Diğer Hikayeler kategorisi, tesetturlu_orospu hikayesini oku.

tesetturlu_orospu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Tesettürlü OrospuAsiyemle yeni bir zevk keşfetmiştim. Sahile arabayla gidiyor ve akşam karanlığında denize dikine park edecek yerde park ederek manzarayı seyrediyorduk ve duvar dibindeki çaycıda bize çay getiriyordu. Orada herkes kendi âlemindeydi. Arabalarda resmen sevişiyorlardı. Asiye ise başörtülü mantoluydu. ben asiyeye kız görüyorsun millet kimseye aldırmadan sikişiyor biz uslu uslu manzara seyrediyoruz deyince oda istiyorsan bizde sevişelim canım dedi bende yok biz farklı olmalıyız dedim nasıl dedi bende sende mantonun içinde dekolte ol bakalım çaycı fark edecek mi dedim nasıl dedi bende nasılı var mı yaa çaycıyı sevindir garibim akşam karanlığında deli oluyordur saklama ondan bir şeyler dedim. oda tamamda bir dahaki gelişe ona göre giyineceğim dedi. ama şimdilik bir avans verebilirim dedi nasıl dedim. sen dışarı çık sonra çaycı buradayken gel dedi çıktım tuvalete gittim beş dakika sonra geldim geldiğimde karımın bulunduğu koltuğun camından içeri çaycı bakıp karımla konuşuyordu. ben şoför koltuğuna gelip içeri giriyordum ki çaycı gitmek istedi eşim dur bir dakika bana bir şeker bide kağıt mendil getir dedi.o arada ben karımın mantosunun önünün tamamen açık olduğunu ve gömleğinin üst düğmelerinin açık olduğundan iri memelerinin üst kısımlarının ortada olduğunu gördüm bayıldım zevkten aşağıda da karım eteğini beline sıyırmış nefis bembeyaz bacakları sonuna kadar açıktaydı nerdeyse külotu gözükecekti.adam gidince karım nasıl başlangıç dedi bende harika dedim.daha açayım mı dedi bende sonuna kadar hem de sexmobilhikaye.netmesinin birini çıkardı bana em şunu dedi ben emerken çaycı geliyordu aldırma devam dedi emerken çaycı yanımızdaydı karım ona teşekkürler canıımm dedi sexi bir şekilde çaycı vereceğini verip gitti gözü arkadaydı. Ertesi günü geldiğimizde karım daha rahattı beni gene bir ara dışarı gönderdi. geldiğimde yine çaycı başucundaydı karımın mantosu açıktı ve içinde bir şey yoktu çırılçıplaktı ben arabaya binerken önünü bile kapatmadı adam resmen karımın amını görüyordu. karım çay boşunu almaya gelen çaycı için örtünmedi bile memeleri açıkta amı açıktaydı sadece mantosu kapatıyordu kenarlarını çaycı dimdik olmuştu asiye çaycıya hayatım iyi ve taze salebin var mı dedi oda yutkunarak hayır efendim dedi. karımda canım taze salep istedi ne olur bul dedi o yok derken ben arabadan dışarı çıktım başım arabanın üstünde çaycıya geçir geçir işareti yaptım adam kafayı yiyecekti ben denize doğru giderken adam koşa koşa yanıma geldi.abi yenge ne diyor yaa ne yapayım dedi bende ne yengesi yaa o tesettürlü orospu kaşınıyor işte anlasana dedim abi müsaade var mı dedi bende tabi ooolum veren amı sikerler daima dedim sağol dedi geri döndüğünde daha rahattı çaycı asiyeye istediğin salep çay tezgahının arkasında var gelirsen içiririm dedi asiye gülerek tazemi dedi oda evet dedi asiye ya şoförümle ne konuştunuz dedi.oda hele bir gel anlarsın dedi eşim önünü düğmelemeden kapatarak ve beliden eliyle tutarak çaycının dediği yere gitti ben onbeş yirmi dakika denize baktım gazete okudum karım geldiğinde gayet mutluydu hadi gidelim dedi.ne oldu dedim.yoo anlatmam yarında getirirsen ancak dönüşte anlatırım dedi.iii dedim.eve gittik heyecanla karıma saldırdım baktım memeleri morarmıştı iyi morartmışlar dedim evet dedi amını öpmeye başladım orayı morartmamışlardı yaa bu harika kukun morarmamış dedim ona fırsat bulamadılar ki dedi.ibo diye bir arkadaşım vardı.ertesi günü ibo ile sahile giderek o çaycının yanına gittim.Çaycı beni görünce “oo hoş geldin buyur abi emrin nedir” diye sordu. bende “maksat muhabbet dedim.”dünkü salep hikayesini arkadaşa anlattım ama devamını bilmediğim için ona da soramadım ve sana geldim dedim.”nasıl zilliye salep içirdin mi” dedim.gülerek “abi burada çay tezgahının arkasına almışım onu hazır sota yer ve tam orospu bir karı hiç onu sadece saleple bırakır mıyım dedi.bende oo ya neler yaptınız dedim.oda şöyle bir gururla kadının zaten mantosu içinde hiçbir şey yoktu mantoyu arkadan yukarı kaldırdım onu köpek duruşuna getirip arkadan dibine kadar geçirdim o arada başka bir arkadaş geldi oda nasibini aldı dedi.”nasıl nasibini” dedim.oda hazır domalmış ve salep bekleyen bir karıyı görür de hiç bırakır mıydı” dedi.bende vavv desene şanslıymışsınız bi karıyı iki kişi halletmişsiniz”dedim.abi onu gene getirecen mi bee” diye yalvaran gözlerle sordu çaycı .bende “ne o hoşuna gitti galiba ille de getireyim mi yani” dedim. ”getir abi getir burada hem işimizi görür hem işte çıkar ona dedi.bende şaşırarak “nasıl yani” dedim.oda anlattı “abi öyle güzel bir kadın ve hem de nasılsa çok az kullanılmış bir kadın iyi para eder” dedi.bende “o zaman senle şöyle bir anlaşma yapalım burada akşamları onu sana vereyim kazandığı parayı üçe bölelim sen ben ve o “dedim. “olur tabi”dedi çaycı.iboda bana “yaa hakan çaycının anlattığı kadar güzel karıyı öyle nasıl buldun” dedi.bende “kısmet ee nede olsa yakışıklıyız düşürdük mü affetmeyiz oolum” dedim. oda “ulan akşama bende gelecem” dedi.bende “geeell” dedim. Şimdi akşama şenlik var.bakalım bu şenlikten kim karlı çıkacak.Çaycı mı hem am sikecek hem para kazanacak iki ben mi hem yeni fantezilerimde karımı orospu olarak görecem hem para kazanacam üç eşim asiye mi oda hem bol bol yarrak yiyecek hem kocasını yani beni boynuzlayacak hem zevk yapacak dört asiyeyi sikenler mi hem taze bir am sikmiş olacaklar hem zevk yapacaklar beş siz mi yoksa hem bu yazının yazılmasına neden olacak hem webmaster yeni bir hikaye yayınlamış olacak müşterisi artacak hem sizde bu yazıyı okudukça zevklenecek belki de 31 çekeceksiniz kime çekeceksiniz benim güzel tesettürlü orospu karıma tabi karımın o muhteşem kaymak gibi amcığına tabi.kim bilir belki o çaycının oradakilerden biri sizdiniz ya neyse o zaman karımı kim bilir ne biçim anlatıyorsunuzdur değil mi.amaaaann boş ver ben zevkime bakarım karım zevkine bakar sizde bakınGönderen: hakan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ah özlem hemşire

