Sex Hikayeleri kategorisi, sınıfımızdaki romen kızla hikayesini oku.

sınıfımızdaki romen kızla

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
herkese slm ben ist yasayan 1.80boylarında esmer tenli bir erkeğim biz ilkokuldayken romanyadan türkiyeye göç eden bi aile wardı bu aile kızını bizim okula yazdırdı kız tam bi afetti hep onu sikmek istiodum ama nasıl sikeceğimi bilmiodum onu düşünerek kaç kere 31 çektiğimi bilmiodum neyse öğretmenimiz bize bir ödew wermişti emanuellayla beraber bi grup olmustuk biz ben onlara gidiodum o bize geliodu şimdiye kadar hiç biriyle olmamıstım ders yaparken şarkı dinlioduk hep bi gün onlara giderken yanımda porno cd si götürdüm anneside ewde yoktu ikimizdik ewde dedim olum fırsat bu fırsat porno cd sini taktım önce bana sapıkkk dedi bende yanlıslıkla oldugunu söeldim tmm dedi bana sonra konu sex e geldi bana sordu şimdiye kadar hiç bitriyle oldunmu ben hyr diyinc eşasırdı aaa sen nasıl biriyle olmazsın yakıısıklıısn falan dedi bende dedim olmadı işte bi off çektim kendi kendime içeriye gitti geldiğinde üstünde askılı bişey wardı altındada şort elinde porno cd si wardı ben napcaz dedim bana izleriz dedi bende tmm dedim izlemeye basladık ben dedim keşke ben ordaki erkeğin yerinde olsam oda dedi bende keşke kadının bende izlemeye dewam ettik benim alt yawas yawas kalkmaya basladı o zmnlar 16 cm ciwarlarındaydı kot pantolonu delip geçcekti nerdeyse bi anda elini bnm aletim üstüne koydu ben hiç tepki wermedim bende onun şortunun içine elimi sokarak okşamaya basladım ondan sonra şortunu indirdim bana tepki wermedi karsımda kaymak gibi am wardı tabi hiç deneyimim yoktu pornolardan gördüğümüz kadar bi anda ikimizde çırılçıplak kaldık basladı bnm aleti ağzına almaya bende zewke geliodum sonra 69 pozisyonunu aldık 15 dk birbirimisi yaladık sonra ben onu kaldırdım amına girmek istedim olmaz kızlıgım war dedi bende tamam dedim götüne girmeye çalıstım ama deliği o kadar küçüktüki bi andakökledim bağırdı sonra gel git yapıodum bosaldım içine ama ben onun amını istiodum sürtücem dedim tmm o zmn dedi ben dayanamadım için esoktum aleti sikmeye basladım amından kan geldi bana baqırdı ben olmas bişey dedim oda sonr akızdı ama sonra zewk almaya basladı 2 postada amına koydum artık bende derman kalmadı yıkanmaya giridik ordada bi posta koydum o günü hiç unutmuyorum 4 nisan haftada bir hep sikişmeye basladık 1 sene böle sürdü ama sonra romanyaya döndüler bana sikiccek kimse kalmadı ama hala msn de kameradan birbirimize bakarak mastürbasyın yapıoruz :D:D
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

annemler yokken eve attığım hatun

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. Adım Elena . Arkadaşımın adını vermek istemediğim için adını Berkant olarak anlatacağım . Ailelerimiz yurt dışına çıkmışlardı ve bu yüzden annemde bana Berkant senin yanında kalsın sana arkadaş olsun ev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikişirken seyretmek

ben mert 40 yasinda evli esim 35yasinda güzelmi güzel cok seksi giyinir biz almanyada yasiyoz saten bizim burlarda türk fazla yok desek azdir acik giyinir ama öyle yarak delisi degil yani cünkü onu denedimve adami polise kadar kovalamis hikayeme gece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üst komşumuzun bakire kızı beyza

Ben o sene 18 yasında öss ye hazırlanan bir genctim.Dersaneye gidiyordum ve anlatıcam konuda aynı dershane gittiğimiz ve ailesinin bana göz kulak olması için emenet ettiği üst kat komsumuzun kızı Beyza hakkında.Beyza 21 yasında 1.70 boylaında sarısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın doktorla

bende yasadigim olaylari anlatmak istiyorum!... .Bundan tam 3 ay önce Kadin doktoruydumAnlatayim: 3 ay evvel telefon geldiydi Praksis`ime. Benimle görüsmek isteyen bir kiz varmis telefonda, bende mesgül oldugumdan telefona gidemedim. Bayan elemanim s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakkala gelen türbanlı dulu sike doyurdum

Merhaba değerli Türbanlı sikiş hikayeleri severler. bakkala gelen dul bi bayan vardı bizim mahallede Türbanlı biraz kilolu 70-80 falan 40 yaşlarında falandı heralde yada yakın bakkalda karşılaştık standın aydınlatmalarını yapıyordum zaten bakkalda ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

6 yıldır dulmuş meger

adım Burak yaşım 28 boyum1.81 esmer yeşil gözlü ve sexi bir erkeğimdir. Anlatacaklarım inanın tamamen gerçektir.Bursa da yaşıyorum ve iş yerimde bursada.İş yerimde çalışan bayanlardan birinin yakın arkadaşı olan nevin isminde 6 yıldır dul olarak 10 y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex bombasıydı

Nasıl tanıştığımız ve onun kim olduğu ve benim kim olduğum önemli değil. Hemen hikayeyeye dalıyorum. Selvayla deli gibi sevisip ona hiç benden beklemeyeceği bir haz vermek onu ne kadar önemsediğimi göstermek istiyordum. Vücudunda yalamadığım hiçbir n... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 kez boşalttı ödül olarak göttende verdim!

Ben Asu, 1.70 boyunda, 55 kilo, siyah uzun saçlı, beyaz tenli, ne çok zayıf, ne de şişman, çevremdekiler tarafından oldukça güzel bulunan bir kadınım. Üniversiteyi kazanıp İstanbul’a geldikten sonra burda tanıştığım biriyle evlenerek yerleştim İstanb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanılmaz seks deneyimlerinden bir tanesi

Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. sizlerle benimde daha da inanamadığım bir olayı paylaşmak istiyorum ilk önce kendimden bahsedeyim 1.95 boylarında 100 kilolu atletik bir gencim yarrağım önceden 22 cm di... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımla birlikte alt komşuyu taciz ettik

Selamlar sexmobilhikaye.net’un sevgili seks okurları. tam sizi azdırmaya yaracak bir olay yaşadım . oncelikle bi arkadasımla beraber bu olayı hep arzuluyoduk biraraya geldimizde hep hayal ediyoduk komksumuz kacasından ayrılmıs 37-38 yaslarında esmer buyuk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.