Liseli Kız Hikayeleri kategorisi, üniversiteli ile hikayesini oku.

üniversiteli ile

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 811 10 85
merhaba ben 14 yaşındayım sınıfta çalışkan bir öğrenciyim bizim okula rehberlikte okuyan üniversiteli öğrenciler bizim okulda stajyerlik yapacakmış en her sınıftan en çalışkan 11 kişi aldılar bende aralarındaydım benle beraber 3 erkek vardı neyse 11 hafta boyunca her çarşamba gelecekmiş hoca bize neyse geldi bende diğer sınıfların hocalarına baktım taş gibi içimden tam bizim hoca çirkindir derken bizim hoca sınıfa geldi bi baktım çatladım güzelliğinden neredeyse aşık oldum 21 yaşındaymış geldi götüne falan baktım meme lerine ammına baktım süperrrrr neyse hocayla tanıştık hoca hafif dalgalı kumral saçlı yeşil gözlü çok güzel giyinen kilosu yerinde uzun bir bayandı okulda en yakışıklı bendim her gün çarşambayı iple çekiyodum neyse hoca sınıfa geldiğinde dediki sıraları yuvarlak şeklinde düzeneyin dedi her hafta bunu yapıyorduk hoca nöbetçi olacak dedi 1 kişi ben ona yardım edecem dedi g3ldik7. haftaya nen nöbetçiyim herkes çıktı hocayla sıraları düzlücez kapı kitli ders esnasında rahatsız ediolar die ktliodu hoca neyse dizioz sıraları dudağım kurudu ıslatmak için dilimi dışarı çıkarim dedim eğlmiştim hocada önümde eğilmiş ama ben görmemeiştim dilimi dışarı çıkarırken doğruldum hoca önümdeymiş bende dilimi dişarı çıkarıp doğrulduğum için hocanın götünü yalmışım kendimden geçtim hocaya pardon dedim bilmeden oldu hocam dudağımı ıslatacaktım dedim hehe dedi inanmadı bende yakışıklıyım hocada beni çok beğeniyodusen beni seviyosun dimi dedi öyle kaldım evet dedim nerden biliyosunuz hocam dedim dediki sen dersteyken elin hep penisindeydi yarrağıbmdaydı dedi bende hocam sizi görünce yarrağım kalkıyodu indirmek için öyle yapıyodum hocam dedim hoca bana birden sen çok yaışıklısın biliyomusun dedi şok oldum bende çok güzelsiniz dedim o zaman senin yarrağını yalayabilirmiyim dedi olmaz dedim yok dedim olmaz dedim tamam sende benim ammımı yala dedi ama ammıma sokmak yok dedi sonra birden bana lütfennn dedi yüzüne baktım kendimden geçtim hocaya bakarken hoca hemen pantolonumu indirmiş haberim yok baktım üzerimde tek baksırım var hoca açtı yarrağım olmuş 1 kilometre azdımyavaşça elini getirdi yarrağımı tuttu içimden bi ohhhladımeline aldı sonra yaladı çıldırdım hıphızlı yalıyodu 25 dk yaladı sonra hadi sen yalamıcakmısın dedi unutmuştum dur açim dedi yok dedim hocam durun dedim ben açarım dedim çırılçıplak oldu hoca o vücudu görür görmez hayran kaldım hoca mememide yala dedi yaladım yapıştım somuruyodum hoca ama böyle olmaz ammımıda yala dedi yaladım çooooooooook güzeldi yaladım yaladım hoca rtık ohluyodu dayanamadım hazır çıplakken hızlı bir şekilde yarrağımı soktum ammına hızlıca soktumsonra hoca dur dedi 2 dk sokmuştum ama kendimden geçtim hoca çantasından bişe çıkradı baktımhocaya bu ne dedim bunu yarrağına takacam dedi niye dedim dölüm içine akmasın diyemiş tmm dedim taktı soktum ammmmına 10 dk akıtacak tım hocada bohhh diye baırıyodu ben yarrağımı çıkardım hoca boşaldı sonra hocanın döl koruyucusunu çıkardım hemen ağzına geldim akıtacaktım ağzına yüzüne akıttımsonra biraz daha götüne ve ammına soktum çünkü doyamıyordım sonra hoca yine yaladı ağzına yine boşaldım sonra toparlanıp eve gittim.beniim yazdıklarımı okuduğunuz için teşekkür ederim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 811 10 85

