Teyzemin olgun kızıyla sikiş hikayemiz

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merabalar önce kendimden bahsediym ismim ali 23 yaşındayım 170 boyunda 70 kg da iri yapılı kaslı birisiyim sexse aşırı duskunum neyse hikayeme geçmek istiyorum akrabamiz olan gulcan ben abla teyze diyorum ona yasi 39 felan iri göğüsleri dolgun kalcalari bembeyaz teni var onu dusunerek sürekli 31 cekerdim evlerine felan gittigimde ip askili kirmizi tangasini koklardim aile gorusmesi felan oldugunda egilirdi göğüs aralarini felan izlerdim bigun yine bize gelmiş ti misafirlige ince bi salaş pijama giymiş ti sandalyede oturdugu yerden resmen baldirlari resmen fiskiriyor du kapi deliginden izleyerek defalarca bosaldim neyse artik onu sikmek için elimden ne geliyorsa yapiyordum calismadigim bigün evde tek başıma oturuyorum faceden denk geldi yazistik bana acil para lazim ödeme yapmam lazım dedi banada fırsat doğdu gel ben hallederim bi sekilde dedim tamam dedi ben simdi dolmusa binerim dedi tamam deyip telefonu kapattım yolda yine arada senin parayi hallediyorum dedim eve geçtim kapı caldi açtım gelen oydu öyle cildirdim ki çantasını felan astik vestiyere salona geçtik oturduk beni niye cagirdigini biliyorum dedi neden mis dedim gülerek boşver dedi elimi omzuna attım sevgiye açım dedim güldü neyse evde biraz turladik hava sicak ben duşa giriyorum dedi tamam dedim ama heyecandan ayağım yerden kesiliyor du kapıyı actim bembeyaz vucuduyla karsimdaydi havlu istermisin dedim yok kapat kapıyı ben hallederim dedi . Pantolunu tişört tunu sutyenini tangasini aldim yatak odasinda ki vestiyere astım dustan çıktı Bir ohhhh çekti dünya varmış rahatladım dedi bornuzun önünde açıktı bütün malzeme kardimdaydi dudagina yapistim yataga attım bornozla sen giyiniksin dedi hemen cikartiym aşkım dedim cikarttim alet taşa kesmiş ti birden üzerine atladim dudagindan başladım göğüslerini yaladim başlarını aralarini iri bembeyaz göbek deliğinden basladim yavaş yavaş bal kutusuna geldim eşi iyi sikememis olmalı amina dilimle darbe atmaya başladım inlemeye başladı seffaf sıvılar gelmeye başladı ama zevkten kan ter içinde kaldik baldirlarini ayak parmaklarını yaladim hemen iki bacağını ayirdim arasina surmeye başladım kalın sikimi başını orta kırmızı yerine surdum yavaş yavaş sok artık inlemeye basladi icine girdim inanilmazdi sicacik dar di öyle zevke geldim ki ben gidip geldikçe oooohhhhhfff diye bagirmaya başladı oda çok zevk alıyor du sikimi amindan çıkardım bornoza bosaldim . Dur ben uzerine cikiym dedim uzerime çıktı sikimi amina yerlestirdi oturdu öyle zevk aliyor ki resmen ami Sikimi somuruyor zipladikca gogusleri gozumun onunde ucuyor bende gosgusleri yaliyorum basini sikiyorum elimle içime bosal diye bagiriyor volkan gibi patladim içine . Ters domalttim içine öyle girdim kac senelik evliyim bigün böyle sikilmedim dedi genç insanın hali baskadir dedi bende yıllardır hep bu anı bekliyorum dedim senden böyle bişey beklemezdim dedi benden çok küçüksün dedi öyle sexsi sinki dedim karsimda öylece dur hiç bişey yapmadan yine bosalirim dedim guldu sikimi eline aldı 31 çekmeye başladı bir yandan da dudagimi kemiriyor 3 posta attım duşa girdik ordada siktim dusumuzu aldık kahvelerimizi yaptım bir yandan bal kutusunu oksuyordum yine yıllardır arzuladigim kadin karşımda uzerini giyerken amina Öpücükler kondurdum Ogün öyle bitti sonrasında neler oldu neler

