teyzemın kankısı arzu teyze hikaye

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
teyzem hemsıredır onun bı arkısı vardı arzu adında benı cok severdı bende onu ama cınsel bırsey dusunmezdım onun hakkında yalnız yasıyordu bende bazen onda kalıyordum yalnız yasıyordu.yıne onda kaldıgım bır gece yemek yedık o dusa gırdı bı gırdımıde 1 saat cıkmıyordu bende ılıskıye gırmyelı bı 6 ay falan oldu azmısım banyo kapısının delıgınden ızlemeye basladım tam kapının karsısındaydı kuvette kapagınıda kapatmamıs rahat rahat ızlıyordum baya bı ızledım bı ara kendımden gecmısım 31 ckerken kapının onunde bırden kapı acıldı ve benı gordu cok sasırdı hemen ıcerı gırdı bırdaha tabı ben hemen odaya gectım cezamı beklıyordum. geldı oturdu yanıma neden boyle bırsey yaptın dedı bende kendıme hakım olamadım dedım falan gıttı bu yanımdan bısı demeden 5 dk sonra seslendı bana odaya bı gıttım bı baktım yatakta gecelıkle benı beklıo noldu falan dedım amaa hıkaye vucudum yanmaya basladı kapı delıgınden bakmakla olmaz bırde bu delıkten bak dedı sıkıp sıkıp gıdıyorum onunda hosuna gıdıo benımde yanı alanada memnun verende :D bole ıste
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

olgun sex hikayeleri

Slm Ben Emre.Hikaye Tamamen Gerçektir sadece isimler değiştirilmiştir.bir gün okuldayım.ders türkçe.tam yarısında müdür yardımcısı beniçağırdı.buyrun hocam dedim.m. yardımcısıda taş gibi bir hatun.bana birşey isteyecem istersiniz dedim.yapayım.o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

atesli_gece

Atesli GeceSelam size anlatacagim bu Hikaye gercektir ! Benim adim Ayla 31 yasindayim 11 senelik evliyim ve Almanya da yasiyorum . Esimle Sex yapmayi cok seviyoruz , hayalimiz hep birgün ciftlerle yada Tek kisilerle sex yapmakti ama güvenilir biriler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbulda sikis

mrb arkadaşlar ben istanbulda yen bir şirket kurdum ve bir kaç elemanlaçalışıyoruz en son çalışmaya başlamış olan bayan harika bir şey 30yaşların da falan ama böle bir şey yok 1 2 gün bakışmalar yanımagelmeler bana çay geitirip gidiyor istanbulda yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cok_istiyordum

Çok istiyordumSelam adım emel özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum, işyerimizde 2 bayan ve 30 erkek bir arada çalışırız,ve ben genelde cilveli hareketlerimle ve tüm vücudumu ortaya çıkaran kıyafetlerimle erkekleri tahrik ederim,bu çok hoşuma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi gotten becerdim

slm ben arda dayım iş seyahatlerine cıktığın da yengemin yanında kalırdım yine bir hafta yok tu benim de okul tatildeydi yengem de yoktu tv ye bir cd koydum götten sikişiyorlardı yengemi düşünüyordum bir yandan da şikimle oynuyordum osıra bosalmak iç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karimi siktirmek istiyorum 2

arkadaslar hesabimda bir ariza oldugu icin tekrar yüklemem gerekdi, youtube videolarini güncelliyorum ayrica bana ulasmak isteyenler google + dan arkadslik teklifi yollasinlar.Karimin götünü deligini bu videoda cok nez görebilirsiniz. Ayrica youtube ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex kokan hatun

Merhaba,Bu olay basimdan 3 sene once gecti. O zaman 22 yasinda idim. Yaklasik18-19 yasimdan beri karsi cinse hep ilgi duymus ama birebir iliskiyasamis degildim. Kendi kendimi parmaklar yada uygun bir salatalik ilekendimi tatmin ederdim. Deligim hic s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayatimda_ilk_kez

Hayatimda ilk kez.......Selam ben efe 172 boyunda esmer iri yapili (yani biraz göbekli) ama yakisikli 26 yasinda bir gencim.Basimdan daha 19 yasimdayken gecen bir olayi paylasmak istiyorum sizlerle. Benim ozaman cok güzel ve tatli bir kizarkadasim va... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

once kur yaptı sonra zevkten uçtu

ben birotelde pers müd.olarak calisiyorum. benim her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegim aklima gelmezdi..temizlikçilerden biri isten ayrilmis ti .gazetedeki ilani gören bir bayan is için geldi ne olduys... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ahhhhhh yenge

yengemle basımdan gecen bır olayı sıze anlatmak istiyorum.5sene önce yengem gil ve bizimkiler denize gideceklerdı.yengemın midesi agırdıgım için gidmicektı banada yengemın yanında bır erkek kalacak dedıler.bende hemen atgladım. ve ben kalırım dedım.y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.