trende çılgınlık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
İstanbulda öğretmenim.Okullar yarı yıl tatiline girmişti (2001). Ablamla birlikte memleketim Çankırıya gittik. Orada birkaç gün kaldıktan sonra tek başıma yedek subay olarak askerliğimi yaptığım Ankaraya geçtim. Birliğimi ziyaret ettim daha sonra yatmak için üniversiteden arkadaşımın yanına gittim geceyi muhabbet ederek uykusuz geçirdik. Akşam trenle istanbula yolculuk vardı. Beraber Anadolu ekspresi için bilet almaya gittik, sadece sigara içilen vagonda bilet kaldığı için bende oradan bilet aldım. Bana verilen bilet 1. kompartıman 1 nolu koltuktu. Arkadaş yolcu ettikten sonra koltuğuma ilerlemeye başladım numaralar ise arkadan öne doğru büyüyordu. Yani en arka koltukta sağ tarafda cam tarafındaydım. Sol taraftaki koltuklar ise tekliydi. Sol taraftaki en son koltukta bir bayan vardı.Bende yanıma bayan düşmesi için dua ediyordum nerde bizde o şans yanıma ve önümdeki koltuklara üç arkadaş geldi. Tren hareket ettikten sonra bu üç arkadaş yemek vagonuna gittiler, ben ise yandaki bayanı kesiyordum bayan ise devamlı camdan dışarı bakıyordu saat gece on iki gibi üç arkadaş geri geldiler yanımdaki ise iki arkadaşının arasına oturdu muhabbete başladılar. Bende artık bayandan umudu kesince volkmenimi, dinlemeye başladım. Aradan on dakika gecmemiştiki bayan bana saat sordu söyledim, bir kaç dakika sonra yanıma gelerek benimle çay içmeye gelirmisiniz dedi şaşırmıştım tabi dedim. Yemekli vagona geçip çayımızı içerken tanışmış olduk yarim saat sonra kalktığımızda beraber seyahat etmek istediğimi söyledim kabul etti. Yanımdakine söyledim ve bayanla yer değiştiler. Bayanın ismi Naileydi. Naile cam tarafına oturdu, hayat hikayesini anlatmaya başladı, devamlı ağlıyordu bende onu teselli ediyordum. İlk kocasından dayak yüzünden ayrılmış, ikinci kocası buna imam nikahı kıymış bununda resmi nikahlı karısı varmı sonradan öğrenmiş.Hayat hikayesini anlattıkça ağlıyordu bende teselli etmeye çalışıyordum ama aklımdan da nasıl sikerim diye düşünüyordum. Sonunda dayanamadım çılgınmısın dedim evet deyince burada bir çılgınlık yapalım dedim kabul etmedi bende özür diledim önemli değil deyince çok hoşlandığımı söyledim. Birden sol elimi tutarak ağzına götürdü ve parmaklarımı yalamaya başladım. saat geç olduğu için herkes uyumuştu. Kudurmuştum dudaklarına yapıştım bir elimi kazağından içeri sokarak göğüslerini okşuyordum sikim kazık gibi olmuştu. Elimi bacak arasına soktum amı sırılsıklamdım iki yetişkini olduğu halde amı daracıktı. inlemeleri sıklaştı oda yaragımı pantolonumdan çıkardı daha sonra eğilerek yaragımı ağzına aldı. Sonunda ağzına boşaldım. Ağzını silerek trenin tuvaletine gittik.Ufacık tuvaleti vardı. Ağzıyla yaragımı tekrar kaldırdı. Amı sırılsıklamdı alev gibi yanıyordu ama ben onu arkadan sikmek istiyordum, arkadan hiç siktirmediğini söyledi bende arkadan hiç sikmemiştim amını yalıyordum zorla çevirdim arkadan vermek istemiyordu bu beni daha çok tahrik ediyordu. önümde domalttım yaragımı kalçalarına sürüyordum yapmamam için yalvarıyordu yaragımı deliğine birden sokunca birden bağırdı acı hissediyordu ben hızlı hızlı gelip gitmeye başladım acı onun için zevke dönmüştü önümde zevkten kıvranıyordu içine boşaldım bir daha istedi ama ben birisi anlar diye korkuyordum. Arkadaşa telefon ederek geri kalan kısmını Pendikde inip arkadaşın evinde devam ettik. Daha sonra görüşmedik ama hala telefonlaşıyoruz. Şuan Düzce deymiş. Benim için unutulmaz bir anıydı.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

