türbanlı sexy afettt

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
herkese iyi akşamlar.bu anlatcam olay tamamen gerçektir isteyen inanır isteyen iananmaz isteyende bi fantazi olarak hayal edebilirşu geçtiğimiz hafta sonu yani 17 ekimde bi akrabamızın oğlunun düğününe salona gittik.tabi etraf cıvıl cıvıl karılar kızlar süper yaniama benim ilgimi herzaman olduğu gibi türbanlı bayanlar çekiyodu.düğün devam ederken gözüme bi kadın takıldı.işte çıkıyo oynuyo orda burda heryerde koşsexmobilhikaye.netrak ettim bizim dayımın oğluna sordum kim bu kadın diye.oda gelinin teyzesinin kızıymış.gelin aile dışından olduğu için onun ailesinide tanımıyoruz.kadın 28 30 yaşında.ilk gördüğümde bu düşünce hakimdi.ben se 26 yaşındayım.ama aklım kadında kaldı.kadın o gün süper ötesi giyinmişti.kırem rengi diz kapağına kadar dar saten etek,siyah renkte parlak saten gömlek,ve süper ince ama likralı parlak çoraplar ve topuklu ayakkabı vardı.dikkat çekmemesi mümkün değildi yani.ilerleyen dakikalarda kadın baya bi kıvramaya başlamıştı.ayakaltında çok geziyodu ama birden gözden kayboldu.bende ona bakmaya ayaklandım.snra gözüm takıldı birden.kadın kapıdan dışarı çıkıyodu.hemen arkasından koştum.ve tuvalete doğru gittiğini farkettim.neyse çıkmasını bekledim.aklıma koymuştum artık tanışacaktım kadınla.ve beklediğim an geldi.kadın bana doğru geliyodu.ben cesaretimi toplayıp meraba sexmobilhikaye.netraba dedi.ben damadın akrabasıyım dedim oda dedi ben de gelinin teyze kızıyısexmobilhikaye.netmnuniyetlerimizi belirttik.adım murat dedim oda meral dedi.ordan burdan derken kadın bana neden gelip benimle tanışmak istediimi sordu.bende kem küm sexmobilhikaye.netral dedi ben seni farkettim hep bana bakıyodun.ben kızardım biraz.evet dedim çok ilgimi çektiniz ondandır dedim.nedenmiş dedi.e türbanlısınız ve çok hoşsunuz dedim.hafifi bi tebessüm etti.dedim evlimisiniz.artık cesaretim tavan yapmıştıdulum dedi.ben bole içimden bi sevindim.sorması ayıptır kaç yaşındasınız dedim.sizce kaç gösteriyom dedi.ben de 25 dedim güldü.hayır dedi.32 yaşındayım dedi.şaşırdım.hakkaten daha genç gösteriyodu.isterseniz vaktiniz varsa düğünden snra müsait bi zamanda görüşelim bi kahve filan içeriz biyerde dedim.oda sağolsun kabul etti.telefonumu verdim.düğünün ertesi günü yani pazar günü.bi telefon geldi arayan meraldi.ve kalbim yerinden çıkacak gibiydi.dedi görüşelimmi.bende seve seve dedim.işte bi kafe soledi gittim.ve karşımda resmen bi sex tanrıçası vardı.ama türbanlıiltifatlar filan tabi hemen gevşedi.işte ole bole sohbet derken bana kız arkadaşın yokmu dedi.bende hayır deyince nası olmaz ya dedi senin gibi genç atletik yakışıklı bi bayın nası olmaz.bende yaa isteklerime cevap veremiyolar deyince neymiş o isteklerin dedi.ben kafama göre kız bulamadım dedim.ve benim hayalimdeki kız senin gibi olmalı deyince bi tebessüm etti.nası yani dedi.işte tesettürlü ama hani biyandan da kadınlığını ortaya koyar cinsten dedim.beni nası buluyosun dedi.ben kızardım yine.süper dedim.giyim tarzın harika dedim.normal giyiniyom işte dedi.hayır dedim.sen türbanlısın ve sexisin dedim.yani işte türban var ince çorap var dar elbise var yani muazzam deyince hadi herşeyi anladımda ince çorap ne alaka dedi.bende o işte bayanı tamamlayan en güzel objedir dedim.kadını kadın yapan en güzel şey dedim.hadi yaa dedi.naapmak istersinki ince çoraplı türbanlı bi bayanla diye sordu.bende artık aramızda pekde ole gizlilik kalmamıştır diye soledim.sevişmek isterim diye.oda tabi biraz garip oldu şaşırdı ama merak etti.nası yani deyince ben anlattım tabikide.ama anlatmayla olmaz bole dedim.uygulamayla göstermem gerek dedim.hani direk sex demiyodum onun için hoşuna gitti.sevişme ve hafifde olsa fantazik bi durum var.oda merak etti yani.dedi istersen uygulayabilirsin dedi.ben kalbimin çıkacağını sandım yerindennasıl olcak dedim yani nerde?oda istersen bana gidelim dedi.olur deyince hemen arabamla merale gittik.evde annesi oluyomuş normalde ama o gün biyere gitmiş.eve geldik işte soğuk bişiler filan.snra gelelim sadede dedi.hadi göster hünerini deyince benim oğlan yavaş yavaş yerinden kıpırdandı.ama ona anlattıım ve yapmak istediim şey sex