sibeli bağırta bağırta siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
|Evet sevgili dostlar. Adım iLker. 21 Yaşındayım. Anlatacağım olay istanbulda gerçekleşen muhteşem bir olay tabi bana gore.. Neyse efendim benim sibel adında bir kız arkadasım vardı. benden tam 7 yaş büyüktü. Ama çok dolgun kalçaları ve taş gibi göğüsleri vardı. Gösteripte vermeyen cinsinden derler ya bizim sibelde bu gruptaydı. Her zaman sokulmamdan rahatsız olur,ayy iLker seninki yine hazırkıta ama vermem diye beni tahrik ediyordu. Onu sikmeyi kafama kesin koymuştum. Ama bu iş otelde değil evde olacaktı. Ve tecavüz maiyetinde olmayacaktı. NeySe. SibeLi evime çağırdım. Annem senle tanışmak istiyor diye bir bahane uydurdum. Ve balık oltaya düştü. Eve gelip zili çaldı ve kapıyı açtığımda hemen annen nerde dedi. lavaboda dedim. içeri girdi,hemen kapıyı kilitledim. Az daha bağıracaktıki hemen dudağına yapıştım. Anında mest oldu. Ve olmaz olmaz diye inliyordu. ama benim aletim iyice çığırından çıkmıştı kesin sibeli düzecekti. O gün bildiğim büyün pozisyonları sibelde denedim. Ve evlenelim diye tutturdu. ama evlenmedim tabiki. Çünkü çok basit elde edilen kızlarla evlenmem. Neyse yine bizim alet başıma iş açmadan kaçayım hadi eyvallah.. Msn: [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aylinin evinde

MRB BEN KÜRŞAT ERZİNCANDAN. 30 YAŞINDAYIM GECEN YIL Bİ SOHBET SİTESİNDE İSTANBULDAN AYLİNLE TANISTIM AYLİN 32 YASINDA COK TATLI Bİ BAYANDİ Bİ SÜRE MSN DE SOHBET ETTİK ARKADASLIGIMIZI İLERLETTİK SONRA TELEFONDA KONUSMAYA BASLADIK. SONRA BULUSMAYA KARA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esimle fantazilerim

Slm, esim Serap ve ben gayet mü tevazi bir hayat sü rdü rü ryoruz, sex hayatimzda gayet normel bir dü zeyde aslinda.Serap tesettü rlü dü rChatte bir erkekle sohbet ederken bana sendemi evlisin diye sordu, ve esimi sorm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım sevgılım le ilki

slm lar ben size gecen bi zenci tarafindan nasil sikildigimi yazmistim ve bu bana gercekten cok aci ve zevk vermisti.simdi size kiz arkadasim damlayi nasil siktigimi yazicam.ben yakisili biriyim yani kizlar öyle der kiz arkadasim damlayla hemen hemen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce köpeğim sonra kuzenim+18

Bu hikaye tamamiyle gerçektir.ben melek 19 yaşındayım. bi gün odamda oturuyordum porno izliyodum yawaş yawaş tahrik olmaya başlamıştım ewde kimse yoktu saat 11:30 ciwarıydı köpeğim yatağımdaydı bende yanındaydım sonra aklıma köpeğim fifiyle ilişkiye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ateşli avukat ebru

Bir elimle amını pantolonunun üzerinden okşuyordum.Amı sımsıcaktı ve beni daha da azdırmıştı.O da eliyle benim sertleşmiş sikimi kavramış tutuyordu ve yukarı aşağı çekiyordu.Boşalacak gibi oldum ama bu zevkin hemen bitmesini istemiyordum. Birden bire... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sayın site yönetimi

Sayın site yönetimi. uzun nsredir sitemizde yeni hikayeler göremiyoruz. bende bir hikaye yazmıştım ancak henüz yayınlanmadı. yeni hikayelerimide paylaşmak istiyourm, ancak ilk hikayem yayınlanmadığı için seriye devam edemedim. umarım bir sorun yoktur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben yasemin 18 yaşındayım

Merhaba arkadaşlar. Ben İstanbul’dan Yasemin. 17 yaşındayım .Bakireyim. Aynı sitede oturduğumuz bir amca bize misafirliğe gelip gidiyordu.Birgün bizimkiler evde yok misafirliğe geldi ben de bizimkiler tanıyor diye kuşkusuz şüphesiz aldım eve.so... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakkala sikiş im

Tek baş ı ma bir yevde kalı orum eve taş ı ndı ğ ı m 3 ay olmuş tu ve iş ten ç ı karı lmı ş tı m mahallenin bakkalı na biraz borç yapmı ş tı m ve param olmadı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18yaşındadişi bir panter

|Bende küçük yerleşim yaşamının içini ve yaşayış tarzlarını bilirim.ben 33 yaşında ve evli biriyim. bundan iki sene önce ordayken işimin yolu üzerinde yol kenarı bir ev vardı.hersabah arabamla oradan geçerdim.yine öyle sabahlardan bi tanesi idi araba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sende ıstermisinbenimle bu fantaziyi ger..

Seninle uzun bir süre mail ve telle konuştuktan sonra beni davet ediyorsun evine geldigim an heyecandan kalp atışlarım hızlanıyor ve zili çalıyorum kapıyı açtıgın an ilehe gibi karşımda üzerini sıkıca saran bady ve üzerindeki mini eteginle tüm seksil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.