Bakire Hikayeleri kategorisi, süper 17likler hikayesini oku.

süper 17likler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba arkadaslar bu hikaye bir hafta önce basıma geldi sevgilimle aram coook bozuktu ve ben hiç ona yanasmıyordum ve bir gün ban dediki pazar günü gel bizim eve süprüzüm var dedi o onda sevgilimi nasıl sikebilirm diye düşümeye basladım neyse pazar günü geldi cattı ben onalrın evinin kapsını caldım karsımda hazalı (sevgilim) gördüm öyle can alıcı bir elbise giymiştiki bilemezsiniz gözlerimi ondan alamadım içeri davet etti iceri gittim evde kimse yok mu diye sordum hayır kimse yok dedi bende iiii dedim ben koltuğa oturdum oda benim yanıma oturdu neden bana kızgınsın kendimi nasıl affettirebilirm dedi bende kolay dedim üstü kapalı bir sekilde senle beraber olmak istiyom dedi oda evet dedi ve evet dediği anda dudaklarıma yapıstı ve sevişmeye basladık koltuğun üzerine yatırdım ve dudaklarına tekrar yapıstım yavas yavas memeleriyle oynamaya basladım ve oda benim 19 luk sikimi ellemeye basaladı yavas yavas onu soymaya baslaıdım ve tabikide oda beni üzerimde boxım bi tek kaldı onun da üzerinde iç camasırları ve heyacn doruktaydı hazal beni boxımı cıkardı ve benim azmanı görünce sen bunu nerde büyüütün dedi bu kocaman yarağı eee bu urfa yarağı dedim kızm tabiki büyük olacak dedim ve onun sütyenini yavas yavas cıkarmaya baslaım o kocaman memelerini hep hayal edip 31 cektiğim olurdu ama simdi o memeler elimde koltuğun üzerinde memelrrinden asağıya doğru gelmeye basladım bal kutusuna geldiğimde kilotunu carttttt diye yırtım ve onun bal kutusunu emmmeye basladım heyecan doruktaydı hazaldan inleme sesleri geliodu ıhhhh demeye basladı ve en sonunda dayanamadı ağzımda boşaldı biz içeri girerken hazal kapıyı kapatmayı unutmus ve daire komsuları olan dilek kapıdan iceri girdi bizi o halde görünce ne yapıyorsunuz dedi bizde sex dedik sende katılmak istermiisn demeye kalmadan bende katılabilirmiyim dedi ve bizde evet dedik ben ise bu arada hala hazalın amını yalıyom hazaldan inlemelre geldikce dilek cıldırıyordu ve en sonunda hazal içime ver dedi ben yavasaca yarağımı amına sürtmeye basladım lütfen artık sok sunu diyodu bu arada ise dilek hazalla sevişiyordu ve elim onun göt deliğindeydi genişletmeye calışıyordum ve en sonunda hazalın amına soktum hazal öle bir ohhhhhhhhhhhhhh cektiki bilemzsiniz erkeğim seok köküne kadar sok diyordu bende duruurmuyum verdim hepsini amına almakta zorlanıyoru ama yinede alıyordu ben git gelleri hızlandırdım hazal öle cığlık atıyorki offff bi 2 dakkadan sonra bosalacağımı söledim ve dileğin ağzına verdim dilek öle bir yaladı ki hala tadı damağımda ve en sonunda patladım dilek oruspusu tüm menilerim yuttu hazal bitkin bi şekilde koltuğun üzerinde yata dursun bu sefer sıra dilekte dileğin göt deliğine 19 luk azmanı sokmaya calıştım dilek ağlamaya basladı dayan dayan dedim az kaldı ve en sonun da dileğin o büyük kıcına yarağımın basını soktum yavas yavas gel gitlere basladım dilek hem ağlama hemde zevk cıpğlıkları atıyordu göt deliği öle bir sıcaktı ki offfff bir süre gelgitlemeden sonra dileğin götüne bosaldım bu sırada da haza yorgunluğunu üstünden atmıstım koltuğun üzerine yattım ve hazalı yarağımın üzerine oturttum dileğide amı ağzıma gelecek sekilde koydum ve hem sikmeye hemde yalamaya basladım dilek cıldıracak gibiydi neredeyse yeter artık sik beni dedi ve hzalı yarağımın üzerinden indirip üzerine oturdu haazalla yer değiştirdi öle cılgın bi şekilde zikimin üzerinde zıplıyordu ben ise hazalın amını yine yalıyordum ve en sonunda dileğin amında bosaldım bu sıradada dilek te bosaldı hazalda tam kıvamına gelmişti sikimin üzerine oturdu ve zıplamaya basladı en sonunda ondada bosaldım ve hepimiz yorgun düşmüştük bu günlük bu kadar dedim ve banyo yapmaya gttik hep beraber banyodada bunlara bireri posta koydum ve ev boş olduğu zaman onları cağırıp sikiyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