Teyzemin, olgun, kızıyla, sikiş, hikayemiz,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

dayak

İnsan başından geçen bazı konuları en yakınındaki insana dahi anlatamaz. İnternet bu yönden iyi bir şey. Sırların paylaşılabildiği bir ortam. Ben çok varlıklı olmayan bir ailenin üç yetişkinindan ortancasıyım. Benden bir yaş büyük bir ablam ve 4 yaş küç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amca oğlumun sikişi

 selam arkadaslar ben HAZAL bu hikayeyi okuyan ya çekmeye baslasın ya da okuduktan sonra hemen sikecek birini bulup siksin ben üniversite okuan  20 yasında seksi biriyim yaz tatilinde istanbula amcamlara gittim onun oğlu mehmet var o da üni... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halammmm

BENİM Bİ HALAM VAR ADI GÜLER AMA BEN ONU AĞLATMASINI BİLDİM ben 18 yasında büyük sikli bi çocugumneyse konuya girelim halam benden 4 yaş büyük muhteşem bi vucudu olan bi kadın iki yıl önce evlendi bi yetişkini var ama muhteşem bi vucuda sahip bigün ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi becerdim

Yengemi Becerdim Ben İBRAHİM.size anlatacagım hikayeme belki inanamayacaksınız. hikayem yengemle beraber geçti. yemgem beyaz tenli, siyah saçlı ve kalçaları güzel bir kadındı. benim yaşım o zamanlar 18`idi. yengemin ise; 35`idi. bir gün yengemle çarş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babamla

|ben babaannemlerin yanında büyüdüm babanla annem ayrılmışlar ve dahasonra bir yakınımızın dul kızıyla babam evlenerek almanyaya gitmiş yıllar böyle gelip geçtikten sonra dedemin vefatı nedeniyle küçük amcamın gençlarının büyümeside eklenince hiç hu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben gülçin kendimi enişteme siktirdim

|selam ben Gülçin İzmirden yasiyorum 19 yasindayim ve oldukca sexy bir kizim yakinimizda oturan amca kizina sik sik misafirlige giderdim ve kuzenimin kocasi mesut ilede cok samimi bir diyalogumuz var onunla hemen hemen her konuda konusa biliyoruz ken... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeğenim

Merhaba. Sizlere yaşadığım ve halen yaşamakta olduğum hikayemi anlatacağım. Ben 42 yaşında bir bayanım ve dulum. Anlatacağım hikaye bundan yaklaşık 3 sene önce gerçekleşti. Herşey yeğenimin üniversite sınavında istanbulu kazanmasıyla başladı. Abim ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamla

ablamın adı aybüke..benım adımda idris.yasım 18. ablamın yası 24 duzgun fızıklı kılosu normal ve puruzsuz bı cıldı olan kadındır. bı gun havuza gıtmeye karar verdik.. o gun gelmıstı ve bız servısle gıdıorduk. ablamın ustunde sıyah ekose etek [ıcınde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babama ablamı sundum

Selam arkadaşlar ben yasemin ,sizlere daha önce babamla olan ilişkimi anlatmıştım.Şimdide evli olan ablamı babamla nasıl sikiştirdiğimi anlatacağım. Kızlığımı babama verdikten sonra artık babamla her gün sikişip değişik fantezilerimizi gerçekleştirme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamile yengem

Benim adım mehmet, 16 yaşındayım. Yengem 28 yaşında. yengem her zaman ilgimi çekmiştir. o kocaman göğüsleri ve hamilelikten dolayı büyüyen kalçaları. her neyse çok sıcak bir cumartesi sabahıydı. bizim evde kimse yoktu. bende evde baksır ile dolaşıyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.