teyze kızı ile sikiştik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben emre İstanbul da yaşıyorum 1.86 boylarında 19 yaşında yakışıklı biriyim neyse hikayeme geciyorum İstanbul da evde oturuyoduk birden kapı çaldı annem kapıya baktı teyzem annanem teyzemin kızı simayda gelmişti simay 17 yasında çok güzel ve sexy bir kız neyse içeri girdiler sohbet etmeye başladılar bende odada PC de takılıyordum yarım saat sonra Simay geldi odama abi naber dedi abi der küçüklükten ber iyi abim senden naber derken konuşmaya başladık seda diye 2 senedir çıktığım bir kız var onu arkadaşlarına göstermiş arkadaşları da bence emre abin daha guzellerini bulabilirdi çok yakisikli falan demişler onları anlattı bana öyle konuşurken annem geldi biz çarşıya cıkıcaz geliyomusunuz.   Dedi ben hayır dedim öyle diyince simayda mutlu oldu sinsi sinsi güldü bende gelmicem abimle dururum dedi annemde tamam dedi ve gittiler Simay bana iltifat etmeye başladı abi çok yakısıklısın falan filan diye sonra bir soru sordu seda ablayla aranızda hic cinsel bisey oldumu dedi bende şaşırdım nerden cikti bu dedim kızdım abi ya merak ediyorum soyle dedi her ilişkide olur öyle şeyler dedim nasıl mesela öyle şeyler dedi Simay napıcaksın dedim ayağa kalktı üstünde açık renk dar pantolonu üstünde kırmızı renk gömleği vardi gömlek çok dardi üstünde gerilmişti abi ben hic öyle şeyler yasamadım banada yaşatırmısın dedi dibime kadar sokuldu ben anlamsızca bakıyodum bence yaşatmalısın emre dedi hepten saskınlıklar içinde kaldım ve birden dudaklarına yapıştı bende karşılık verdim sevismeye başladık benim üzerini çıkartmaya başladı ben azmıstım Simay benden daha çok azmıstı sevismeye devam ediyorduk ben gömleğinin düğmelerini acıyordum sonunda iikimizde cıplaktık simayı yatırdım yatağa ben bakireyim dedi bende gotten yapalım o zaman dedim tamam nasil yapcaz hadi sik beni istiyorum seni falan demeye başladı bende yarağımı verdim eline al yala dedim Simay aldı ağzına acimice yapıyordu ben kafasından tutup bastırıyodum bogulcakmıs gibi oluyordu 5 dk falan yaladı tamam yeter dedim domal simdi dedim ve domaldı yarağımı simayın gotune dayadım vücudu çok yumuşak ve pürüzsüzdü gotune girmeye çalışıyordum ilk olduğu için gitmiyordu sonra cekmecemden arkonun kremini aldım kız arkadasımla bazen ilişkiye giriyoruz heran lazım olabiliyor o yüzden cekmecemde duruyorkerem neyse simayın gotune surdum iyice sonra sikime surdum simayın got deliğine parmaklarımı soktuk açılsın azcık diye Simay inliyordu sik aşkım beni hadi diye beni iyice azdırmıstı gotune birden girdim birden çığlık attı ve sustu derin derin nefes almaya başladı gözleri kayıyordu ben 5-10 dk yavaş yavaş git gel yapıyordum sonra hızlandım simayda zevk almaya başlamımıstı ahhh aşkım erkeğin çok güzel sik beni orospunum artık diyordu öyle dedikce hızlanıyodum ve 10 dk falan hızlı siktim dayanamadım ve götüne bosaldım yatağa attım kendimi sonra Simay yanıma geldi bekaretimi sana vermek istiyorum dedi bende eminmisin dedim ever erkeğim dedi kalktım ve sırt üstü yatırdım öyle azmış ki anından sular akıyodu ben hemen kalkan sikimi amina yerleştirdim ve yavaşca sokmaya başladım kızlığına gelince birden kökledim Simay ağlarmıs gibi sesler çıkartıyodu yavaş yavaş git gel yapıyordum Simay alışınca dinlemeye başladı bende hızldım kendinden geçti Simay göğüslerini sıkıyordum tokatlıyordum Simay altımda ah aşkım kocacım hep bunu hayal ediyordum sana abi değil kocacım dicem artık diyordu ben 15 dk falan siktim amını bosalıcağımı anladım çıkarttım agzna soktum bütün dollerim simayın ağzında patlıyodu şaşırmıştı ne oluyo diye sonra içime bosalsaydın keşke dedi guldum bende şimdide kucağina cikmak istiyorum dedi bende o zaman kaldır yarağımı yala dedim başladı yalamaya dikim yine kazık gibi oldu Simay kucagima cıktı ve sikimin üstüne oturmaya başladı bende göğüslerinin uçlarıyla oynuyordum Simay kendi kendine ritim tutturdu ve ziplıyordu kendinden geçmişti arada titriyordu bende titredikce zevk alıyodum Simay gözlerini kapatti sesi falan değişti bende belinden tutum ve birden hızlı hızlı alttan allatn sokmaya başladım Simay çığlıklar atıyodu titriyordu ve sonra bosalcaktı o başlamadan ben içine bosaldım sıcacık dillerim anında dağıldı benden sonra titereyerek boşalmaya başladı kendine geldi kucağımdan indi temizledik ustumuzu giyindik annemler geldi giderken pişman gibiydi ama gece  atmışerkeğim çok güzeldi bugün  artık diye o günden beri fırsat buldukça sikişiyoruz tatile gidicez orda fantazi yapıcam :))  teyze kızı ile sikiştik, Mobil Sex Hikayeleri Oku, Karışık Mobil Sex Hikayeleri, Mobil Sex Hikayesi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

