Bakire Hikayeleri kategorisi, sı kı s hikayesini oku.

sı kı s

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
slm ben ahmet ö ncelı kle bu anlatacakları m dogru kı s ayı ndaldı k benı m sevgı lı m vardı adı hande kı z benden 3 yas buyuk benı m yası m 20 onu sabatek sı ktı m nası l mı anlatayı m kı z benı m calı stı ghı m bara geldı kafayı bulunca onu otele bı rkmamı soyledı bende tamam dedı m motorla gı dı yorduk bı r anda elı nı benı m yaragı ma atdı onu otele goturdum basladı k sevı smeye once amı nı yaladı m hayatı mda oyle am sı kmemı stı m o kadar guzel mı olur neyse benı m oglanı agzı na verdı m oyle yalı yordukı sankı sı cakta dondurma yalar gı bı sabatek sı ktı m onu gotunun delı gı nı bı le yaladı m ben got sı kmeyı cok severı m gotunu sı ktı rcek olan varsa benı arası n
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ebrunun daracı k ve sulu amini siktim..

Selam ben cahit(takma isim) ben o zamanlar kö yde yaş ı yordum bizim kö yü n muhtarı nı n ebru adı nda bir kı zı vardı o kadar seksi ki bakanı n bi daha bakası geliyor. Neyse ebru abla benden 3 ya&#... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ambulansta sikişş

selam adım emre 22 yasındayım bodrumluyum burda okudugum yazıla gercekmi deglimi bilmiyorum ama cogu uydurma yapamadıklarını yapmıs gibi gösteriyorlar gibi geliyor bana benim basımdam geçen olay ocak 2009da meydana geldi olay bodrumda bi özel hastane... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yanlişlıkla bozdum ama cok sevindım

slm arkadasılar ben 23 yasındayım ben ılk once kendımde bahsedım ben cok ama cok cekınkenındır bırkızla konusurken bıle heycanlanırım benım basımda gecen olayı anlatmak ısderım bu olay gecen yaz olmusdu ben kuzenım ve komsu kızı kuzenım 18 yasında ko... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zorla yaptıı

slm ben yağmur 21 yaşındayım 1.78 boyunda 65 kilo çok güzel bir kızım.benim hikayem başımda 1.5 yıl falan önce geçti.küçüklüğümden beri iyi bir arkadaşım vardı.adı arda.onunla çok iyi anlaşıyorduk.zaten bu zamana kadar hiç bir şeyimiz ayrı gitmemişti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenim zehrayla

Selam hala kızı zehra 19 yaşında Kayseride yaşayan alımlı bir kız, evlerine ziyarete gittim. bir şeiklde evde baş başa kaldık.televizyonda bir filmde öpüşme sahnesi vardı. Ben bakarken zehranın bana baktığıı fark ettim. Bir anda göz göze geldik. İste... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

penis görmek istiyordum ve ..

mrb ilk kez bole yazıyorum cok hycanlıyım bnde kndi aslen denizliliyim kucuk bi mahallemiz sıkı bi ailem ve çok karışan bi abim var kucuk bi yer herkez birbirini az cok tanır bu yuzden hiç erkk ark olmadı minyon tipli olmamdan belkide. lisede guzel s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

keşfedilmeyen azgin kiz

üniversite de okurken bir bayan vardi cok hosuma gidiyordu ancak kızın hiç erkek arkadasi olmamiş gibi duruyor ve hiç erkeklerle konusmuyordu bir gun bunun msn sini buldum ve ekledım.sonra bunla yazısmaya basladım ancak kndımı önce gızledım sonra ılı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı

|bu olay 2 hafta önce oldu..ben üni.1 de okuyorum..180 boyunda 80 kiloyum anlıyacagınız pek yakışılı degilim.. komşu kızının adı ayşe(gerçek adı bu degil..) oda 165 boyunda balık etli bir kız.. ailelerimiz çok yakındır..onunannesi ve babası emekli ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocası işte karısı altımda inliyodu

slm sevgili aldatanlar com okucuları.adım soner ben izmirde yyaşamaktayım.belediyede çalışıyorum.bu siteyi çok fazla takip ediyorum ve çok güzel değişik fanteziler okudum.içlerinde doğrusuda var eminim yalanıda var.neyse bende kendi başıma gelen olay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

körpecik amımı mahvetti

Sevgilim askerden izne gelmişti. Ikimizde 7 ay boyunca biribirimizi arzulamaktan kudurmuştuk. Ama aklimizda hiç sikişmek yoktu ben de bakireydim zaten. önce her zamanki gibi öpüşüp sevişmeye başladik. Bana sürekli seni çok özledim herşeyini arzuladim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.