Bire Bir Hikayeler kategorisi, tarih hocam tahrik etti.! hikayesini oku.

tarih hocam tahrik etti.!

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben Umut herkese selamlar hemen Konuya Giriyorum Ben Liseden atıLmadan Önce Daha Lise 1 deyken TArih Hocam vardı kadın    O kadar güzel perfect birşry değildi amayinede iş yapacak cinstendi tabi..hoca olduğu için bana ilgi duyduğundan emin değilim ama derste falan ben hiç yazmazdım hep beni keserdi.!Neyse Beni Sınıf Başkanı seçtiler arkadaşlar sağolsunlar daha sonra çok işime yaradı tabi.olay :) Tarih hocamızda Sınıf öğretmenimiz oldu ßir Gün SInav    olduk Yazılıları okuyacak benden yardım istedi söyle dedi.! ^^umut sınıfı yardımcına bırak sen aşşağıyagel^^ dedi ama öyle ßir değişi vardıki .    içim ciz etti ben sınıfı bırakıp aşşagıya indim yanına oturdum bana sokuldu daha sonra kalkıp odanın perdelerini çekti kapıyı kitledi    yanıma tekrar geldi dudaklarıma asıldı hemen elini dalgama attı fermuarı indirdi bacaklarımın arasına eğildi ve saxo çekmeye başladı bi ara gözlerim kaydı zevkte onu üzerime aldım yavaşca eteğini yukarı doğru sıyırdım kilodunu indirdim fazla vakit yoktu biri heran gelebilirdi    hemen sikime oturttum yavaş yavaş oturdu ve bi aşşağı bir yukarı hızlanmaya başladı hızlandı inlemeleri odayıs ardı o inledikce ben deli oluyordum daha sonra onu masaya oturttum bacaklarını belime doladım ve amına tekrar soktum hızlanmıştım artık şakaklarımdan terler gelmeye başladı    ve hocamızın amından çeşme gibi su akmaya başladı ben hemen sikimi azına verdim onun kafası sabitti ben gidip geliyordum ve suratına boşaldım o günü hayatımda unutamam ilk kez hayatımda bir öğretmeni becerdim ve kendi öğretmenim daha sonra 3 kere daha    birlikte olduk.!! Devamı Gelecek.!Gönderen: heLLBoY
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bu hikayeyi beğeneceksiniz

Selam Ben ÇAğrı 17yasındayım..Sıze Bu hıkaye mı anlatırıyorum gercekten cok zevklı... Ben 1aylık çıktıgım kızı Sinema ya goturdum ve sınemanın son 20dakıkasında elimi bunun götüne amına ellemeye basladım kız cok zevk almıstı benı eve gotur dıyorudu b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızı nilüfer

Bundan 3 ay önce bizim aşagımıza biri taşındı aradan 20 gün geçti annemler konşuya hoş geldine gittiler. yeni komşumuzun bir kızı var bekar adı niliüfer ite gel zaman git zaman nilüfer günlük bizde her akşam bizde işte öyle bir akşam annemler evde yo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dıscodakı bayan

SLM ONCELİKLE BEN EMRE İZMİRDEN YAZIYORUM BU HIKLAYEYİ BİR AKSAM UZERI ALSANCAKTAKI DISCOLARDAN BİRİNE GITTIM WE GİTTİGİM DE BİRKAC KİSİ WAR DI YADA YOK TU BEN DE CANIM SIKILDI KORDON KIYISANA GITTIMORADA BİR BİRA İCTİM BAYA GECMİSTİ VE BEN TEKRAR DI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem enbuyuk askim seks hikayesi

dayım uznyol söförü bende sıksık dayıma kalmaya giderim yengem yanlız kalmasındie ne olu olmaz die yengem ortaboylu cok sexsi bir kadındı nedeolsa elalem sıkerse rezilolurduk nese biakdam mutfakta yemek yapıyodu yengem bendeyanına gittim muhabbe ediy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin intikamı

ben izmirde yaşıyorum 1.57 boylarında yeşil gözlü minyon çok güzel ve tam bir dişiyim 7 yıllık ilişkim var çokta güzel sesk hayatımız ama erkek arkadaşım hamile kalırım korkusuyla çok fazla amıma sexmobilhikaye.netgiltere gezisi sırasında aldığı ince parfüm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sabah yürüyemedim

Merhaba ben Ankaradan Meral sizlere başımdan geçen gerçek bir hikayemi anlatacağım.Daha önce böyle bir şeyi kimseyle paylaşmadım ve anlatmadım ama daha fazla gizli kalmasınında anlamı olmadığını anladım. Bundan yaklaşık 6 sene önce idi ben ve erkek a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askere kiyak

meraba arkadaslar ben hakan size askerlik bitisi basimdan gecen bir animi anlatmak istiyorum ben tuncelinin daglarinda 18ay olan askerlik gorevimi22 ay cezali yaptiktan sonra terhis olup sehrime guzel istanbula donmek icin erzincan havalimanindan uca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çığlık çığlığa

Slm ben kanunsuz size başımdan gecen gerçek hikayemi anlatacağım bu sitede devamlı hikayeler okurdum gerçek olmadıklarını düşünürdüm taki başımdan geçene kadar.bu olay bi hafta önce oldu o gün iş çıkışı kafamı dağıtmak için arabamla sahil kenarında d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanlı uzaktan akraba

Slm herkes birşeyler yazıyor bir çoğunun doğru oduğuna inanmıyorum işte gerçek bir hikaye uzaktan akrabamız olan bir hatun kocasıyla sürekli kavgalı bir aile kocası kadının kıymetini bilmiyor zaman zaman görüştüğümüzde kendisine iltifatta bulunurdum ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hülya abla

Bundan iki yıl önce yazlıgımıza gitmiştik.Yan tarfımızdaki ev boşdu ve yeni birileri taşindı.Başta pek o kadar sevsekte birbirimizi ileride çok bağlandık.Kadının kıcası devamlı iş için istandukla giderdı ve üç dört hafta gelmezdi.Birgun yine gitti ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.