genç türbanlının sevişmesine hasta oldum

Herkese mrb sexmobilhikaye.net okurları, ismim ferit 3 senelik evliyim. Baldızım Aslı 22 yaşında. O da türbanlı bu olaylar sırasında nişanlı bir genç kızdı. 6 ay önce evlendi. Gelelim olayların başlangıcına. Baldızım genellikle cuma akşamları bize gelir ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben sikmekten o sikilmekten bıkmadı

Selamlar sexmobilhikaye.net’un değerli hikaye okurları. Ben Doğu. 28 yaşındayım. Orta derece yakışıklıyım. Ama kızlar çok sempatik olduğumu söylerler. Uzun süre önce MSN’de tanışmıştım Eda’yla. Almanyada ablası ile birlikte oturuyordu. Abisi ile birl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kadın Para Karşılığında

 Merhaba size başımdan geçen para karşılığında yaptığım bir seksi anlatmak istiyorum. Benim sürekli takıldığım bir kadın var. Ben onu her zaman sikiyorum ve parasını ödüyorum. Ama bu kadına ayda 2-3 defa gitmek maddi anlamda baya külfetli oluyordu. A... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımın kız kardeşi ile doyumsuz bir gece

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları, işe başlamadan önce eşimin uyuyup uyumadığından emin olmak için odaya baktım ve eşim uyuyordu ve hemen işe başlamalıydım dayancak gücüm kalmamıştı artık.Dilayın yanına döndüm hemen ve o muhteşem bacaklarını okşayar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem yengemi hemde evli kızı ( kuzenim ) damlayi limitsizce siktim

Herkeslere slm değerl porn hikayec okurları   başımdan öyle tatlı bir anı bu adam atıyor diyeceksiniz ama bi düşünün aynı gün 2 kadını siktim bunlar ana kız birinde ensest ilişki oldu diğerinde tecavüz ve en ilginci 2 side benden büyük ve evli!Benim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Tanga delisi adamın kobrasını içime aldım

Ben merih 27 yaşında bekar bir hatunum ailem izmirde yaşadığından ben istanbulda yalnız başıma kalıyor ve çalışma hayatıma devam ediyordum uzun süre önce kızlığımı kaybetmeme rağmen öyle her önüne gelene veren hatunlardan da değilim sadece hoşlandığı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Hastane Odasında Hizmetliye çaktım

Merhaba arkadaşlar ben Antalya’dan Tekin. 30 yaşında sexy hala bekar ve yalnız bir erkeğim. Sex düşkünüyüm. Sizlere başımdan geçen macera dolu bir hikayemi anlatacağım. Umarım beğenerek okur ve yorumlarınızı bana aktarırsınız. Bundan 2 yıl önce geçir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zorla sevişmeye başladık sonrasında sikişle noktaladık

Selamlar sexmobilhikaye.net seks dünyası.Önce korktu ama sonra zevkten bayıldı.. ben antalya bir otel de müdürüm..ayni otel de benim sayemde ise baslayan üstkattaki komsunun kiziyla aramiz da geçti..kiz turimden yeni mezun olmus beni yardimcim olarak..staj... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım yanıyor sadece yangınını aldım

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları,ben izmirde 23 yaşında sekse aşırı düşkün bir adamım anlatcağım olaydaki isimlerde değişiklik yapıyorum baldızım pınar 1.60 boyunda balık etli iri göğüsleri olan bir kadındır ezelinden aramızda sarılmalar şakala... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kozumu kullandım ve dilediğim gibi becerdim

Bizde kalan bir kız vardı beni gerçekten fena abazalaştırıyordu onu sikmek için can atıyordum onun elde etmek için bir açığı yakaladım ve bunu koz olarak kullandım duyulmasını istemediği bu kozu kullanarak onu elde etmeyi başardım aslında istemese ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.