Anal Sex Hikayeleri kategorisi, şişe çevirmece oynadık hikayesini oku.

şişe çevirmece oynadık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba arkadaşlar ben Mehmet 165 boyların 65 kilo ve kaslı biriyim. Neyse olaya geçelimm Okullar kapanmıştı ve biz amcamlara gidicekti yazlıkları varmış ben bilmiyordum neyse gitti ilk gitiğim kuzenle falan konuştuk sürekli benim yanımdaydı ablam vardı fakat onun yanına gitmezdi neyse bunun orda 2 tane kız arkadaşı varmı kuzenim zaten neyse bi gün bunları çagırdı ve tanıştık.Ertesi gün bu kızları bekliodum çok güzellerdi birinin adı burcu (16 yaşında koca götlü küçük memeli biri) diyerinin adı DERYA (14 yaşında koca memeli koca götlü) neyse ben bunları beklerken uyuya kalmışım sonra uyandım dedimki kuzende pc yi isteyip biraz izleyeyim bi baktım kızlar odada şişe çevirmece oynuolar ve sütyen+kilit durular neyse ben geldim yanlarına bende oynıcam dedim oyna dediler ve oyuna başladık ben çevirdim ve deryaya sorcaktım cesaret dedi bende dedim aha şimdi bittin dedim ve tamamen soyun dedim oda ben oynamıcam dedi ve giiti bu arada annemler komşularda amcam işte Sonra derya geldi üstünde bir havlu noldu dedim oynıcam dedi ve havluyu attı tazecik amı ortada kaldı ben ise gözümü alamıodum neyse yanıma oturdu biz kuzenle anlaştık deryayı ben haledicektim neyse kuzen deryaya sordu gene cesaret dedi ve kuzen dedki mehmetle delicesine öpüş derya birden atladı üstüme bende şaşırdım dudaklarımı deli gibi ısırıordu sonra gövdemde bir sıcaklık hissettim bi baktım bu boşalmış güldüm gülerken bile öpüordu tamam bırak diye bagırdım bıraktı çünkü canım yanıordu ve derya ağlıyarak gitti bende koştum peşindeki evin hmeen yanında ağaçlık bir piknik yeri var arkasında ise deniz var işte piknik yerine kaçtı yakaladım ve dedimki ne oldu dedim ve bana dediki kendimi snden alamıorum dedi bende bunu kucakladım ve öpüşmeye başladık milett yok orda gölün yanına kadar kovaldım kızı nerdeyse neyse öpüştük falan bend edimki arabayı park etme zamanı dedim bana baktı ve gülüd hadi et dedi bende oke dedim ve domalttım tam götün koyurdumki birden durrr dedi bana noldu dedi arkadan istemiorum dedi bende sen bilrisin dedim ve 17 lik malafatı yarısını anca soktum sokmadım öyle bir şey kız inliorrdu ve yaşı küçüktü neyse ben bıraktım ve eve gittim.Ertesi gün denize gitçeklermiş kuzen uyandırdı gelcenmi dedi şortla yatmıştım ben dünden hazırım dedim ve güldü ne ooldu dedim malafat orta dedi hemen kapattım falan sonra tabi tuvaletim gelmiş ne yapayım yani neyse gitik girdik sonra eve giderken ben deryayı kucagımda götürdüm kız azmıştı eve geldik hala elime su damlıyordu ve sıçaktı neyse 2-2 duşa girdik 2şer 2şer ben derya ile girdim derya istedi neyse girdik dedi beni keselermsinn tabi dedim keseledim şanpuanladım falan derken 30 dk geçti dedim sıra sende dedim oda ben onun yerine arabayı yıkıcam dedi ve agızına aldı ama anca yarısını tabi bende böyle daha iyi dedim ve 20 dk sonra cıktık herkez eve flaan giti bende kuzenle pc başındayım kuzen porno açtı izlioduk dediki ben bir gitcem gelcem iyi dedim bi baktım hepsi önümde çıplak bir vaziyette duruor sora burcu geldi dedi demek 17 olan sensin göster bakalım 17 liği dedi bende dedimki in kendin bak dedim bir açtı şortu hemen agızına aldım süper yalıordu sonra derya sen üstüme yani kafa otur dedim tamam aşkım dedi bende demim hasiktir başıma kalmasında dedim yaldım falan 40 dk hala boşalmamıştı geliordu ama sonra gidior neden bilmiordum neyse artık yalatmaktan ve yalamaktan sıkıldım ve kuzen azda sen yala dedim oke kuzi dedei yaladı sonra burcuyu domaltım amıca voleyi çaktım b bagırdı annemler geldi falan noluor dedi ben saklan hmeen kızlar dediki işte böyle bölye 30 dk annemle konuştular ben sıkldım ve o sıcak odadan cıkmak istedim derken birden burcu o sıcak odaya grdim şapur şupur bir şey damlıyordum bi baktım boşaldı boşalcak bi parmak attım boşaldı ve benimki yalamaya başladı sonra odadan cıktı ve devam ettik akşam oldu herkez dagıldı fakat ben hala boşalamamıştım. Duşa girdim biraz çektim ve boşaldım bu işte bir terslik vardı ama hayırlısı dedim. Ertesi gün burcu annesi ile pazar gitmiş kuzide markete annem ablam kardeşim amcam işte yengemde asagıda derya geldi kuzenin yokmu dedim bende gel yukarı dedim odaya girdi ve birden kapıyı kapattım saldırdım ne yapıorsun dedi ve itti beni kaçtı sonra tekrar odaya girerek bir kilot aldı fakat kuzenimin kilido idi sonra eski kilido bana atarak bunu senden sonra alrım dedi bende tamam dedim ve bir kokladım ve bayıldım galiba yada kolda bozuktu ne bileyim sonra duvarlara bağlı ipler elimi ağayımı flaan tutuordu bibaktım herkez yanımda kuzen burcu ve derya derya beni öperek uyandrdı bende şaşarıdım neyse bunlar bana dediler yarım kalan işi bitiricez bende tamam dedim ve ipleri çözlüler bana dedilerki sen bu sefer deryaya arkadan gircen krem getirmiş sevindim ama malesef arkadan olmadı kuzene dedim sen bakiremisn dedim evet dedi dedim gel oke dedi geldi kremi götüne sürdüm ve aniden girdim oha napıon öküz falan dedi sonra dediki hızlanmazsan gidicem dedi taktım turboya öyle bir siktimki sonra derya ya sıra geldi o götten istmiorum dedi bende oke dedim amdan verdim ama göt ayrı br zevk ya neyse sankii hiç uyumadan 100 gün çalışmış gibi yoruldum ve hemen yataga uzaödım deryanın içindeyim hala fakat cıkcak halim yok neyse yata yattık hepimiz benimki küçülene kadar bekledim ve cıksın diye neyse cıktı banyoa girdik cıktı ben banyoda bu sefer burdu ileydim burcu süper sakso çekiordum 2 kere boşaldım sonra cıktık ve annem bana dediki yarın gidioruz AMAN TANRIM DİDİM neyse artık izmirdeyiz ve cok güzel bir tatildi darısı s1ze  Şişe Çevirmece Oynadık,Sex Hikayeleri,Porn Hikaye,Sikiş Hikayeleri,Seks Hikayeleri,Erotik Hikayeler,+18 Hikayeler,Adult Hikayeler,
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