süper yengem ve ben

slm mrb arkadaşlar benim yaşadığım olay amcamın karısı ve benim aramda geçen müthiş bir olay ne zaman amcamlara gitsem eşi yani yengem bana çok yakın davranıp bana çok ilgi duyuyor ve bu yakınlaşmalarını tüm aile bireyleri de görüyor görmezden gelsel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsum arzu

size bu hikayemmi karaman yazıyorum isimler degişmiştir ben yasım 34 ismim alper bır gun evde dururken komsum arzu aklımma geldı ve onu dusunurkenne kabı zılı caldı bana kımsenın olmadını sordu bende bırazdan gelırler dıyerek ıcerı dave ettım uzerımd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaldırılması

ilk oral adlı hikayenin sistemden kaldırılması ile ilgili husus.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinif arkadaşim sibelin kirmizi ami

Mrh bunu birileriyle paylaşmalıyım aylardan mart idi.en samimi arkadaşım sibeldi sınıfta herzeman birlikte oturur birlikte yapardık işlerimizi çok çekici alımlı ve seksi bir bayandı . istanbullu idi. neyse konuya geleyim bir akşam ders çalışmak için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

her genç kızın başına gelir

sevgilimin bigün evine gittim.onu alıp yemeğe gidicektik.ben biraz erken gitmiştim o hala giyinmemişti.neyse ben salona geçtim otururken buda bana kahve yapıp getirmişti.sonra ben giyinip geliyorum dedi.odasına çıkıp giyinirken wcye gittim.oda beni b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aldatmanın bedelİ ö detİ rdİ m

SLM ARKADAŞ LAR BENİ İ ST DEN SENE 2007 DEYDİ Fİ Lİ Z Dİ E Bİ R KIZLAN MSN DE TANIŞ TIM 1 SÜ RE SONRA MSN DE Ç IKTIK Hİ Ç REELDE BULUŞ MADIK Ç Ü NKÜ BENİ HEP Ç OK SEV... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yok böyle bişey

ben de kendi hikayemi yazmak istiyorum ... geçen yıldı öğrencim ayşeyle yaşadıklarımız nisan ayının ortalarıydı gece bimesaj geldi telefonuma ve ben sizden başka bişey düşünemiyorum diyordu mesajda ... sonradan anladım ayşenin olduğunu ..ayşe sınıfın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cansununmp4 ü

selam ben serdar ben zonguldak erğliden bir elektronikçide çalışıyorum teknik servis elemanıyım size 4 ay önce başımdan gecen bi olayı yazıyorum liseli bi kız benim çalıştığım dükkana ipodu nu getirdimp4 übozulmuş ama kız öyle bi seksi kız ki okul et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Bakire kankamla evde coştuk.

Kankamın doğum günüydü ona süpriz bir pasta hazırlamıştım birlikte gitar çalıp şarkı söyleyecektik, gerçekten çok ama çok tatlı bir kızdı. Akşama doğru bize geldi evde kimse yok tu gözlerini kapatıp mutfağa götürdüm açtığımda çok mutlu olmuştu sımsık... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul hayatı

slm arkadaşlar ben 19 yaşındayım Gaziantep ilçesi nizipte başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum tamamen gerçektir.lise sonda başka okula atıldım ve okulda çok sexi bir kız vardı yan sınıftaydı. onu görür görmez hoşlandım bir poposu var anlatmak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.