şişman ve yaşlı hastasıyım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
|slm arkadaşlar inanın bu bölümleri okudugum zaman kendimden geçiyorum yarragım pantolonuma sıgmaz oluyor ben 27 yaşında ama 22yaşını gösteren biriyim sex denilince benim için akan sular durur sınır tanımayan biriyim kısacası yaşlı dul şişman kadın hastasıyımdır neyse lafı uzatmadan hikayeme geçeyim bir gün istanbulda işten çıkmış eve gidiyordum otobüs baya kalabalıktı zorla da olsa binmiştik ortaya dogru ilerledim orta yaşlı şişman bir bayanın arkasında durdum elinde bir iki poşetr vardı yardım edebilirmiyim dedim saol canım deyip poşetleri elinden aldım tesadüfya aynı durakta indik sizi eve kadar götüreyim teyze deyince zahmet olmasın falan dedi önemli degildedim ve yola koyulduk bu işleri neden sen yapıyorsun teyze deim başka kimse yokmu bunları taşıyamıyorsun dedim kadın ah oglum yanlız yaşıyorum dedi kocası 2 sene önce vefat etmiş eve yetişmiştik evi ikinci kattaydı çıkardım poşetleri bırakırken kolumdan tuttu oglum gitme sana çay falan ikram edeyim dedi yok dedimsede ısrar edince peki deyip içeri girdik poşetleri mutfaga bıraktıktan sonra yanıma oturdu biraz lafladık çay içiyorduk sonra evlimiisn diye sorunca bekar oldugumu söyledim yüzyüze biraz çekingen biriyimdir evin nerde dedi yakınlarda oturuyorum dedim ailenlemi deyince hayır bekar evinde kalıyorum dedim yani anlayacagınız ikimizde bekardık zor oluyordur dedi bende başımı salladım sevgilim olup olmadıgını sordu bende olmadıgını söyledim zatende yoktu neyse ben gideyim artık deyince olmaz seni bırakmam zaten kimse yokmuş bekleyen dedi ama olmaz falan dedim dinletemedim gece geç saatlere oturduk tabi bu arada bana firikik veriyodu arada bir gerçekten hoş bir kadındı benim için hoşlandıgım tip yani şişman dolgun gögüslerharika kalçası sonra ya siz yanlız yaşamaktan sıkılmıyormusunuz dedim sıkılıyorum ama ne yapayım dedi bende evlenin çok hoş bir kadınsınız dedimbegendinmi beni dedi bende evet dedim elini boynuma doladı saol deyip bir öpücük kondurdu benimle yatmak istermisin dedi birden ohhh hiç sormayacaksınız zannetim dedim ve oracıkta öpüşmye başladık elimle gögüslerini avuyçluyordum ammını okşuyordum zaten azmıştım sikim fırlayacak gibi olmuştu hemen sırt üstü yatırıp etegini sıyırdım öyle tombul ammı vardıki dayanamadım başladım dilimi ammına sokmaya ellerimde gögüslerinde oda iki senedir yarrak yememiş hasret kalmış ammının suyu akmaya başladı yalıyordum çıldırmış gibihemen bende soyunup yarragımı agzına verdim harika emiyordu vücudunun etleri sallandıkça ben dahada azıyordum hemen önüme dommaltım onu yarragım direk gibi olmuştu birden bastırdım ammına ohhh diye inliyordu altımda bende öyle bastırıyordumki ammına taşaklarım şap şap diye sesler çıkartıyordu onu her pozisyonda siktimm ikimizde doymak bilmiyorduk masanın üzerine yatırdım bacaklarını iyice açıp biraz geri çekilerek ammına hızla soktum ohhh ahhh sesleriyle inliyordu salon boşaldım tabi sonra banyo yaptık ikimiz banyodada bir posta kaydım saat sabahın 3 ü olmuştu ikimizde yatakta yıgılmıştık saat 10 gibi uyandım baktım kahvaltı falan hazırlamış kahvaltıdan sonra işe gittim tabii ama sürekli gel burası senin de evin deyip duruyordu olur dedim üç ay boyunca haftada 5 gün sikişiyorduk ama iki ay önce memleketine taşındı erzincanda şuan mecburi yetten gittigini söyledi ama tel açıyor bana beni oraya çagırıyo ama şuan gitmem imkansız eger sizde şişman dul yaşlı iseniz ne olusanız olun güzellik ikinci plan benim için ama temizlik önemli benimle tanışmak msn de sohbet isterseniz işte msn adresim [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kaynanamı öyle bir siktimki

