Ensest Hikayeler kategorisi, sikicim kardeşim xxxxx hikayesini oku.

sikicim kardeşim xxxxx

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|ben 22 yaşnda iri yapılı balık eti çok büyük memeleri olan götüm ve beyaz tenli güzel bir kızım olay 2yıl yani 20 yaşında benden 2 yaş küçük erkek kardeşim yani şimdi kocam muratla yaşadım muratın bana ilgisi vardı bazen benim bacağıma memelerime ve banyo yaparken kapıdan dikizler 31 çekerdi ama ben ona bunu fark etirmez yaşar giderdik bir gün annem babam ev sahibimizin annesi ölmüş ona baş sağlığı dilemeye gitiler ben murat evdeydik murat abla senin erkek arkadaşın varmı dedi ben evet dedim bana evlenicekmisiniz dedi ben hayır şimdilik düşünmüyoruz dedim senin varmı dedim bana yok dedi ve abla siz hiç öpüştünüzmü dedi ben evetdedim bana dudaktanmı dedi evet dedim nasıldı güzelmi abla dedi ben muratın olayı nereye getireceğini tahmin etmiştim ona sanane oğlum dedim bana ablam deyilmisin bana öğret dedi ben sen öğrenirsin dedim murat abla erkek arkadaşın nerede dedi ben evlnde dedim bana çağır gelsin annem babam yok ve ancak yarın öğlene gelirler dedi ben sahimi dedim bana nolmuş dedi ben tlf açıp ayhan evegel dedim ve ayhan 20 dakika sonra geldi oturduk muhebbet etik bira içtik murat ara bir ayhana bak ayhan abi ablam gibisini bulamazsın çok iyi ve seksi kızdır diyor ayhanda muratan yüz almış bana sarılıp öpüyor eliyordu ben muratın sikine ara bir bakıyordum kalkmıştı ve saat gece 12 oldu murat abla ben yatıyorum dedi ve giti ben ayhanla öpüşüyordum ayhan mememi eliyor elini amıma sokmuşeliyor bana hadi o işi yapalım diyordu ben olmaz arkadan yap dedim ve ayhan hemen soyundu beni soydu amımı götümü yaıyordu sikini ağzıma verdi ilk kez sik yalıyordum çok tahrik olmuştum keremi götüme sürdü ve sikini dayadı önce sikin başı sonra hep soktu götüm yırtıldı zanetim içimde birşeyler koptu sanki içimde birşey beni deliyordu zevk falan almıyordum zaten ayhan sokar sokmaz içime boşaldı çıktı ben kıçım yanıyordu ayhan sırt üstü yatı ben perişandı başımı kaldırdım kardeşim murat kapının orda 31çekmiş boşalmış zevkten gözünü kapamış eliyle sikinin içindeki döleri boşaltıyor sonra giti ayhan bana aşkım canın yandımı dedi ben ağlayarak tabi sen ancak sikeyimde nasıl olursa alsun diyorsun dedim ayhan sarılıp öpmek istedi ben lütfen kalk ve git dedim ayhan kalktı ve giti ben kendime tamamda murat ablasının sikildiyini görüpte niye tepki vermedi dedim ve odama gitim götümün acısından yatamıyordum murat abla dedi ben sertçe ne var dedim odaya gelip bana bağırma o oruspu yetişkinina bağır senin canını o yaktı dedi ben köpek sende seyredip 31 çekiyordun bana ne yapayım senin gibi harika kızı bulmuş aptalgibi davranıyor hemde daha içine girer girmez boşaldı salak dedi ben hadi yatalım dedim bana abla seninle yatayımı dedi ben niye dedim lütfen dedi ben hadi gel dedim yatağa girdi 10 dakika sonra beni okşadı eli memem amımda geziyordu ben el sikiyorda kardeşim niye yapmasın dedim ve sustum beni soydu ylaya yalaya amıma giti yaladı yaladı amım sulanmış sikilmek istiyordu bende sikini ağzımda büyütüm siki tam 20 cmdi aşkım beni sik dedim amımdan bana kızsın dedi ben olsun elbet bozulacak el bozana kadar sen boz zaten eli gördük götümü yırtı deedim ve murat sikini amıma soktu bayağı ağrıdı ama siktiçe rahatlıyorm zevk almıştım hızla sikti ben acayip hoşuma gitmişti bana abla boşalıyorum dedi ve çıkardı yatağa boşaldı tabi bende boşaldım amımdan kan geldi banyoya gitik yıkanırken abla nasıl dedi ben abla deme dedim bana hayır sana abla dedimi daha tahrik oluyorum dedi ben tamam dedim oğlum sen harikasın ayhan felan boş artık kocam sensin dedim tamam sende karımsın ama ben abla diycem dedi sonra sabaha kadar sikiştik ve 2 yıl geçti beni isteyen çıktı ama olmaz kocam istemiyor murat beni göten amdan sikiyor üniversitede okuyorum başka memleketeyim ailem tutucu olduğu için ev tutu kardeşim yani sikicim muratı yanıma koydular hergün beni sikiyor ama şimdi bana abla erkek arkadaşın yokmu getir o seni siksin ben dikizleyip 31 çekeyim diyor bende hani başka sik tatmak istiyorum hoşlanıyor fantezi ne yapayım sikicimi kırmam o benim aşkım ha ben kapalı çevremde radikal sanılan biriyim bu ara aradığım erkeği buldum oda sakalı radikal takılıyor ama bana sikecekmiş gibi bakıyor onunla sikişimi kameraya alacağız çünkü fantazi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