minibüste delirdim

|merhaba ahikaye okurları ben bundan 1 hafta önce başımdan geçen olayı anlatıcam... Ben 23 yaşında 1 senelik evliyim. Akşam işten çıkmış eve gitmek için minibüs bekliyordum aslında aklımda hiç öyle bir şey yoktu ta ki o ana kadar... Minibüse bindiğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankara özel halk otobüsünde

Merhaba ben burç istanbulda yaşıyorum yaşım yirmi bir. bu hikayem ankarada özel halk otobüsünde geçti. kızılaydan elvankente gitmek için otobüse bindim otobüs fazla dolu değildi ilerledikçe dolmaya başladı arkaya doğru ilerledim esmer uzun boylu bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arabada harika oluyor

Merhaba ben denizli den okudugum hikayelerin kimileri tabi inandırıcı gelmedi bence sex o kadar bbasit olamaz bilmiyorum yada bana öyle geliyor yazacagım olay tamamen gercektir sadece isimler degişiktir affınızı sıgınarak gizlilik prensibi ben normal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Mersin Konya Yolunda

20 Gündür evden uzaktaydım. Mersin konya arasında gidip geldim. İş sonunda yorgun, bezgin bir halde evin kapısını çaldığımda oğlum açtı. Sevinçle içeriye babam geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye bağırırken atılıp boynuma sarıldı, yanaklarımı öperken,-hoş ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiçekçi

slm arkadaşlar ben çapkın benim olayım vallahi tamamen gercek ben 18 da güzel vücutlu ve cevremin söylediği kadarda yakışıklı biriyim kızlarla hemen kaynaşırım neyse konuya gecelim ben bi reklam ajansında calışıyorum bizim karşı tarafımızda bi çiçekç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

türbanli bayanin otobüsün yatagindaki inlemeleri

mrb arkadaslar ben melih istanbul kartaldan 35 yasinda yalniz yasayan biriyim.ben özel bir seyahat firmasinda otobüs soförüyüm.ben bu siteyi tesadüfen gördüm yazdiklarinizi okudum ama cogu yapmacik.bende yasadigim bir animi sizinle paylasmak istedim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobusteki sexy liseli

Göreve yeni başladığım zamanlardı. Bindiğim otobüs bir kaç durak sonra bayağı kalabalıklaştı.Arkaya doğru ilerledim. Daha da gidecek yer kalmamıştı. Üniformalarından liseli oldukları belli olan 3 kız vardı yakınımda. İki kişilik yer boşalınca ikisi o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o türbanlıydı

Geçenlerde dolmuşta gidiyordum. en arkada bir kişilik bir yer vardı ve bir tanede bayan bayanın yanına oturdum. ve şöyle bir süzdüm kalçalarımız birbirine dokunuyordu ayrıca türbanlılar benim ilgimi zaten her zaman çeker onlarla berbaer olmak için ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gamzeyle arka koltukta

Ben 18 yaşında kzlrla içli dışlı bir erkeğim. neyse lafı daha uzatmadan sizlere başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum. 2002 model bir passatım var. arabamın güzel olması sebebiyle bi kaç arkadaş edinmiştim. bu arkadaşlarla hergün içmeye gider eğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzel bir hatun gözüme ilişti

Bir gün iş yerine gitmek için otobüse binmiştim. Genelde sabahları çok kalabalık olduğundan özelliikle kadınların arkasındaki yerimi almak için bekleyip sıkışık olan otobüslere binmeyi tercih ederim. Gene yerimi almak için .1.60 boylarında 50-55 kilo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.