spordayken duşta zorla sikti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bir gün leventteki jatomi adklı spor salonuna gittim ve spor üstümü giyiniyordum çıplaktım adamın biri bana farkettirmeden götüme sikini sürttürdü ve bende banyoya gittim o zaman kimse yoktu banyoda herkez sporunu yapıyordu ve adam benim banyoma girdi ve azımı kapattı benden çok daha güçlüydü ve beni yere yatırdı saatlerce götüme sikini soktu tm yeter dedim götümün içine boşalma dedim ama bosaldı ve işimi bitirmişti götümden kan ve döl akıyordu sordum beni siktin beni sikilmiş olarak bırakçanmı dedim hayır seni böyle bırakmıcam senle hergün birlikte olmak istiyom dediİsim : furkanMail : [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

İlk erkeğim bina altında

Merhaba ben emre 14 yaşındayım, o zamanlar kizlara ilgi duyuyordum ama taki o günden sonra. Şimdi bizim birinci katta burak diye bir arkadaşım var oda 16 yaşında elizabethin teki hep 31 ceker AM got pesindedir ne bulsa siker. Işte beni de hep porno i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Herkezi bekliyom

Ben 19 yasında adım Gökhan boy 175 kilo 55 Tekirdagda oturuyom saxo cekmeye bayılılım darcık kılı götümü sikmek isteyenleri bekliyom iste numaram 05456975323 kendine güveren kiciler arasınİsim : GökhanMail : Dolap_sexmobilhikaye.net... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hıkayeler sexs

slm arkadaşlar ben istanbuldan pasif 19 yaşında bir gencim.size 1 yıl önce başımdan geçen hikayemi anlatacağım.dayımın oğlu 21 yaşlarında yakışıklı uzun boylu bir erkekti ( benim erkeğim)pazar akşamı düğün vardı bizimkiler düğüne gitti ben de gelmiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ay harikaydı

Sıradan bir ders arasında bahcede gordum onu ilk gozgoze geldigimizde asık oldum.Oda benimle yasıt(16).hep bakısıyoduk ama acılamıyoduk birbirimize.en sonunda bigun yanına gittim ve herseyi acıkladım valla:)sansıma oda gay cıktı ve bana cumartesi bul... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çok istedi....

Slm herkese ben mugla da bi club de dj lik yapıorum yasım 20 1.75 boy 65 kilo 2 senedn beri dj im prof olarak bu zamana kadar hep yabancı karıları sikmiştim.... cok guzeldi ama bu zavki tadana kadar....bi yaz gunu yine club e geldim saat 11 civarları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cilginca sikis hikaye

Merhaba arkadaşlar ben Adanadan Emre Anlatacağım olay dün gece meydana geldi ve gerçekten hoşnut bir şekilde ayrıldım. Aksam eve gidip hemen altımdaki külotu çıkardım yer yerimi iyice temizledikten sonra kot pantolonumu ve kıs... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben adam olmam

Herkeze merhaba benı hatırlayanlar zevk adlı hıkayemden hatırlarlar niğdeden cılgın bi gayımneyse uztmadan hıkayeme geceyım bı pazar gunu sıkıcım alıyle dolasıyorduk arabayla we sıkısecek yer arıyoduk malum ew yoktu amaaraba oldugundan rahattık neyse... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben handana mesut bana

slm ben 30 yaşında fethiyede yaşayan biriyim yazdıklarım gerçek olup sadece isimler değişmiştir bunda yaklaşık 3 ay önce netde tanıştığım mesut ve handan isimli çiftle fethiyede buluşmaya kararverdik yaklaşık 7 saatlik bi yolculuktan sonra fethiyeye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ziyaret

Mehmet abi benden 20 yaş büyüktü. Birkaç sene önce bodrumdaki yazlığımıza hafta sonu için ziyarete gelmişti. Onunla sevişmek istiyordum ama bunu nasıl yapacağımı bilemiyordum. O gece aynı odada yatıyorduk. Bir ara tuhaf bir hisle uyandım. Şortla yatt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canım kuzenım

Bodrumda bır otelde kuzenımle kalıyorduk ıkı sene once.bızımkıler ayrı odada yatıyolardı benle kuzenımle yan odada.kuzenımın adı ahmettı.yattımız odada bır tek yatak vardı oda 2 kısılıktı.ilk bsta kuzenımın nıyetını anlamamıstım ama yatakta yatarken ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.