fabrikadaki sikiş hikayem

merhaba adım Eray..Düzce’den yazıyorum 174 boyunda 65 kilo esmer ve sportif bir vücuda sahibim.yakışıklı sayılırım ama bu o kadarda önemli değil önemli olan ÇENE 2006 Senesinde fabrikada çalışırken Kadriye diye bi kızla tanıştım iyi arkadaştık ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk kez erkek kardesime sikdirdim

Slm. ben 19 yasindayim bu yazmis oldugun tamamiyle gercektir. ben bir yil oldu evleneli .esim 20 yasinda haziranda askere gitdi. istanbulda oturuyorum.ama nede olsa geceleri biraz korkuyordum. bende kirsehir den kardesim gelsin yanimda kalsin dedim k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eniştemle mutfaktaki seks anım

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları.  ben eda.19 yaşında üniversite öğrencisiyim. anlatacağım olay geçen sene başımdan geçsexmobilhikaye.net iki kardeşiz.benden dokuzyaş büyük evli bir ablam var.ablamlarla aynı mahallede oturduğumuz için sık sık ablam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

18 yaşındaki kızı çadırda..

Bunu okuyun ve gençlarınıza sahip çıkın... 2002 senesi.. benim alt dairede iki tane üniversite öğrencisi kız oturuyo.. kiracım yani.. ama çok temiz bir kız birisi.. biriside olabildince sürtük.. sürtük izmirli.. diğeri temiz olan kütahyalı... son se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dünden hazırmış

Merhabalar daha önce size annem Burçin ile karı koca hayatı yaşamaya başladığımızı anlatmıştım. Artık aynı karı kocalar gibi birbirimizi kıskanmaya başlamıştık.Hatta eve geç geldim diye salonda bile uyumak zorunda kaldığım geceler oldu.Bir gün işimin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemin amını deldim iyice

Yengeme koydum parçaladım arkadaşlar okuyunda boşalın sizde 31 çekerken dikkat edin ama mönitmre attırmayın. .sikişmek için ne kadar güzel bir gündü tam am yalama zamanı gibiydi dışardaydı. çamaşır yıkıyordu.önce evlerine girdim kimseler yoktu.sonra ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akrabamın karısı

Bir akrabamın eşi olan zeynebi ilk evlendikleri günden beri çok beğeniyordum ve onu sikmek istiyordum. tabi o zamanlar küçük olduğumdan bu iş olmadı. ben 20 yaşıma gelince istegiğim oldu. üniversite okuduğum ilden memlekete dönmüştüm. bir gün annem z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem ayten

Merhaba ben Okan 20 yaşındayım esmer biriyim.yengemle başımdan geçen olayı anlatmak istiyorum size.Yengemin isimi Ayten 25 yaşında 100-60-98 ölçülerinde balık etli kocaman göğüsleri ve güzel kalçası olan her zaman sikmek istediğim birisi bundan öncek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamin yaptiklari

Babamın Yaptıkları Merhabalar. Adım eda 18 yaşındayım.samsunda oturuyorum. Annemle babam ben 5 yaşındayken ayrıldılar. Uzun süren davalardan sonra mahkeme abimi anneme, beni de babamın yanına verdi. Babamla beraber yaşamaya başladık. Aradan yıllar ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

agvadaki sex hikayem

mrb porno hikaye okuyucuları burda yaşadığım gerçek sex hikayelerini isimleri değiştirek vakit bulduğum sürece sizlerle paylaşacagım.1 ay önce tlfnumu tanımadıgım numara tarafından açtım sesi cok hoş şımarık bir üslüpla mrb ben hülya diyerek kendini ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.