Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, tombul gelin,, hikayesini oku.

tombul gelin,,

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Bizim işyerine komşu bir butikte çalışan tombul ama çok güzel nişanlı bir kız vardı sık sık bize gelir şaka filan yapardık bizdede 2 bayan çalışıyor o bakımdan su-ıkılmadan gelir,15 gün önce evlendi ve gelin gitti birkaç gün izinden sonra işe döndü ve öğle yemeği arası bizede geldi oooo gelin hanım hoşgeldiniz dedim,, hoşbuldum ama evlilik bana göre bir iş değil böyle bilseydim evlenmezdim dedi.... haydaaa kızım sen daha 15 gün oldu evleneli daha dur bakalım nooldu diye sordum,, boşver uzun iş.. dedi geçiştirdi..içime kurt düştü merak ettim ve bir ara uğra sana tecrübelerimden aktarayım böyle hemen olumsuz olma dedim.. tamam dedi ve o akşam iş çıkışı bayanlar gittkten sonra geldi,, kızlar çıktımı bahanesiyle,, çıktılar gel otur dedim ve üst kata çıktık bayaa konuştuk sonra asıl konuya girdik kenardan,, yaa bizim oğlan bir haftada bişey yapamadı yani hiçbirşey olmadı ondan öyle dedim.. dedi..heyacan dan filandır dedim,, yok yok heyecan filan değil kalkmıyo dedi,, işte o an,, daha ne istiyon kızım 4 ayak üstüne düştün,, sen hayatını yaşarsın o da hiçbirşey diyemez işte ne güzel dedim... ay bunu hiç düşünmemiştim tabii yaaaa. dedi o an ben dudaklarına yaklaşınca o yapıştı zaten bunu büroda bir siktim,,, ilk köklediğimde,,aman allahım aaaaayyyyyy ay başım döndüüüü ooooffff diye bir inlemesi vardı adeta insanı şahlandırıyor,,kız yanıyo,, evirip çevirip her pozisyonda öyle kökledimki adeta gülleri açtı.. ilk defa sikilmesi onu çok keyiflendirdi ve o kadar güzel dar ve temiz amı varki,, adeta 2 saat siktim ama doyamadım oda doymadı tabii,, şimdi 2 günde bir kızlar gidince geliyor ve öyle sikişiyorki,, adeta ölümüne dibine kadar sok diye yalvarıyor.. çok keyif alıyoruz ikimizde,, öyle temiz ve dar amcıklı bayanlara bayılıyorum eklayin ara sıra sizede piyango vursun ve herşey aramızda kalacaksa tabii,,
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

güzeldi ama

slm ben adanadan okan yas 32 gecenlerde markete gitmiştim bir bayan dikkatimi cekti kapalı giyinmiş ama götü ve gögüsleri okadar büyüktükü yarragım bir anda dimdik oldu onu istiyordum.alış veriş yaparken ben takip ediyordum onu.sürekli gözgöze geliyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dügün günü

Hikayem tamamiyle gerçektir. Ben sinan.receple üniversiteden tanışırdı.4 yıldır en samimi arkadaşım dostum kardeşten öte biri idi benim için. O da bende evin tek oğlu idik okul bitti ve herkes memleketine döndü.ikimizinde güzel birer işi vardı.recep ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bahis - nazan vs melek

Bilmiyorum size ne kadar ilginç gelecek ama,ben iki kadinin kavga etmesinden hoşlaniyorum. Daha doğrusu mücadele etmesinden. Bu güreş olabilir,yağli veya çamur güreşi de olabilir. öncelikle bu işin çok Erotik olduğuna inaniyorum,veya bana Erotik geli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azadele ile birgüğn

Slm ben ali. erzincan lisesinde okuyorum.18 yaşındayım. gerçekten başlımdan geçen olayı anlatıorum.azade adlı arkadşaım avr. onun proje ödewi yapmak için bende yardım sitemişti.bende tm dedim.bir gün evine çağırdrı evde kimseler yoktu. biraz kola içt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gündelikçi abla

Merhaba anlatacağım bu hikaye diğer anlattıklarım gibi tamamen gerçektir. Ben 23 yaşımdaydım evimize yaklaşık 8 yıldır temizliğe gelen Esma ablada 37 yaşındaydı, bir yetişkini vardı ve kocası daha bunlar bir yıllık evlilerken yurt dışına çalışmaya gitmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk pasif ilişkim

Selam ben eren anlatacağım şey gerçek yaşanmış bir olaydır. Ben bir pasif gayim ama hiç ilişkiye girmemiştim. Ilişkiye girmeyi birinin kadını olmayı çok istiyordum ama kimseye gizlilik konusunda güvenemiyordum. Derken bir gün kafama iiice koymuştum b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bu site sayesinde tanıştıgım harika çift

Mrb arkadaslar emre ben 29 yaşında esmer 183 byunda 75 kilo özel bir firmada çalışmaktayım size başımdan geçen evli çiftlerle başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim umarım begenirsiniz yine bir gün burada okudugum eşli hikayelerden birine yorum y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı nasıl siktiririm?

slm burda okuduğum hikayelerden etkilendim bende tatilde karımı siktirmeyi düşünüyorum bu ay sonu tatile gideceğiz karım 40 yaşında biraz göbekli ama iri göğüslüdür acaba bu tatilde karısını siktirenler gibi bende karımı siktirebilirmiyim bir akıl ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işte buda benim sevdam

Merabalar Arkadaşlar..ben mustafa analatacağım olay tamamen Gerçek yaşanmış bir Hikayedir hala yaşadıklarıma ben bile kendim inanamıyorum :) Size biraz kendimden bahrsedeyim Ben doğma büyüme vanLıym adım muStafa 22 yasındaymm Boy 1,77 kilo68 cevremde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum perihan

fazla yakışıklı olmayan ama kadınların sende şeytan tüyü var dedikleri 50 yaşında bir erkeğim yeni taşındığım izmirdeki evime ilk geldiğimde karımı eve henüz getirmemiştim abaza abaza işe gidip gelirken aynı binamızda alt dairede perihanın oturduğunu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.