen ve neredeyse her akşam görüştüğümüz eşimin teyze kızı var 24... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uşaklı özlem

merhaba ben serdar 24 yaşindayım bundan 6 yıl once bırıyle telefonda tanıştım ismi özlem sohbet etmeye başladık sohbetımız zamanla sexe geldı senı cok ıstıyorum buraya gel dedı bende senı daha nasıl bırı oldugunu bıle bılmıyorum dedım adresımı ıstedı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimi sikdirmek isdiyorum

Selam hikaye okurları anlataçam sizlere olay eşimle cok güzel seks hayatımız var ama ben daha deyişik şeyler yaşamak isdiyorum ama eşimi ikna edemiyorum aslında eşimle sevişirken hep aramızda biri olmasını hayal ederim ve eşimi öyle sikerim cokda har... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

partideki oyun

Geçen yıla kadar bakireydim . Olay şöyleydi . Arkadaşımın erkek arkadaşı çok yakışıklı sarışın mavi gözlüydü . vücudu çok iyiydi . Çok seksiydi . Gözlerini kısınca OHA YERİM OYŞ tarzı düşüncelerim oluyodu . ona vermek istiyodum . ama bakireydim işte ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim ipek

merhaba hikaye sevenler kardeşim ile başımdam önceki bir olayı anlatıcağım … ben adım berk 22 yaşındayım ve kardeşim ipek var 18 yaşında birgün günlerden cumartesi akşam dayıma baba ya yarın bizi piknige götürürmüsün dedim dayımda tamam dedi ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evrenin sirlari 6

Tekrar selamlar,kaldigimiz yerden devam ediyorum Osman Gozdeyi gotunden sikip bosaldiktan sonra sirt ustu uzanip dinlenmeye baslamisti ama ben yarak yemek icin oluyordum,uzanip inikken bile kocaman olan siki agzima alip yalamaya basladim.Bu arada goz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

swinger clubta yasadiklarim

Merhaba ben okan 25 yasindayim.viyana da yasiyorum.simdiye kadar cok cesitli yerlerde , cok c esitli bayanlarla birlikte oldum .ama size ilk swinger (evli ciftlerle sex) deneyimimden bahsedecegim ben 185 75kg esmer kasli kisa sacli hafif kirli sakall... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suratı sperm doldu

Ben trdenın dogusundan adım devra sız e anlatacagım hıkaye erkek arkege ama son derece heyecanlı ve guzel olan bır hıkayedır arkadasım abdullah ile bizim eve fılm cdsı ızlemeye gıtmıstık ama porno cdsıydı ben dayanamıyordur sıkım tas gıbı olmustu ner... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.