Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, üçü birden hikayesini oku.

üçü birden

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
ben üniversiteye gidiyorum.adim selin.cok populerim bissuru erkekle yattim hatta.neyse ben yine okulun en populerleriyle cikiyordum.emre , deniz ,demir hemde ayni anda ama onlar bilmiyodu tabi.okulda dedikodu yayilmistida .nolduysa bi sekilde bunlar duymus bunu.bana plan yapmislar.demir beni aradi bize gel dedi bende gittim.aileme arkadasimda kalcam dedim.neyse saat 6 gibi vardim.kapidan girer girmez azimi kapadi salona goturdu.orda deniz ve emre de vardi.noldu dedim.emre sen daha iyi bilirsin deyip bir tokat atti.ben anladim tabi orendiklerini.aciklayabilirim dedim oanda deniz bana bi tokat atti ve simdi biz sana aciklicaz dedi.oanda demir ve deniz beni yatak odasina tasidilar.bairmaya basladim.bi tokat daha attilar kacmaya calistim hemen ellerimi bagladilar sonrada yata baladilar.ben alayip bairiyodum.deniz evet acikliyim hepimizi istedin iste geldik seni dove dove alata alata sikcez dedi.ve tokati basti.hemen kiyafetlerimi yirttilar.bana dokunmaya basladilar.sonra 3 de sikini azima tuttu yala dediler.ben hayatta yalamam dedim.peki zorla dedi.emre hemen azimi gerdi denizde azima verdi oturdu yuzume nefes alamadim bile.demirde benim vucuduma tsert tokatlar atiyodu.15 dk yer deistirip doverek azimi siktiler.sonra domalttilar heralde sikecekler diye dusundum ama deilmis benim kalcami tokatlamaya basladilar ve video fotoraflarimi cekmeye basladilar.5 10 dksonra ters cevirdiler ve ipleri cozduler rahatlamistim. bu kadarmi dedim bi kac tokat yedim daha yeni basliyoruz dediler.emre amima girdi demir azima verdi denizse gouslerimi oksuyodu.sonra denizde emrenin yanina girdi cilik attim.nerdeyse aliyodumsonra bi actilar kocaman olmustu.emre mutfa gitti geldinde bira siseleri vardi icmeye basladilar sikine doktu demir yalatti zorla.sonra demirle emre beni yine baladilar ayaklarima oturdular.denizde bira sisesini amima soktu.sonra resimlerimi cektiler.cikarin sunu dedim ooo dediler.denizle emre gitti.demirse beni biraz dovdu sonra oda tv izledi.saat 10 da geldi elindehiyar vardi onu gotume zar zor soktu.gotumu tokatliyodu.sonra gotume kendi girdi.11 olunca emre ve deniz yine geldiler.yine fotoraf cekdiler.yalattilar sonra beni biraktilar.disariya gittiler .ben orda uyyuklamisim.gozumu bi actim gelmisler sarhoslar .soyundular bir sisesi hala duruyodu.birigotume girdi 3 birden yanima yattilar hic uyuyamadim sabaha kadar oksadilar.en sonunda bira sisesini cikardilar dediler ki bunlar sir amin kotun buyusun diyeydi.emre yati beni ziplatmaya basladi sonra ustume gotume deniz girdi.demirde azimagirdi.3 yerimden sikiliyodum.40 dk falan bole yaptilar sonra ayakta tost yaptilar beni.heryerde siktiler.sonra ailemi zorla yatili okumama ikna ettiler.artik onlarda kaliyodum.butun resimlerimi ace ye koydular.bunu dduyanlar.hemen aradilar beni parali siktirceklermis.grup falan sikiyolar artik alistim ama evi ozluyorum.Gönderen: selin
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Ablamla evde çıplak dolaşıyoruz

Ben 17 ablam 28 yaşında ablam ayrı evde ben haftasonu ablama gittim ilk gün uykusuzdum uyudum ablamla aynı yatakta yatarız biz sonra sabaha kalktım ablam uyuyo sessizce kalkıyodum pikeyi ittim ablamın am göt baş ortada yavaşça elledim sonra bende alt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

anneme dayadım

herkeze mrb ben 23 yaşında izmirde yaşayan bir erkeyim, adım önemli dyil. size annemle yaşadığım ensest ilişkimin nasıl başladığnı anlatıcam 2014 eyitim yılının ilk yarısı bitmişti ve okulllar sömetr tatiline girmişti.yatılı kaldığm ünüversite yurdun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Üniversite Anılarım 5. Bölüm

Vizelerimiz bitmişti. Ayşe'nin en düşük notu 90, benim 80 idi. Ramazan Ayının gelmesi ile finallerimiz de başlamıştı. Oruç da tutuyordum. Oruç tuttuğum için artık Ayşe ile sikişemiyorduk. Sadece ders çalışıyorduk. İftarda Fatma Hanım'a misafir oluyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aksarayda zenci

slm hikayem yeni 12 03 2013 de geziyordum aksarayda gezerken zenci birkadın grup la zorda olsa tanıstım kafede oturuyorduk kendi dilinde bir seyler söylüyorlardı garsonu cagırdım 1 76 dolgun gögüslü kadını beni begendigini söyledi uzun bir süre oturd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumuz cansu

slm arkadaşlar ben antalyadan arda bir mağzada müdürüm komşumuz vardı evli ama çok mutsuzdu bununla fırsat buldukça konuşur dertleşirdik. Cansu çok güzel çekici ve çokta sexsiydi beni çıldırtıyordu.Bir gün baktım balkonda oturuyordu bende onu davet e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin teyzesine

Yaklaşık 10 senedir yaz aylarında izmirdeki teyzemlerin yazlığına giderim. Çok eğlenceli vakitler geçirdim. Orda ilk sex deneyimimide yaşadım. Annemin teyzesinin kızı var. Aynı ewde yan odalarda kalırdık. Onunla benden yaşça büyük olmasına karşın hep... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

fabrika kızı

Merhabalar diger okuyucularımız. Melo 20 yaşında esmer biriyim. fabrika kızı çalıştıgı hikaye anlatacagım. yalan değil gerçekten. bir günde iş çalıştıgım fabrikadan. vardiya bayanlar ve erkekler geliyorduk değiştirmeye gereken çavuş denedik. bayana g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

salakkayıncomun bafrasarıköylü karışı tuba

Merhabalar istanbuldan ben murat anlatıcagım hikaye tamamiyle yaşanmış gerçeklerdir olurmu demeyin bu dünyada herşey oluyor.Ben murat 1,78 boy 70 kiloda atletik kumral mavi gözlü dikkat çeken bi tipim sene 2002 yıllarıydı askerden gelmiş iş arıyordum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mart sikişi

Merhaba,Yine başımdan geçen gerçek bir olayı itiraf etmek istiyorum,Bu olay Martta başıma geldi,İnternetten yine arkadaşlık sitelerinden sorunsuz ilişki yaşıyabiliceğim bir bayan arıyordum.Sonunda sorunsuz bir şekilde birlikte olabiliceğim bie kadınl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Namluyu içime verdi

selam ben istanbul dan erdinç bu yazacağım olay geçen yaz başımdan geçti ben evin iki yetişkinindan biriyim bir de ablam var benden yaşça çok büyük bizimkiler ablamdan sonra genç yapmamışlar uzun bi süre neyse hikaye me gelelim. benim ablamın serap adı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.