Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, site hikayesini oku.

site

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm arkdaslar hemen konuya gecmek ıstıyor bu arada adım furkan bu sıte ara sırada yazışmalrımı yazıyorum bır gun gece saat 1.30 benım tlfum caldı tlfuna cevap verdım mrhlar adım ayse dedı cok azmısın bana gelebılırmısın dıyorudu bende nasıl gelıyım dedım sana adersımı verıyım bana geldı dedı ıkımız ılcede oldugumuz ıcın bırbırımıze yakındık hemen adersını aldım onun evıne gıtım evı 3 katadı kapını zılı kacaldım bı bakayım neyı gorum anadan dogma hemen benı ıcerıye aldı benım dudaklarıma yapıstı epey sevıstıkten sonra onu yatak odasına goturdum bı meme ucarı varkı benı cıleden cıkarıyordu memelerı ucularını ısırdıgında cılgına donuyordu haydı askım bastır dıyordun dayanımıyorum koy dıyordu amı sulamaya basalamıstı hafıften yaragımı amına soruyordum haydı askım yap bende yavasca amına dogru koydum bırden bastıdımda cıglıklar atıyordum askım yavas dıyorumdu sabah kadar onunla yatım suanda onula gorusuoruz hafta 2 3 sıkıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

esimi baska bir sikle tanisma zamani geldi

merhaba, ben volkan 32,eşim seda 26 yaşindayiz,5 yillik evliyiz.eşim evlendiğimizde bakireydi,yani hayatinda ilk defa ve sadece benim sikimi gördü.ilk 3 sene evliliğimiz ve sex hayatimiz normaldi ,taki ben iş değiştirip günde 14 saat çaliştiktan sonr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

naıl dayadım ama

evli birini çok isdiyordum oda kesinlikle olmaz diye dırıtıyordu gece hasta olmuş beni aradılar hastaneye götürdüm 2 satkadar kaldık bi kaç tahlil yapıldı serum taktılar neyse normale döndü hastaneden çıkdık gece üç olmuşdu eve giderken bana sen beni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemle köyde

Yengemler köyde kalıyorlar, köyde kaldıkları içinde genelde iç çamaşırı,tanga,g-string filan giymezler bir gün ben tarlaya gitmiştim. Tarladan eve geldim yengemde yorulmuş yatıyordu ne yapmışlarsa artık! gençlar okuldaydı, içeri kafamı uzattım baktı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

unutulmaz sex

Selam, ben almanyada yasiyorum, sexi bir güce sahibimdir yani sexxi cokda severim.birgün pazar günüydü baska sehire araba almaya gitmisdim, gitdim fakat insaatdan dolayi narvi adresi bulamiyordu, bende artik deli olacakdim, arabayida kacirmak itemiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asikerim ve ben

slm merhaba ben serkan 25 yasındayım askeriyede rütbeli bi personelim konuya geçiyorum bursalı kemal adında bi şöför asker tanıdım efendi uzun boylu çelimsiz biriydi bursalı olduğu için çok takılırdım nöbetinin olduğu bi gün bende nöbetciym saat 22:0... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısını bana siktirdi

Merhaba ismim ferdi 38 yaşında fizyonomik olarak fena görünmeyen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve bir o kadarda kudurtucu anımın başlangıcı şöyle oldu; bundan yaklaşık 15 gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı nasıl siktiririm?

slm burda okuduğum hikayelerden etkilendim bende tatilde karımı siktirmeyi düşünüyorum bu ay sonu tatile gideceğiz karım 40 yaşında biraz göbekli ama iri göğüslüdür acaba bu tatilde karısını siktirenler gibi bende karımı siktirebilirmiyim bir akıl ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güllerim açtı

Bizim işeyerine 23 yaşında çok sempatik yeni evli bir bayan işe başladı gerçekten çok tatlı ve sevimli bir bayan.işyerinde yalnız ikimiz varız haliyle birkaç gün sonra alıştık ve ara sıra eşiyle tlf. konuşmasında evliliğinde bazı sorunlar olduğu anla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melek abla

19 yaşındayım melek abla diye biri var alt komşumuz.birgün merdivenlerden inerken şeyim kaşınıyordu ve kaşıdım bi baktım kapı açıldı içeri çağırark melek abla ge gel dedi bende girdim içeri kimse yok idi zerinde ince içi gözüken bir elbise vardı ve b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftler

slm adım hakan ankarada yaşıyorum eşim ayselle beraber mutlu bir evliliğimiz var eşim tesettürlü 32 yaşında 160 boyunda 50 kg biri tam bir esmer güzeli aile dostlarımız var herkesin olduğu gibi bizimde en iyi anlaştığımız arkadaşlarımızın maddi durum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.