Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, travestiyle ilk deneme hikayesini oku.

travestiyle ilk deneme

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Ilk defa bi travestiyle beraber oldum, garipti ama hostu... aksam ustu canim sikildi, biraz hava almaya disari cikmistim, yururken yururken onume bi travesti cikti, pek sevmem aslinda, iki laf ederim yollarim ama bu sefer konusmaya basladim, cidden bi kadin gibiydi, buyuk gogusler guzel bacaklar.. yanima geldi, adin ne yakisikli diye sordu, soyledim, kendi adini soyledi, bana cok yakisikli oldugumu isterse    bedavaya bile sevisebilecegini sadece bu aksamlik dedi, ben para verebilirim dedim olmazd dedi,evine gidelim dedi, ustunu aramam lazim dedim, madem evime gidiyoruz benim kurallarim gecer, aradim, bi bicaktan baska bisey bulamadim,. onuda aldim cebime koydum, elimi tuttu, evime gittik, sarisindi, uzun boylu degildi pek aslinda tam bi kadin gorunusu vardi, kestirip kestirmedigini sordum, onemli degil canim dedi, tamam dedim, canim acayip sikmek istiyordu onu, evime vardik, kapiyi actim girdi, ustunu cikardi, bira getirdim, ictik, bacaklarini oksuyordum bi yandanda dudaklarini emiyordum,    cok hostu cidden, opusmekte uzmandi, elini sikime atti oynamay basladi yumusak hareketlerle, bizim cavus hazirola gectik hemen, koltuga uzandi ve uzun sure opustuk, soyunmaya basla dedi, soyundum, sikimi hemen emmeye basladi, bende ona soyun dedim ustunu cikardii, kuloduysa ustundeydi, onuda    ben cikardim, baktim hafif killi, ama baya kucuk bi sik, icimden o beni emerken benimde onu emesim geldi, ama yapmadim, baktim kendisiyle oynuyor, bana sende beni emermisin diye sordu, ben olmaz dedim, lutfen ama bak butun gece seninim falan dedi,    bende onunkini emmeye basladim, deisik bi duyguydu ama o ohh evet cigliklari cicinde beni bosaltti ve sikimi bosaltti, onunki ise    hala kalkmamisti bile hafif sertlesmisti, devam etmemi istedi, o da benimkini emmeye devam ediyordu yaklasik 20 dakka birbirimizi emdik ben    artik deligine girmek istiyorum dedim, bu tamam dedi, siki kalkmisti ama benim m18 ligin yaninda cubuk gibiydi, gotunu biraz yaladiktan    sonra soktum, ilk giriste kafasini zorladim, cantasindan yag cikardiysada ben olmaz dedim, bu cigliklar icinde hepsni icine aldi, ben baslamistim o guzel gotu sikmeye, gayet zevkliydi o da sikiyle oynuyordu, bi yandanda parmaklarimi emiyordu, uzun sure onu farkli sekillerde siktim, en sonunda gotune patladim, bitmistim, o da yorgundu ama rahat degildi hala bosalamimisti ve bana bakiyordu, sikimi yala dedi, lutfen bende seninkini yalarim, 69 pozisyonuna gectik hesvetle emiyorduk birbirimizi, bendenonunla beraber olmami istedi, sikini icime sokmak istiyordu, once    cok sasirdim, olmaz falan dedim ama, sonradan kabul ettim zaten minnacik bisey dedim, gotumu tukurukledi, biraz yaladi, sonra sikini soktu, hemen girdi zaten, hizlica sikmeye basladi, ben biraz hissediyordum ama aci degildi, hos bi histi, beni 15 dakka kadar sikti .    ve sikini cikartti uzerime bosaldi, hemen onlari yaladi yuttu, beraber dus alalim askim dedi, gittik beraber dus aldik o zamanda sevistik, gotunu sabunlu siktim, agzina verdim, o gece sabahin ilk siiklarina kadar sikistik beraber, ardindan ayrildi, telefonunu biraki ve ne zaman istersem onunla yine badavaya sikisebilecegimi sadece aramami soyedi, dudagima bi opucuk kondurdu gitti, hos bi ani oldu, kimseyle paylasmadim, umarim begenmissinizdir....Gönderen: Casanova
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