diildi.ayaklarını yalatacaktı bana ve eteğinin üzerinden külotlu ince ten rengi çorabı üzerinden kendini okşatacaktı ve onu zevklendircektim.terlikleri vardı çıkardı ayağını bana uzattı buyur sende sıra dedi.ben tabi hemen koyuldum işe.elimle biraz okşadıktan sonra hafif hafif yalamaya başladım.oda tabi başta şaşkın bi halde izliyodun snra biraz daha yalayınca zevklenmeye başladı.ben heryerini okşuyodum elim meralin kukusuna geldiinde hop dur dedi yeter ben bi garip oluyom dahası yok sen sadece benden ayak ve bacak istedin dedi.ama gözlerine ve suratına baktıımda benden herşeyi istiyo gibiydi.ben onu biraz daha okşayınca oda birden elini benim kalkmış oğlana attı şaşırdım .dedi sende az diilsin hemen kaldırmışsın dedi.dayanamadım naapıyım dedim.dediki bende senin malı okşuucam deyince olur dedim kırmadım.yavaş yavaş sıvazlıyodu.bende bi hoş olmuştum dedi bana sanki boşalcam deyince benim şahlanmış oğlan kazık olmuştu artık.tamam dedim sen boşal sonra ben boşalcam deyince.seni ben boşaltacam dedi.bende artık ipler kopmuştu tamam dedi.o bole kendinden geçer gibi kasılarak boşaldı rahatladı.sen bana bu zevki yaşattın ne istersen yap dedi.ben de memnuniyetle hadi beni boşalt ama karşımda seksi dans yaparak deim çorabini filan okşa ne bileyim yap işte bişiler dedim kalktı ortada kendince bişiler yaptı ben pantolonumun üzerinden 31 çekiyodum olmaz ole çıkart dedi.yine şaşırdım.ama çıkardım bana bakarak boşal hadi dedi.ben de bi kaç dakka sonra şiddetli bi biçimde boşaldım ama nasıl geldiyse artık meralin ayaklarına gelmiş dölün bi kısmı.oda bundan çok zevk almıştı.dedim şimdi istediimi yapabilirmiyim dedim.sex dışında herşeyi yapalım dedi.bende ozaman azına almanı istiyom dedim.oda biraz düşündü tamam dedi.mal inmişti.ama azına alarak yine dimdik yaptı.süper yalıyodu.bende o sırada kalçasını okşuyodum çoraplarıyla birlikte.arada bi baş örtüsünü okşuyodum kırmızı baş örtüsünü.o arada geliyo dedim istersen çekil yine gelmesin bitarafına deyince oda gelsin dedi ama busefer yüzüme istiyorum dedi hatta baçörtümede gelsin dedi.bende biraz daha asıldıktan snra yüzüne doğru fırlattım ve yüzünde hep benden vardı artıktabi başörtüsünde de.ve dedi süpersin.bende asıl sen süpersin deyiince sana bi şekilde veririm dedi.neymiş dedim arkadan dedi bende arkadan yapmam ben dedim.ak deliği dururken bok deliğini niye zorlayım dedim.hem sana yazık hem bana.oda önceden arkadan yaptırmamış hiç onun için merak etmiş.ilkleri benle yaşamak istiyomuş.ama gülümsedi.tamam dedi.dünyalar benim olmuştu.yavaş yavaş soyundu süper sütyeninden taşan göğüsleri sanki süt gibiydi.yalıya yalıya bitircem dedim güldü.işte eteğini çıkardı tam çorabını çıkarıyodu dur dedim o kalsın.tamam dedi.baş örtüsüne gidiyodu eli dur dedim o da kalsınseni gidi senii dedi.hoşuna gitti ilk defa bole bi fantazi yapıyodu.hadi istediini yap dedi.ben de tam kukusunun olduğu yeri elimle hafifce yırttım ordan beyaz kilodunu kenara sıyırdım aman yaa süper bişi vardı karşımda daracık görünüyodu.dedim senin kocan nasıl seni hiç yapmadımı deyince zaten yapamadıı için boşandık dedi ben yine şaşırdımtamam ozaman dedim artık kocan benimhadi kocacıım göster bana dedi.yavaş yavaş içine girdim inlemeleri başladı ama gidip geldikçe okadar tatlı inliyoduki inanın sikmeye kıyamazsınız.biyandan gögüslerini okşuyodum.biraz bole git gellerden snra dedim geliyo.oda gelsin dedi içinemi dedim yok dedi yine soratıma hatta azıma dedi.bende ah seni sende az diilmişsin dedim güldü ve ben süper bi şekilde azını doldururcasına boşaldım biraz azında dolandırdı ve yuttu tüm benlerisüpersin kocacım dedi.ve beraber duşa alalımmı dedim oda tabiki olur dedi orda da herşeyi çıakar ama ince çorabını değiştir gel dedim.busefer gitmiş ince siyah külotlu çorabını giymiş ve harika görünüyodu.dedim bole duş alalım oda tabiki kocacım nası istersen dedi.orda da bikere suratına boşaldım ben artık mahvolmuştum kasıla kasıla oda bikere daha boşaldı oda yorulmuştu artık.duşumuzu aldık ve yorgunduk akşama geliyodu yattık dinlendik yemek yedik snra ben akşama eve geçtim.bana msj atıyo sürekli kocacım süpersin diye..
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari

