sınıf arkadaşımın ablası

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Bir herşey normalken ismi önemsiz bir sınıf arkadaşım evlerinde eşya taşınması gerektiğini ancak hepsi bayan oldukları için taşıyamadıklarını söyleyerek bei evlerine çağırdı.ben de hemen koştum tabi... Sonra yavaş yavaş başladık taşımaya... neyse konuya geçeyim artık...          Kızın ablası balık etli afet bi hatun.Mekan dar olduğu için arada bir ablası ile sürtünmeler olmaya    başladı ve ben de azıp her fırsatta uzatabildiğim kadar uzun sürtüyordum...Bir süre sonra onun da sürtmeye kalktığını farkettim. Arada bir    odada yanlız kalınca kasıtlı olarak yanından geçip sürtmeye başladım.Ablası arkadaşımı bakkala kadar yolladı...O arada bana sevişmek istediğini söyledi..Ve ben    de zaten azmışım hiç reddeder miyim? Biz yavaş yavaş öpüşmeye elleşmeye başladık.O sırada arkadaşım geldi ve yarıda kesildi tabi... Ablasıyla .    tekrar yanlız kalınca ``Dur ben onu uzak bir yere yolluyayım`` dedi ve ben heyecandan ölmek üzereydim.Yolladı :) Biz hemen tekrar başladık.çılgınca sevişirken arkadaşım geldi ve bizi yakaladı...Ben korktum ama baktım arkadaş da elliyo...Sonra ikisini de aldım altıma bir elim birinin diğeri diğerinin göğsünde penisimi sıra sıra sokup çıkarıyorum... Bu arada 1-2 kere boşalmıştım.sonra penisimi    ablasının ağzına soktum kızla da öpüştük.Bu güne kadar hüç bir şeyden bu kadar çok zevk almamıştım... Ben Bursa`dayım.Bursalı bayanların mesajları varsa bekliyorum.Msn ve e-mail adresim ihyagursoy sarışın mavi gözlü yakışıklı bi gencim bu arada...Gönderen: behcet_becerir
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

soğuktu

Soğuk bir kış günüydü, her taraf bembeyazdı...evde yalnızca ikimiz vardık ve dışarı çıkılacak gibi değildi...günlerdir süren monoton sevişmemize bir yenilik arıyorduk...69 pozisyonunda o benim sikimi emerken    birden elini götüme götürdü v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın sex istekleri bitmiyor

benim adım sakine 30 yaşındayın. ……şehirde oturuyorum 10 yıllık evliyim kocamla sex hayatımız ilk yıllarda cok güzeldi haftada 3 -4 defa sikişiyorduk fakat kocamın istekleri bitmiyordu sadece amımı sikmek kocama yetmiyordu önceleri yarağı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amımın atesini aldi

Ben Nazan 1.75 boyunda kumral saçlı mavi gözlü 72 kg bir muhasebe bürosunda ön muhasebe elemanı olarak çalışıyordum. Günlerden bir gün şirketimize yine bir inşaat firmasında inşaat mühendisi olarak çalışan İlker adında genç biri geldi patronlarımın o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acil sex..!

İlk önce site yetkililerine teşekkür ediyorum yeni hikayem bu sitede başladı.Yazdığım hikayeden etkilenen bir hanım msn adresimi almış ve listesine ekledi.Akşam 21.00 civarıydı sohbete başladık,eşinin sık sık iş seyehatlerine gittiğini ve kendinin ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

am yalamak

Selam ben 28yş 175by esmer oldukca kendıme gore yakısıklı bırıyım sıze anlatacam olay gecektır bunda ıkısene once basımdan gecen olay karsı komsumusun bırkızı vardı ısmını vermıycem veyat soyle zehra vardı zehraesmer ve cok tatlı bırıydı onunla berab... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatimin en güzel günü

Hayatimin baslangic noktasi,sokakta ben ve arkadasim yürüyoruz,arkadasim bi kizi gördü ve arkasindan esra diye bagriyordu ama kiz cok güzeldi,siyah kivircik saclar , siyah gözler ,elma gibi memeler ve manken gibi fisigi vardi.arkadasim sordu naber es... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin ablası

Bu olay dun gece basimdan gecti. Sevgilim ben ve ablasi sinemaya film seyretmeye gittik. Sevgilimle film boyunca hic opusmedik (nedense canim istemedi) sanirim ablasina carpildim. Ben 17 ablasi ise 22 yasindaydi. Ama hep goz kirpiyordu bu da bana bi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yazlıktaki sex geceleri

Tekirdağ civarındaki yazlıgımda yaz sezonunu geçirmek için geldigimde tanıdıgım pek bir insan yoktu.Yazlıgımı alalı yaklaşık 2 sene olmuştu ama ben pek gitmiyordum yaşadığım olumsuz bir kış döneminden sonra yazlıgımda 3 4 ay izdivaya çekilmeye karar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex e özlem

Sevgili arkadaşlar daha önce yoladığım ve yayınlanmasından memnuniyet duydugum tamamen gerçek hikayeden sonra bayan arkadaşlardan gelen sanal sex isteğime olumlu gözle bakan arkadaşlarla sanal sex yapmaya devam ediyorum bilemiyorum herkes benim kadar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

milli olusum hikayeler

slm bn arda öncelikle şunu belirtiyim bu hikaye tamamen gerçektir ve 20.4.2008 tarihlidir. bir gün komşumuz aylin ablalara gittik. aylin ablanın 1.74 boylarında yeşil gözlü kızı vardı o,da ayçaydı öle bi bakışları varki etkilenmemek münkn değil neyse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.