Temizlikçi ve Müdürün muhteşem hikayesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Merhaba arkadaşlar ben bi firmada müdür olarak çalışan 35 yaşında bir adamım. Evliyim ama dışarıdan ilişkilerim de çok sık olur. Kadınlar kızlar derken günümü gün ederim. Bir de çalıştığım pozisyonum ve kaiyerim yerinde olunca yatağımdan kadın eksik olmuyor desem yeridir. Tabi bu kadar kadın sadece kaşıma gözüme gelmiyor hepsinin amacı para. Zaten son zamanlarda böyle sosyetik takılan kadınlardan çok sıkılmış bi değişiklik aramaya başlamıştım. Aradığım değişikliği de bizim ofisteki kadınlardan birinde buldum. Bu kadın bizim ofiste temizlik işleri ile uğraşıyordu. Güzel bir kadındı onu farklı kılan ise diğer takıldığım kadınlar gibi olmamasıydı. Ona kafayı takmıştım. Ne yapıp edip ayarlayacaktım. Bir gün sabah yine onunla karşılaştım. Onun bana anlamlı bakışları aletimin kalkmasına sebeb oldu o kadar kadın varken neden bu kadın bilemedim ama onu deli gibi becermek istiyordum odamı temizlerken yapıştım zaten arkadan Dünyam kararıyordu sanki. Refleks icabı Perihanın amına okkalı bi tekme attım ve koşarak ofisime çüküme pansuman yapmaya gittim. Sikimi bandajlamıştım ki Perihan elindeki viledayla odaya daldı ‘Kusura bakmayın Ertuğrul bey,şu ana kadar ağzıma değen ilk penis sizinki olunca amatörlüğün etkisiyle ne yapacağımı bilemedim’ O an Perihana çok acıdım ve ‘Sikim komada ama yat şu masaya da bari amını parmaklıyim’ dedim. Perihan masaya yatarken bana viledayı uzattı ve vajinamı düdükle lanet herif diye bağırdı. Viledayı yağlamadan adeta kazıklı voyvoda gibi Perihanın rahim duvarlarını sarsmaya başladım. Amına kodumun orospusu olduğundan ikinci sokuşta suratıma fışkırttı kanlarını. Kendimi granny siken bir dracula gibi hissediyordum. Perihan zırlak bir sokak fahişesi gib ağlamaya başladı. Sikimdeki bandajı çözüp,viledayı kırıp, Perihanın bedenin içine doğru yolculuğa başladım. Onun resmi tokmakçısı olmuştum. 10 dakika masanın üzerinde sikiştikten sonra Perihanı dizlerinin üstüne çöktürüp ‘Bu sefer doğru yap yoksa senin amını götünden sikerim’ dedim. Perihan fena tırsmıştı. Usulca katanamı yalamaya başladı.

Temizlikçi, ve, Müdürün, muhteşem, hikayesi,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Canlı sohbet hattı

Sohbetin kalitesini yükseltmek ve daha iyi iletişimlere girmek adına sohbet hatları kız numaraları sayesinde sizde sohbet edebilirsiniz. Hayatın gerçeklerini bir kenara bırakıp hayatı ve yaşamayı seven herkesin heyecan ve aksiyon araması insanların d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acıta acıta bağırta bağırta zevke geldim

Herkese merhaba sexmobilhikaye.net okurları, bi gün annem ve babam toplantı için köyden kasabaya gitmişlerdi bende ewde yalnızdım ve hemen ahmeti yada latifi bulurum diye sokağa çıktım ve bingo latif ordaydı hemen işaretle ewe gelmesini söyledim .ben ewe g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ormanda yakaladığım kıza zorla sahip oldum

Hafta sonunu değerlendirmek için akşam üstü arkadaşlarla sahile de yakın olan bir ormana gittik gece orada mangal yapıp semaverde çay keyfi yaptıktan sonra sabah da sahile geçecektik semaverle çay keyfi yaparken muratla kız arkadaşı zeynep birbirleri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Güzel değildi ama giyinmesini biliyordu

Aynı ofisi paylaştığım kadın güzel değildi kısa boylu bakımsız sexmobilhikaye.net kadındı ama tahrikleri art arda geliyordu hep sıradan giyinirdi ama etek giymeye başladı hemde otururken bacaklarının arasını görmem için açık oturyordu bende artık ondan gözümü ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

lezbiyen güzelle orgazmlara doyamadık

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,ben 18 yasın 1,66 boyunda bır erksunu cikart bunu cikart derken kilot sutyen liseli sex kaldi kiz.bende aynen oyle kizin ustunde surturuyorum.ama sikismeye hic niyetimiz yok.cunku arkadasligimiz 15 sen surdu hic yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun türbanlı karısını siktim

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,ben barbaros 22 yasında esmer iriyapılı bir beyim daha oncede yasadıgım bazı olayları yazmıstım simdiki yazdıgımda digerleri gibi gercek yasanmıs bir macera daha once bir cok ciftle birlikte oldum gurup seksi yasadı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iki çıtırla grup seks hikayem

Selamlar sexmobilhikaye.net seks dünyası,sizinle çok defalar payşatım yaşadığım seks hikayelerimi ve çok fazla cevap geldi sizlerden ama hiç biri ile anlaşıp buluşamadık sikişmek için . Neyse size pazar günü yani dün yaşadığım hikayemi anlatmak istiyorum. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Yollu kızı evinde götürdüm

Bulunduğum yerdeki kızların çoğu yollu ve verecek erkek arayan tipte kızlardır öyle ki bir tanesi bana hastaydı taş gibi güzel bir kız olmasının yanı sıra dolgun vücut kıvrımlarıyla tam sikilesi bir kızdı ama evime yakın oturduğu için başıma iş açmak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşım ve arkadaşlarıyla grup seks partisi

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları, ben 19 yaşında üniversite öğrencisiyin ve kızlar bana yakışıklı diye hitap eder tabiki bu çok hoşuma gidiyo birgün kız arkadaşım yelizle birlikte deniz kenarına gitmeye karar verdik ve o tabi kabul etti ve bana dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalyada tanıştığım fıstıkla otel odasında

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları.35yasındayım ve Antalya lıyım Mailde Adının CEMİLE olduğunu, 45 yasında Dul ve kendi evinde yaşayan bir olduğudan tip olarak ise beyaz tenliye yakın, 1,70 boyunda 70 kilo civarında sarı saclı ama güzel olmadığından ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.