Komik Hikayeler kategorisi, sivrinin gunlugu hikayesini oku.

sivrinin gunlugu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Sivrinin Günlüğü Birgün evde oturuyodum birden kapı çaldı. Kalktım açtım, bizim mahallenin topuç. "Ne var lan onun bunun ollu" dedim. Bana şehvetli bir bakış fırlattı. "Gene kendinimi siktirecen amın bebesi dedim", evet dedi. Dur bekle geliyorum dedim hemen bir arkadaşa telefon ettim, durumu izzah ettim. Oda hemen geliyom dedi. Sonra bizim topu evine attık. Toplam üç kişiydik ;ben, arkadaşım ve top (yani rumuzu "sivri"). Yavaş yavaş soymaya başladık bu topu. Tabi ben uyanığım yağladım malı ver ha al ha bi patırtı koptu ben işi bitirdim. Bizim topda alttan asılıyomuş oda boşalmış. Bu arada benim öbür arkadaş sıra bende dedi. Benim sikimde deyil işi bitirmişim. Köşeye çekildim, bunları seyrediyorum. Bizim arkadaş bende sikecem bende sikecem diyo. Tabi bizim top da zevki aldıya tamam artık ben siktirmem diyo. Siktirtsem bile bacaklarımın arasına gider gelirsin dedi. O da mecbur kabul etti bizim arkadaş boşluğa gitti deldi... :) Gönderen: Kenan D.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

cika cika ne cikti

Çıka Çıka Ne Çıktı İşte yine ben. Size daha önce sölemiştim ben chat manyağıyım diye. Neyse bigün yine böle internette gezyorum. Bi kız çıktı. Bana kendiini tarif etti 21 yaşındaydı bense ona 19yaşımda olduğumu söleyince bunun onun için bi önemi olma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

genclik atesi

GenÇlik Ateşi Bizim gruba gelmek isteyn ve büyük ortamlara görmek isteyen Kücük Hikmet 16 yaşında ve ergenlik çagının Verdii şehvetle bütün kızlara kötü gözle bakmakta.Ama gerçektn ne hikmetse yakisikli sayılabilecek olan cocuğun bütün kız arkadaşlar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Şalvara sığmayan göt

Öyümüzden ayrılalı uzun zaman olmuştu e halile memleket özlemi falan bizimkiler köy de köy diye tutturdu Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İstanbul dan nefret eder hale gelmiştik. Ben 18 yaşında uzun boylu biriyim. Sportmen yapılıyımdır. Hi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evde deli gibii

sevgilimle 9 ayda bir görüşüyorduk farklı sehirlerde oldugumuz için bi 9 ay sonra muglaya yanına gittm. Ailesi tatile cıktıgı icin ev bostu benı cagırd film izleriz dedi peki dedim ve gittim . evde filmden eser yokru iceri girdiğim gibi atesli bi sek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

elda frankoyla sex odasi

Elda Frankoyla sex odası!!!!! Yine ben yani İlker size bi hikayemi daha anlatmak istiyorum. Bu kez de yine harika ve müthiş seksi bi öğretmenden bahsedicem. Adı: elda franko bu kadın musevi ve harika. Bu güzel hanım ingilizce öğretmeni o da bizim oku... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

milli olalim derken

Milli Olalım Derken :) Adım necmettin. 19 Yaşımdayım. 1. 70 Boyunda kumral yeşil gözlü yakışıklı bir gencim. Anlatacağım olay geçen yaz oldu. Size göndermemim nedeni de bir arkadaşımın iki hafta önce sizin sitenizi tavsiye etmesidir. Geçen yaz annemi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yurt müdürünün ağzına deptim...

Merhaba ben Oğuz.Ankaranın köhne bir köyünden çekirdek bir ailenin içinden çıkıp Üniversite fırtınasının tam ortasına atılmış yakışıklı bir delikanlıyım.Biraz sexy birazda deli dolu olduğum söylenebilir. Sene başında ilk hatamı Üniversitenin karşısın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin ablasi ve ben

Arkadasımın ablası ve ben Universitenın 6.ayıydı arkadasım bir gün beni evine davet etti seni ablamla tanıstırmak ıstıyorum dedi hem yemek yeriz felan dedi bende olur dedeim ne olcak nede olsa arkadasımın ablası benımde ablam sayılır dedım.Sonra eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

calistigim evdeli kizi siktim

sım benı adım volkan canyurek ben her gun oldugu gıbı cafeye gitim oradan bır ınsan geldı benım boyam yapılacak dedı parayı konustuk anlastık neyse eve gıtım baktım adamın kızı var benı davet etı ama cok guzeldı her yeri 90 60 90 dı ben bununla tanıs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ibnemi entelmi

Temel-e sormuslar:-Ibne mi olmak istersin entel mi?. Bizimki dusunmus ve -ibne demis..! herkes sasirmis..demisler -niye boyle dedin.? Temel cevap vermis-O kadar kitabi kafama sokacagima..... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.