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Dayım beni götten sikti

İsmim Adnan, 31 yaşındayım, 5 yıllık evliyim ve eşimle gayet güzel bir cinsel yaşantımız var. Eşimle evlendiğimizde baldızım Pelin 18 yaşında, minyon, çıtı pıtı, göğüsleri ve kalçası varla yok arası, 45 kilo, 1.50 boylarında, tam benim istediğim gibi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversiteli ile

merhaba ben 14 yaşındayım sınıfta çalışkan bir öğrenciyim bizim okula rehberlikte okuyan üniversiteli öğrenciler bizim okulda stajyerlik yapacakmış en her sınıftan en çalışkan 11 kişi aldılar bende aralarındaydım benle beraber 3 erkek vardı neyse 11 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir kızın çığlıkları

Arkadaşlar bu siteyi yaklaşık bir kadar önce keşfetmiş bulunmaktayım. Bu süreç içinde hemen hemen hergün okuyorum. Buda benim çok hoşuma gidiyor. Bu siteyi bize sunanlara şimdiden teşekkür edrim. Bende başımdan geçen bir hikayemi sizlerle paylaşmak i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eski sevgilimi beni sikmesi için ikna ettim.

Selam ben Çisem. Bu gün size eski sevgilim ile ile yaşadığım anımı anlatacam. Eski sevgilim çok tatlı bir erkekti. Esmer, kıvırcık saçlı, 1.85 boyunda, kaslı ve sempatik bir erkekti. Kendisi ile keşke ayrilmasaydım. Ayrılma sebebim benim saçma salak ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Boş sınıfta

Selam arkadaşlar başımdan geçen bu hikaye yaklaşık 6 ay önce oldu. Yaşım 14 . Hemen hikayeme geçiyorum.Okuduğum okul orospu doluydu ben de ergenliğin verdiği duygularla okuldan bir kızı sikmem istiyordum . Bu arada okuldaki etekler şort etek değil de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah buse ah

İSTER İNANIN İSTER İNANMAYIN AMA BUSE KENDİ İSTEDİ OGÜNÜ ASLA UNUTAMAM BİZ BUSEYLE AYNI APARTMANDA OTURUYORUZ O ÜÇÜNCÜ KATTA BEN İSE 1. KATTA OTURUYORUM ANNELERİMİZ BABALARIMIZ HERHAFTA BİRBIRINE GIDIP GELIRLER OGUN GENE BUSELER BIZE GELMISTI BENİM A... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma liseli gençler çakıyorlarmış

Merhaba lafı uzatmadan konuya gireyim; ben karım vebaldızım aynı evde kalıyoruz, baldızım 17 yasında ve liseye gidiyor karım 25yasında cok sexi bir kadın, baldızım 17 yasında bir orospu diyebilirimokuldaki bütün erkeklerle hemen hemen yatmıştır işin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Tele kız

Geçen yaz bi arkadaşımın evi boştu arkadaşımla , bi we arkadasımın telefon defterinde hatırı sayılır bi yeri olan bir kızı çağırdık. Bu kızla daa önce defalarca birlikte olmustuk. Yaklaşık bi saat sonra kız geldi önce birer içki içtik . biraz muhabbe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanılmazdı

Selam kızlar Bu hikayeyi okurken delirecek hatta kendinizi tatmin edeceksiniz Ben 20 yaşında bir kamu memuruyum Sevgilim ise 18 yaşında Çok tatlı deniz gözlü insanı delirten bir vücuda sahiptir Çıldırtıcı bir cumartesi günü idi sevgilimi çok özlemişt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikişmenin zevki

MERABA.BENİM ADIM BURAK.DİLARA İSİMLİ BİR KIZ VARDI ÜNİVERSİTEDE. OKIZDAN ÇOK HOŞLANIYORDUM.ODA BENDEN HOŞLANIYORMUŞ.NEYSE KISA SÜREDE SEVGİLİ OLDUK.BİRLİKTE ADALARA GİTTİK ARKADAŞLARLA.ONUN GELDİĞİNİ BİLMİYORDUM.ONU ADADA GÖRÜNCE SELAMLAŞTIK YANAĞIN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.