merhaba sayın site sakinleri ben bir hikayemi paylaşmakistiyom size ben baran doğuluyum yeterincede yakışıklıyım hikayeem gercek ten saplantı olmadan anlatacam size doğuda yaşadığım için bizim buraya bir hemşire arkadaşım vardı ben hemşireler dayanma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilgisayar odasında hocamla sikiştik

Merhaba Arkadaşlar ben FrLama(Rumum)Bir gün okulda nöbetçiydim bilgisayar hocasına kahve götürecekmişim bende abimde aşırdığımKadın azdırıcı ilaçlardan 1 tane içine atıp karıştırdım bakalım ne yapıyor bu ilaçlar diye düşündüm sonra bilgisayar sınıfın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 sarisin fahisenin seks azginligina ugradiim

slm.Ben ahmet.b.19 yaşındaım yakışıklıyım. neysa ben konuya gireim.bir gün arkadaşlarımla disco ya gittik. 2fahişe gördük,ben dedimki orta parmağımı onların götüne sokacayım.arkdşlarım yapaman dediler.gittim parmağımı kaldırdım veeee şaaaak,fahişe oh... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fantezilerimden_ilki_

Fantezilerimden ilki :))Merhabalar ben Anlkaradan 18 yasında bi unv ogrencısıyım bu hıkayem hep yasamak ıstedıgım bı fantezım olarak kaldı bu hıkayemı bvelkı ılgılenenlere yasarım dıye gonderıyorum neyse uzatmadan baslayayım. İnternetten tanıstıgım b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

avukatlık burosunda sekreter

elam arkadaşlar..ben izmirden cesur.185 boyunda atletik vücudlu ve seksdüşkünü birisiyim..bu düşkünlüğümün meyvesini geçen gün bir avukatlık bürosunda aldım..bizim kayıtlı olduğumuz meslek odasının aidatını ödememişiz,8 senelikbi borç var işin içinde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evde_bes_basina

Evde Beş BaşınaBen yirmiki yaşında 185 boyun 70 kilo ağırlığında esmer bir gencim. Üniversite eğitmi almak için ankarada okuyorum. Anlatacağım olay da orada geçmiştir. Ben dairemde tek kalıyorum böylesi daha iyi oluyor hiç karışan da olmuyor. Apartma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin_karisinitavladim

arkadaşımın karısını....tavladımSelam,ben Murat.26 yaşındayım ve bir şirkette muhasebeci olarak çalışmaktayım.Başımdan geçen olay yaklaşık 1,5-2 ay oldu.Aynı şirkette Ayhan isminde bir pazarlamacı arkadaşım var.Ayhan işe gireli yaklaşık 6 ay olmuştu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

g noktasi

Daha önceden eşimle ilgili fantazilerim burada yayınlanmıştı aslındaama hepsini yazabilmiş değildim ve fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum.Bir gün msn me biri geldi isminin Harun olduğunu dul olduğunu sexi çoksevdiğini ve bizimle tanışmak istediğini ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhtesem_ruslar

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eskı askım yegenıme verdı

Selam arkadaşlar buraya yazacağım hikaye kesinlikle gerçek ve bire bir başımdan geçmiş olaydır ama olyda adı geçenlerin gerçek isimleri verilmemiştir ben 20 yaşında bir gencim 2005 yılının mayıs ayıyıdı ben lise sona gidiyordum gençluğumdan beri haf... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.