Diğer Hikayeler kategorisi, soyunma odasinda cansuya hikayesini oku.

soyunma odasinda cansuya

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bir gün okulda arkadaşlarla oturuyorduk. ve bizim sınıfta cansu diyeçok açık giyinen bi kız vardı.tabi biz arkadaşlarla çok azıyordukbirgün kıza seks hikayeleri anlatmaya başladık kız azmıştı bacaklarıdasütün gibiydi .bizde arkadaşlarla her kızı görüşümüzde sikimizkalkıyordu.bir gün beden eğitimi soyunma odasında biz arkadaşlarlaüstümüzü değiştiriyorduk ve kız soyunma odasında sadece cansuvardı.bizde iki arkadaş azdık ve kızı erkek soyunma odasına attık kızınazını bir arkadaş tutuyordu bağırmasın diye kızda çok azmıştı vesikilmek istiyordu soyunma odasında gizlibir kısım vardı öğretmenleribilmediği bir kısım kızı oraya attık ve külodunu çıkardık süper daracıkamı gözüktü bütün arkadaşlar azmaya başladı. ve ilk ben kıza daldımbasladim iki dakka icinde ciril ciplak kaldik cansu benim keser sapiniagzina alip yalamaya basladi ben dayanamadim bosaldim amam yetmezdi hpbu ani bekliyordum cansuyu yatirip amina yalamaya basladim kipkirmiziolmustu ami osnra benim keser sapini etrafinda gezdirmeye basladim hadisok sok diye yalvariyordu ami daracikti benim keser sapini yavascailerlettim muhtesem bir sekilde ciglik atmaya basladi kizligibozulmustu acayip kan geliyordu birkac dakka sevistik ben onu göttendebecermek istiyordum domalmasini istedim olmaz acir falan dedi ama bendinlemedim benim 22 ligi arkaya yaklastirdim sor oldu ama benim kesersapini iceriye yolladim cansunun cigligindan okul yikilacak gibi oldusanki bir saat kadar sevistik ne tuvaletten ciktik sonra cansuarkadaşlarlada aynı şekilde sikişmek istiyordu herkes bana hadi bizdeyapmak istiyoruz hadi çabuk becer dediler ben cansunun ağzına boşaltımve cansu dölleri yuttu arkadaşlar çok azmıştı ve arkaşlara verdimcansuyu arkadaşlar çok fena siktiler sonra iki hafta sonra kızı biryerde bi adamla sikiştiğini gördük kız artık orospu oldu ve bizekendisini parayla yaptırıyor bizde arkadaşlarla para toplayıp kızıarıyoruz hepimiz kızı sikiyoruzbu zevki sizde yaşamak istiyorsanız cansu arayın her şehire geliyorCANSUNUN
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

otobüsten eve seks

Otobüsten Eve Seksslm arkadaşlar ben hakan size istanbuldan yazıyorum.sizlere başımdan geçen tamamen gerçek bi olayı yazacağım.O gün morakim çok bozuktu ve her zaman ki gibi otobus bekliyordum birden yanıma selin adında güzel bakımlı 30lu yaşlarda bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

artık_donus_yok

ARTIK DÖNÜŞ YOKMerhaba ben liseyi bu yil bitirdim ismim emel. Ben erkeklerin agzinin suyunu fazlasiyla akiticak derecede guzel amator bir fotomodeldim. Bu hikaye basimdan okulun son haftasi gecti. Bizim sinifin erkekleri okulun en yakisikli erkekleri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 dul bayanı siktim

merhabalar adım taşkın trabzonluyum 50 yaşındayım ama görüntüm 40 yaşını gösteriyor başımdan geçen olayı anlatayım bundan 3 sene önce hafta sonuydu yine ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem benden cok istiyormus sevismeyi

dayım iş icabı istanbula gidecegi içın yengem tek kalıyordu evde bana onunla kalmamı istedi bende onu istedigim için olur dedim ve akşamgittim kapıyı açtı girdim önumden giderken etgine bastım ve sıyrıldı bende çaktırmadım arkama bakar gibi yaptım ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul partisi

Herkese merhaba,Ben Selimcan,.Bu anim gectigimiz Cumartesi gecesi gerceklesti.Uzatmadanhemen baslamak istiyorum.Cumartesi isten ciktiktan sonra okuldan birkacarkadasimi aradim gece nerelere takilacaklarini ogrendim.hemen hemenhepsi de okulumuzun kiz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamı becerdim

slm ben istanbuldan yasin 1-80 boyunda ve esmerim.anlatacagm hı kaye tamamen dogrudur ve ben bu olay ı cn 1 senemı verdm..halam 35 yasları nda ve 3 sene once bosandı ve bı rde kı zı var kzı su an sehr dı sı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciplak_cankurtaran_maymun

Çıplak Cankurtaran MaymunGeçen sene temmuz ayının ortalarında akşam çalıştığım bardan çıktık arkadaşlarla. Bir hayli alkollüydük ve saçma sapan gazlarla eyleniyoduk. Ben arkadaşa bi karı olsada siksek dedim klasik olarak. Oda onaylarken karı lafını d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımın kardeşi

SLM ARKADAŞLAR bu sitede hikayeleri okudukca bambaşkabi zevk veriyor insana şimdi bende bir anımı paylaşmak istiyorum.kız arkadaşımla yaklaşık 3 yıldır beraberliğimiz vardı bu arada şunu hatırlatayım normal bir arkadaşlık yani cinsel dışı.sürekli cin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

am-got-yarrak budur!

bir gün yolda gidiyordum bir kadın gördüm ama ne kadın offf.. davul gibi göt var bnim 15lik kalkçaktı nerdese öyle bi hatundu nese ben fuara gitcektim anahtarımı evde unuttum eve çıkarken meğerse bni takip ediyormuş dedim ki Seni tanıyomutum oda hayı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekleme_salonu

bekleme salonuben 22 yaşında varlıklı sayıla bilecek bir ailenin büyük oğluyum neyse uzatmayım.bundan bir ay falan önceydi kız arkadaşım hasta oldugunu söyle neyse ben araştırdım iyi bir doktor buldum oradan randevu aldıktan sonra oarya git oturduk k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.