En iyi arkadasıma götten domaldım.

Merhaba ben ahmet lise 2 'de okuyorum içimde hep bi fetişist duygular vardı ve bizim sınıfımızda öyle güzel bi kız vardı ki onun o güzel ayaklarını ağzıma almak istiyordum adı aleynaydı .Hoca bizi fizik projesi için görevlendirdi bu tam fırsatı dedim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teknede amıma ve götüme girdi

Adım Gül. 24 yaşında, kocamın para kazanma hevesi nedeniyle kendini çalışmaya verdiğinden, neredeyse dul bir kadın gibi yalnız bir yaşam sürüyorum. Artık kocamla kavga etmeyi, yalnız kalma konusunda tartışmayı da bıraktım. On günde bir, ayda bir iki ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Filmden Etkilenip Baldızı Becerdim

Merhaba arkadaşlar. Benim bir baldızım var o kadar seksi bir kız daha görmedim. Her zaman açık giyinen firikikler veren bir kızdır. Hep aklımda onu sikme düşüncesi olmuştur ama verir mi diye tereddüt ettiğim için buna hiçbir zaman cesaret edemedim. N... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

faceden tanıştığım ömere bakireliğimi verdim

meraba ben melek şu an 15 yaşındayım bundan 2 yıl önceki anımı anlatacağım daha önceleri hep sexle ilgilenirdim hep isterdim ve bir gün face üzerinden tanıştığım biriyle buluşmaya karar verdim adı ömer idi anneme en yakın arkadaşımla buluşacağım dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilisinden ayrılan kübrayı teselli etmek için götünden siktim

Merhaba porn hikaye okurları. Bugünün tarihini atarak 13:11:2014 hikayemi paylaşıyorum. İsmim Murat geç uyanan biriyim. bugün nasıl oldu bilmiyorum birden 9 gibi uyandım.. Geri kafamı vurdum baktım Kübra beni aramış geri döndüm Murat nerdesin dedi. E... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yeni Tanıştığım Kadınla Yemekten Sonra

Merhaba arkadaşlar çok şanslı bir günümde başımdan geçen bir seks hikayemi sizlere anlatmak istiyorum. O gün sabah işe giderken otobüste çok seksi bir kadınla karşılaştım. Yol boyunca kadınla sürekli göz göze geldik. daha sonra tesadüf mü kasti mi ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amıma vitesini sok aşkım

 Kocamdan ses gelmedi. Daha doğrusu horlama sesinden başka anlamlı bir ses çıkmadı. Sızmıştı yine… Gecenin üçü olmuştu. Yalpalaya yalpalaya gelmiş, üstünü benim zorlamamla çıkarıp tek külotla yatağa devrilmişti. Bir ümit, elimi küloduna attım. P... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemşire mervemi sikerek tatmin ettim

Merhaba değerli sex hikayeleri okurları , ben Erzincandan Talip. 34 yaşında, 1.72 boyunda, kumral, hafif göbekli bir beyim. Erzincana yakın illerin birinde, özel bir hastanede sağlık memuru olarak çalışıyorum. Eşim Hatice ise hemşiredir ve aynı hasta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemı sabaha kadr sıktım

Merhaba azmıslar : Ben 16 yaşında 1.75 boyunda 55 kilo agrılında kaslı ve fızıklı bıriyim yengem cok güzel kalçaları olan biriydi ona her baktıgımda gidip evde 31 cekerdim. Yengem pcden anlamıyordu ve bir şey oldugunda benı cagırıyordu ve yengemın co... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimi götünden siktim

Merhaba ben volkan uzun zamandır burdaki porno hikayeleri'ni okuyorum benimde başimdan gecen bi animi yazmak istedim sevgili okurlar neyse konuya geceyim ben 1.80 boyunda 75 kiloyum kiz arkadasim universitede okuyor neyse birgun bunu alip arabayla do... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.