Bire Bir Hikayeler kategorisi, tadıma doyum olmaz hikayesini oku.

tadıma doyum olmaz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 18 yaşında bir gencim.1 ay önce tanıştığım bir kızla olan macaramı anlatacam.Bir arkadaşımın çöpçatanlığını yaptığı bir ilişkıi kurduk.İlişkimiş son derece mükemmel sürüyordu. İki gün önce melisanın(aşkımın) doğum günü partisi vardı ve tabiki bende davetliydim.O günün sabahında buluşmaya gittik    ve cafede (milenium cafe) bana ne hediye aldığımı sodu.Bende ona .    çok büyük ve sana zevk verecek birşey dedim(24lük magnum).Melisa bana çok merak ettiğini ve söylememi istedi ben de hayır akşama partide vercem dedim.Neyse akşam oldu ve arkadaşlarla patiye gittim.Kapıyı melisa    açmıştı ve benim elimde bahsettiğim gibi büyük bişe göremeyince biraz bozuldu.Hani hediyem dedi bana bende çok ehemmiyetli bir yerde    olduğunu söyledim.Parti başladı ve herkes içkilerini içerken pasta geldi pastalar yendi ve sıra hediyelere gelmişti. Herkes hediyesini verdi sıra bana    gelmişti yaklaştım ve dudağına bir öpücük kondurarak kulağına hediyeni birazdan odada alıcan dedim.Melisayı kolunda tutarak hediyeni veriyim mi dedim.Oda tabi dedi(anlamıştı ve olacaklara o da razıydı).Hemem onu odaya getirdim ve hazırmısın dedim.O da ewet dedi.Onu hemen    yatağa savurladım.Dar bir badi ve mini etek giyiyordu.Badisini çıkartım ve o muhteşem kocaman göğüsleri karşıma çıktı(sütyen giymiyordu).Göğüslerini yalamaya başladım sertleşmiş ucunu nazikçe ısırmaya başladım.Eteğini indirdim kilotta giymiyordu ve o ufacık tertemiz amı karşıma çıktı.veo pürüzsüz amını yalıyordum daha acemi olduğu .    için hemen titremeye başladı ve boşaldı tadı hoşuma gitmişti.Sıra bende diyerek beni soydu ve 24 lük magnumu ağzına aldı 1-2 saksodan sonra ağzına boşaldım.Bana daha bozulmadığını söyledi bende ona herşeyşn bir ilki vardır dedim.Melisaya istemiyorsan demeden hadi girdedi ve bende    69 pozisyonunda başladım.İlk seferde alamadı ikincisinde tam gaz kökledim ve muhteşem bir çığlık attı.tam boşalacakken çıkarttım ve ağzına verdim magnumu.Sra o muhteşem götündeydi.Melisayı domalttım ve başladım götü daha da daracıktı neyse 1-2 denemede soktum inanılmaz birşekilde çığlıkla acıyor çıkart dedi benede birazdan z3evk alırsın dedim ve öle de oldu. 15-20 dakka böle devam ettik ve duşa girdik ve 12 kez .    de duşta boşaldım.Salona geçtik.Artık herkes alkolün etkisiyle bir yede sızmıştı.o gece orada kaldım ve ertesi sabah gittim.Gönderen: fatih
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

amımı kavurdu

Bu hikaye 15 gün önce yasandı.sevgilimle ayrı şehirlerde yaşıyoruz fakat her ay yanıma gelir ve saatlerce sikisiriz.en son gelişinde onu    arabamla karsıladım ve direksiyona geçmesini söyledim.eve doğru yol aldıgımızda ben coktan fermuarın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zengin kadının esiri olmuştum???

Selam dostlarım ben istanbuldan 185-80 kumral yapılı namı değer (gurbetçi ali) gurbetçi dedimde yani geldik buralara burda calışmaya başladık bir    bekar evimiz var yaşıyoruz siteyle yeni tanıştım şöyle ufak defek bir şeylerde ben yazayım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarışını fena baydım

Bu siteyi devamlı takip ediyorum ve edecemde.Bende bir hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum.Bu hikaye kesinlikle doğrudur.Ben 22 Ocak zamanı sevgilimden ayrılmıştım ve benden hoşlanan bi kız vardıki ben bu kızla daha önce ilişki yaşamıştım.yani sevi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevdigim kızın halası

selam ben Azerbaycanda yasayan bir gencim.anlatdigim hikayeler tamamen olmusdur.ben sevgilimle chatda tanismisdim.onula cok zamanlar geciriyordum.amma bir gun chatda olarken bir kiz geldi bu kiz sevgilimin halasi imis.benimle sohbete basladi.sonra be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

web cam ile başladık...

Merhabalar.. ben istanbul`dan tufan, öncelikle şunu söylemeliyim ki anlatacağım hikaye baştan aşşağı gerçektir. bundan iki ay kadar önce sevil ile birlikte messenger da tanıştık, kendisi hollanda daoturuyor oluptürkiye yesık sık gelmekte. benim de te... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamam

Selam ben 26 yaşında genç bir delikanlıyım, size komşum serap ablayla aramızda geçen bir olayı anlatayım... serap abla apartmanımızın en güzel kadınlarından biri çok güzel bir vucudu var, bu yüzden benim çok dikkatimi çekiyordu her zaman onu elde etm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul sudem

selam dulve olgun bayanlar ben batu 23 yasında bır gencım bu sıteyı daıma bakarım ve hıç bı hıkayeyı kaçırmam bunun ıçın bende daha ıkı ay once basımdan gecen bı olayı sızınle paylasmak istedim benım guzeller guzelı bı komsum var adı sude 27 yasında ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankaranin meshur otelinde evli kadini

Yeniden merhaba ben boludan murat 26 yaşındayım. Bundan önce 5-6 hikayem yayınlandı. İlginize teşekkür ederim. Ancak zannetmeyinki siz aramadınız diye biz bulamadık.Bulduk efem hemde alasını bulduk.Sabrın sonu selamettir.Evet şimdi yaşanmış hikayemiz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gamzem

Slm ben antalyadan size lisede başımdan geçen bi olayı anlatacam. lisede gamze diye bi kız vardı çok güzel bi kızdı    herkes ona hastaydı tabi ben gamzeye bitiyodum gamzeyle sıkı bi ilişkimiz vardı bir gün gamzeyle okulu kırmışdık ve çifte... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deryayı piknikte siktim

Selam ben emirhan üniversitedeyken bizim grupla haftasonu bir geziye gittik. bir ara ben deryayla birlikte gruptan ayrıldık.epeyce uzaklaştıktan sonra ağaçlık    bir yere gittik. deryaya onu nekadar çok arzuladığım söyledim ve onu öpmeye ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.