takisede seks başkaymış

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Anlatacağım hikaye değil gerçektir.sohbet sitesinde tanışmıştık edayla.farklı şehirlerde yaşıyorduk.ikimizde evliydik.ikimizde eşlerimizin ilgisizlğinden yakınıyorduk.seksi çok sevdiği belliydi.hal hatırdan sonra hemen kamerada kendimizi tatmin etmeye başlıyorduk.onun çevrim içi olması bile artık benim uyanmama sebep oluyordu.Artık dayanamaz olmuştuk.Artık gel diyordu.yaşadığı şehir yakındı.bir bahane ile kaçtım onu görmeliydim artık.yer ve saati kararlaştırdık.dediği yere gittim.beyaz ceket siyah etek başı örtülü gözlüklü bir bayan heyecanlı sağa sola bakıyordu.arabaya baktı geliyordu heyecandan titredim resmen.kapıyı açtı sexmobilhikaye.netrhaba dedi hareket ettim ama kamerada gördüğümden daha güzel biriydi.elini tuttuğumda titriyordu.bilmediğimiz bir yere doğru gidiyorduk.elimi dizlerine dokundukça sıcaklığını hissediyordum.elimi eteğini açıp amını okşamaya başladım hemen ıslanmıştı.yolda küçük küçük öpüşüyorduk.bir köy yolu gördük tren yolu geçiyordu.burası iyi diyip alt geçitten girip tenha bir yerde durduk.arka koltuğa geçip deli gibi öpüşmeye başladık.baş örtüsünü çıkardım.sarışındı.ceketini çıkardım gömleginin dümelerini çözdüm harika iri gögüsleri vardı.yalamaya başladığımda inlemeye başladı.eşinin 3 aydır sikmediğini söylüyordu.artık amını görmeliydim.eteğini yukarı sıyırıp külodunu çıkardım.şeftali gibiydi.tertemizdi.yalamaya başladım.yolda sırılsıklamdı zaten.tadına bayılmıştım.sıra bende dedi beni yatırdı sikimi yalamaya başladı.öyle sertleşmiştim ki artık amının tadını almak istiyordum.geri yaslanıp bacaklarını ön koltuklara doğru açtı artık dayanamıyrum gel dedi.gögüslerini yalarken sikimi amına yavaşça sokmaya başladım.dudaklarını ısırarak ahhh demesi deli etmişti beni .ikimizde heyecan içindeydik görülme korkusu da var.6 aydır kamerada tatmin oluyorduk.şimdi sikiyordum.çok uzun sürmedi korunduğunu bildiğim için rahattım sıcacık amına boşalmak istiyordum.biraz sonra heyecan içine boşaldım.onun suları da müthiş gelmişti.sikimi çıkarmadan öpüşmeye devam ettik gögüslerini yalıyordum sürekli.peçeteyle iyce temizledi ikimizinkini de.tekrar yalamaya başladı doymak bilmiyorduk.10 dakkaya yeniden sertletirdi beni .üzerime çıkıp oturdu dibine kadar girmişti.hafif balık etliydi.ben gögüslerini dudaklarını öperken o oturup kalkmaya başlamıştı.ikinci sikişmemiz daha uzun sürüyordu.şaşkındı bitmiyordum.o iki defa boşalmıştı.en sonunda ben de sarsıla sarsıla amının derinliklerine boşaldım.iyce temizlendik.hemen giyinip öne geçip yola koyulduk.yolda da öpüşmemiz devam etti.karşıdan gelen arabadkiler görecek diye çekiniyorduk.ama çok tatlıydı ığım yere bırakıp yaşadığım şehre döndüm.msn de devam ediyoruz tadı damağımda en yakın zamanda gene görmek istiyoruz fakat daha rahat bir yer düşünüyoruz.kameraya aldanmayın gerçeği daha güzel.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

selmaya ilk defa çakma

İş yerimden Dilek isimli arkadaşımla İstanbul’a gitmemiz gerekiyordu. Dilek 150 boylarında esmer minyon bir kadındır. Akşam otobüsünden bilet aldık. Neyse seyahat başladı. Konuşa konuşa gidiyorduk. Saatte iyice ilerlemişti. Dilek uykusunun geld... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hislerimiz asansörde açıga çıktı

aynı apartmanda oturuyoruz aynı yaşlardayız birbirimizden hoşanıyoruz ama bitürlü birbirimize açılamıyoruz bigün asansöre tam binerken sende geliosun birlikte binioruz asansöre, asansör 2. kata gelince aniden duruyo korkuyoz panikliyoruz bi anda sen ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın istersee

Selamlar ben jigolo1977..anımsamışınızdır belkide.neyse konuya gelim.yaşım o zamanlar 21 tam toy zamanım bundan 9 yıl önce.şişhanede bir muhasebecide staj yapıyorum.şişhaneden de 69/e otobüse binip mecideyköy ordan da tekrar otobüs ve eve.her gün bu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalçalarımı oynatmaya başladım

Kalçalarımı Oynatmaya Başladım Merhaba. Ben 23 yaşındayım ismim Fulya. Anlatmak istediğim hikaye gerçekten başımdan geçti ve bunu uzun uzun düşündükten sonra sizinle paylaşmaya karar verdim.. Bunu yaşadığım için hala içimden atamadığım bir pişmanlıkt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kömürlükte becerdim

Selam arkadaslar sizlere bir hikayemi daha anlatmak istiyorum. öncedende dediğim gibi yeğenlerle tattıgım gay ilişkiyi daha da geliştirdim. yazda yaza gelen alt komsumuzun oğluyla cok samimiydik. bir gün asansole eve cıkarken asansöz kalabalık muhabb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

can ile yaşadıklarım

azra ben tatil için yazlığa tek başıma gitmiştim yan komşumuz can bey de gelmişti ikinci gün onunla tanıştım çok sevecen kibar yakışıklı 30 lu yaşlarda amerika da eğitim almıştı onunla devamlı konuşuyor sohbet ediyorduk yaz olduğu için açık giyniyord... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste sesini çıkarmadı

Merhabalar ben 16 yaşındayım olay bugün gerçekleşti ben okuldan çıktım otobüse bindim çok doluydu otobüs ben yer buldum bi bayan yanında altında minicik etek ve siyah ince külotlu çorabı vardı göğüslerinin ucuna kadar görebiliyodum ilk yavaşça çaktır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tren gecikince

İşe hergün trenle (S-Bahn Berlin) gidiyorum, birgün akşamdan başlayanfırtına Berlini altüst etti haberlerde felan izlemişsinizdir. Sabah erkendekalktım işe gideceğim, saat yedi felan, istasyona geldim istasyon öylekalabalıkki iğne atsan düşmez yere. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüsteki Kaşar Hatun

ben kocaelide oturanbirisiyim. Ben okuldan çıkmıştım belediyeotobüsüne binecektim.O sırada herkes iştençıktığı için otobüs tıklım tıklım kalabalık olur.Ben Kalabalığı pek sevmem ve hemen bir köşebulup kendime yerleştim ayaktaydım çokyorgundum.Bir son... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Kesiştiğim Hatunu Siktim

15 yıl kadar önceydi Eşimin memleketi Denizliye ailesini ziyarete gitmiştik. 2 hafta kadar kalacaktık.eşim ile annesi vakit geçiriyor hasret gideriyordu, benimse canım sıkılmaya başladı. Gidişimizin 2 gün sonrası cumartesi akşamı evli olan kayın bira... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.