Imam hatipli kiz arkadasimin ayaklari Selam fetis hikayeleri okuyuculari. Benim basimdan gecen olay gecen sene gerceklesti. Ben 20 yasinda bir gencim imam hatipli bir kiz arkadasim vardi. Parduseli, esarpli, tam kapali guzel bir hatundu. Hep pardusen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun kirli kilotu

Öncelikle kendimden bahsedeyim.Ben Vedat.25 yaşında uzun boylu esmer tenli bekar bir gencim.Ben tam bir kilotlu çorap ve kilot fetişiştiyim.Ancak sevgilimin    kilotları ve ince çorapları beni tahrik etmemekte.ben daha ziyade arkadaşlarımın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acimasiz kiz

Acımasız Kız.. Bir kızla bir bahise girmiştik.Bahisi o kazanırsa bana dilediği gibi her şeyi yapmakla serbestti.Bende onu bağırtana kadar sikecektim...! Birbirimize söz vermiştik şartlar ne olursa olsun istediklerimizi yerine getirmek için...!O`nun k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fetiş köle

Bundan 1 yıl önceydi.Bir kızla çıkmaya başladım.Kız bi gün beni kendi evine davet etti.Saat 10:00 da evinde olacağımı söyledim.Evime gittim.O gece heyecandan uyuyamadım.Ertesi sabah kalktığımda saat 10:00 da evine gittim.Beni içeri aldı.Gümüş bir bar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boka doydum

Işemeli sıçmalı seks filmleri izleye izleye artık bir bok tutkunu olmuştum. Kurduğum fantezilerle izlediğim filmlerle iyici azıyordum.ancak böyle bir seksi ancak parayla yapabilirdim. uzun uğraşlarım sonunda iki tane orospuyu bir hafta sonu eve aldım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul gü zeli

slm ben eskiş ehirden berk 28 yaş ı nda bakı mlı ve gercekten yakı sı klı biriyim sizlere bası mdan gecen bir hikayemi anlatacagı m ben avukatlar bü rosunda calı sı yorum ve iş araları nda f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hizmetci dedigin

Hizmetçi Dediğin Anlatacağım hikaye almanyada geçiyor. Ben almanyada okurken kendime bir ev tutmuştum. Malum yurt falan gibi yerler bana göre değildi. Ailemden aldığım parayla hem kirayı hemde kendi masraflarımı karşılıyordum. Para artıyordu bile. Bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Özge`nin Ayakları

Ben 19 yasında ilk deneyimimi özgeyle yasamıs bırıyım . Özge sarısın balık etlı bir kızdı. Hava cok soguktu okula gıderken donmustum acaip kar yagıyordu. Sınıfa girdigimde sınıfta bitek özge vardı. Oda buz kesmişti baska kimse yok daha sonra biz eve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tebessüm 2

Ben bağlıyken yanıma bir arkadaşı ile birlikte geldiler saat gecenin geç vakitleriydi. Artık ayağımın biri fazlasıyla yorulmuştu. Cafeci arkadaşına dönerek işte sana anlattığım kişi burada baksana nasıl masum masum bakıyor iplerden kurtulmaya çalışıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimin kizini siktim sex hikayeleri

ben bursadan mert benim çok samımı olduğumuz akadaşım var birbirimize gece gündüz demez çekinmedengider geliriz ortalam yaşımı z 35 dir akadaşımın büyük kızı tam bir kız olmuştu çok seksi giyer gezer pek babsını omursamaz durumda idi bie geldine ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.