Diğer Hikayeler kategorisi, teyzem ve bentuvallette hikayesini oku.

teyzem ve bentuvallette

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
merhaba.ben bir gün evde yanlızdım ve bizim aile düğüne gitmişlerdi ve düğün dediğim de bizim komşunun düğünüydü.ve teyzende 20 yaşında ben tek evdeyim diye hep tuıvalete girip çıkıp bana gülümsüyodu.ve bende yanlış şekilde düşünmüyodum.neyse bu sefer girdiğinde bağırarak beni çağırdı bende bişey olmuş diye tuvalete bende girdim.söyledim ne oldu dediki hiç sanki bişey gördüm dedi ondandır dedi.tamam diyerek dönecektim baktımki dedi hayatında am gördünmü benim de birden tüylerim diken diken oldu.hayır dedim gel bak o zaman dedi hayır dedim dedi kandırma beni gel okşa dedi benim tam uçmuş.direk olmuş sanki okşadım ve onda sonra kapıyı kilitle dedi.bende kilitledim ondan sonra odaya geçtik.ondan sonra tam 2 saat seviştik ve birden kapı çalındı baktım onun bi arkadaşı onuda çağırdı ve ondan sonra 2 li sekse başladım çok muhtaşem bir gece idi.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

azgin_bakirenin_ilk_sex_tecrubesi

azgın bakirenin ilk sex tecrübesi19 yaşında adanalı sekse meraklı ama tecrübesiz bir genç kızım.size ilk sex tecrübemi, beni zevkten çıldırtan o müthiş geceyi anlatacağım.çok sıkı bir ailenin tek kızıyım,lisedeyken hiç erkek arkadaşım olmamıştı bu yü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli_ciftle3

evli çiftle...3yatma pozisyonundan dolayı kotu belinden sıyrılmış altına giydiği siyah iç çamaşırı gözüküyordu,aklıma şeytan girmişti artık,önce biraz dürtükledim uyanın napıyorsunuz falan...hiç tepki yok,kafalarını kaldırıp tekrar başka tarafa koyma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ineternette oyundan yatağa

Merhaba Sevgili Hikaye Okurlar bu olaylar tamamen gerçek olmuş bir olaydır. Bundan yaklaşık 3-4 ay önce bir oyun sitesinden tanıştığım bir dul bayanla olan yaşanmış olayımı anlatacağım. Neyse daha fazla uzatmadan konuya gireyim ben 26 yaşında 1.78 bo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

44 lük dulun yıllar sonra sekse evet demesi

MERABALAR BENİM DAHA ÖNCE İKİ BAŞIMDAN GECEN HİKAYEMİ YOLLAMIŞTIM BUDA BENİM BAŞIMDAN GECEN GÜZEL BİR OLAY BEN YİNE BİR GÜN SİTEDE TAKILIRKEN BİR BAYANIN BANA MEİL ATIGNI GÖRDÜM BENDE CEVAP VERDİM BİRAZ YAZIŞTIK BENİMLE CİDDİ OLARAK EVLENMEYİ DÜŞÜNDÜ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

19 yasinda mini etekli

ben 19 yasındayim arkadasim da 19 yasinda .bir gün ben ve arkadasimparkta karşımıza bir genc kiz cikti.önce caktirmadan onu izledik. sonrasesiz biryere gitiğinde arkadasim bu kiz tam bizlik dedi üstünde demini etek ve sifir kol kazak vardi. biz dayan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kilotlu corap

merhaba ben kenan 20 yasında bır gencım.gecen yaz hazıran ayında komsumuzun bı akrabası sehır dısında geldı.ıkı ay kaldı onlarda ısmı meltem dı ama cok guzel bır vucudu var onu gordugumde cok etkılenmıstım onunla sex yapmayı ıstıyordum ben evde yalnı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

chatte seks evli ciftle hikayeleri

Bundan 1 yil önce chat kanallarinin birinde sohbet ederken kenanisminde, bana 43 yasinda oldugunu söyleyen biriyle tanistim. Havadansudan biraz konustuktan sonra konu cinsellige geldi dayandi.Yarimsaatlik bir sohbetin ardindan kenan bey,esininde yani... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ismail_kocam_oldu

ısmaıl kocam oldumerhaba ben hakan.ıstanbulluyum.22 yasındayım. 1-2 sene oncesıne kadar bısexuelım oldugumu anladım.olay sex ise eger kızlara olan yogun ılgım erkeklerede vardı.sızede ılk hıkayemı anlatıcam.kesınlıkle gercektır bu arada anlatıcakları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

iett 17-pendik

slm.gecen gün marmara üniversitesi göztepe kapüsünden eve gitmek icin durakt otobüs beklemeye basladık arkadaslarla.aşırı kalabalık vardı ve sonunda 17 pendik geldi ve orta kapıdan bindik hic yer yoktu kapı kapandı ve kolum sıkıstı o derece sıkısmıst... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otelde güzel gece

merhaba ben anakonda bu lakabı arkadaşlarım taktı 18 cm old. herhalde :) olay 2 sene önce başımdan geçti bizim bi ark. düğünü vardı. takım elbise almaya çarşıya çıkmıştım ertesi gün kına gecesi diğer günde düğünü vardı. takım elbiselere bakarken tele... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.