Ben kumral 1,85 boyunda kara gözlü 83 kiloda yakışıklı bir gencim yaşım 25.nişanlam manisalıydı ve evin tek yetişkiniydu.ben ayrı bir şehirde olduğumdan nişanlımda uzun süre kalırdım.kaynanm ta baştan beri kafayı bana takmıştı.90 kilo 1-70 boyunda kavun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

HOŞ OLAN KALÇALARI

Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş olan kalçaları, yine güzel bi havada birlikte spor yapıyoduk ve ben onun partneri olmaktan çok ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

semiha teyze

Merhaba benim adım ediz. Size başımdan gecen bı olayı anlatmak istiyorum. benim ilk deneyimim diyebilirim.kendimi bildim bileli bizim alt mahallede oturan semihe teyzeye yemek taşırdım annem yardım olsun diye hergun yaptıgmız yemeklerden bı kasede on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

balkonda seks

Oldum olası olgun bayanlar özellikle iri göğüslü ve kalçalar çok hoşuma gider ve tanıdığım bu tür kişileri düşleyerek 31 çekerdim yine bir gün akşam saat 22 sıralarında gelmiş ve balkona çıkmıştım ve karşı balkondaki fıstığı gördğüm tam düşlediğim gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatilde olgun kadını yarrağa doyurdum

Merhabalar, değerli okurları öncelikle kendimi tanıtayım.. İstanbul’dan Kemal ben. 25 yaşında 1.78 boyunda esmer ve yakışıklı bir gencim. Hikayemin bir konusunun olmasında eminim bunun da bir payı vardır.2010 yılının temmuz ayında Aydın-Akbük’de keyi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayşe teyzeyi arkadan yakaladım

selam ben cengiz 18 yaşındayım. eski komşumuz aynı zamanda aile dostumuzolan ayşe teyze çok seksi kapalı ve çok güzel iri kalçalara sahip birbayandı.ona aşırı derecede hayrandım. birgün evlerinin önünden geçerken beni evedavet etti.içeri girdim evde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nazif beye oyun oynadım

Nazif beye oynadığım oyunu kocam da duymuştu. O gece gülmekten doğru dürüst sikişememiştik bile. Kocam ikide bir Karıcığım şu olayı bir daha anlatsana deyip duruyordu. Her anlatışımda gülmekten yerlere yatıyordu eşim. Komşularda evimi boş bırakmıyor,... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz nadire abla

28 yaşındayım,anlatacaklarım komşumuz Nadire abla ile başımdan geçenler; Yaz sıcağının olduğu o günlerde herkes rehavet içinde evlerinde yada serin deniz kıyılarında keyif çatarken ben bir yere gidememiş evde kalmıştım.Komşumuz Nadire abla evine gidi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

44`lük sevgilim

merhaba arkadaşlar size anlatacagım hikaye çok dogrudur gecen sene nette tanıştıgım eskişehirden bir kadın vardı sadece nette arkadaştık sonra eskişehirden yanıma geliceni beni merak ettigini söledi bende olur dedim bir cuma günü yanıma geldi ve bulu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

film oyuncusu

Evde oturmuş Nina Hartley`in filmlerinden birini izliyordum. Nina Hartley, filmde sikişirken hep gülümsüyordu. Belli ki zevk alıyordu. Ben çırılçıplaktım. Elim sikimde bir yandan seyrediyor, bir yandan 31 çekiyordum. Filmin en heyecanlı yerinde içeri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.