götümün açılışı

Ben şu ana kadar 300den fazla kızla çıkmış ve en az 11-12 si ile de birlikte olmuş yakışıklı ve populer bir kişiyim. Adım Özgür ve İstanbulda yaşıyorum.Size anlatacaklarım tamamı ile gerçektir.Daha gençken bir kitapçıda çalışıyordum ve yanımızdaki b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikti beni

Selam, ben belcikadan yasayan yakisikli, 23 yasinda bir gencim. size basimdan gecen bir olayimi anlatmak istiyorum.bir gun iste calisirken musterilerden    biri benimle konusmaya basladi. zaten uzun suredir bana bakiyor ve gulumsuyordu. mer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mahalle arkadaşım serkan

Benim Çok samimi olduğum bir vardı.Çoğu zaman beraber kalıyoduk.Mahalle arkadasimla aslinda hic gay iliskim olmamisti ama arkadasim beni cok tahrik ediyodu.Bize geldiğinde evde donsuz geziyo got deligini aciyo kasiyo arada parmakliyodu kendini onu uy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüste ve ilk

Merhaba.. ben Burak 1,78 boyunda 68 kilo olan çok bakımlı düzgüngiyimli azgın bir gizli gay im yaklaşık 4-5 yıldır aklımı çelen bir şey var birhemcinsimle sınırsızca ilişki yaşamak çünkü artık sıkılmıştım kadınlardan yeniyeni heyecanlar arıyordum.. b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

durakta basladı

Slmlar ben ıkı gun evvel yasadıgım bır olayı anlatmak ıstıyorum.her sabah oldugu gıbı yıne ısıme gıtmek ıcın evde cıkıp duraga gıttım durak herzamankı gıb dolu ıdı neyse durakta dururken bır sure sonra arkamda bır el hıssetım ılk once yanlıslıka olmu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankaralı tombul

selamlar.... Uzun süredir bu siteyi takip edip güzel hikayeleri okuyorum.Benim de başımdan süper olaylar geçti.Beğenilirse bi kaç tanesini ilerleyen zamanlarda yazarım...Sondan başa gidelim...en son iki akşam önce yaşadıklarımı yazayım....Evet ik akş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amator mankendim topmodel oldum

Amatör Mankendim Topmodel Oldum Selam sevgili ziyaretçiler ben emre 2.5 yıl önce başımdna geçen bir hikayemi ve bu hikayemden sonraki yaşantımı sizlere anlatıcam. Ben 2.5 yıl önce yaz tatilinde amatör olarka mankenlik yapıyordum televizyonlarda söyle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

en iyi arkadaşımla

Merhaba sizlere lise caglarında basımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum.O sıralarda ben lise 2 ye gidiyordum ve benden 1 yaş    küçük olan Ersen mahalleden arkadaşımdı.Cinsellik konusunda tecrübem olmadıgı için sık sık porno film seyred... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çırağım geymiş

slm bu hikayem gerçekten doğrudur ve henüz 2 gün önce yaşandı işyerimde çalışan bir elemanım vardı sessiz sakin bir gençtu işini iyi yapıyordu askere gitti ve geldikten sonra tekrar yanıma aldım iyi anlaşıyorduk ama eskisi gibi değildi kendine daha ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sex

Şimdiden söylüyorum bu hikaye gerçek değildir.Ben Kendimi kız iç çamışırlarıyla ve elbiseleiryle kendii göstermeye bayılıyorum bir gün çok azdım ve bunu gerçekden yapmak istedim gay chat sitelerinden birine girdim ve buluşmak için evin adresini verdi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.