Vermediler bizde kaçmaya karar verdik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Sevgilimle yaşadığımız zorluklardan bahsedeyim ilk günlerden sekse kadar ilerleyen heyecanlı hikayemi hırs yaptım açıkcası onunla yatmak istiyordum ama illa senin olayım ondan sonra diyordu buda bana inat yaptırıyordu ne zaman ellemeye kalksam olmaz diyordu bende ne istiyorsun söyle dedim gel iste dedi bende kabul ettim evdekileri yolladım ama eli boş döndüler

biir gün beraber gezmeye gitmiştik o gunku kiyafetleri kapali olmasi ragmen tahrik ediciydi cunku vucut hatlari çok belli oluyordu tahrik olmustum kuytu biir yere geldik guzel sevgi sozcuklerinden sonra opmeye başladım hareketlerimden gevsemisti biiraz olsun kendini ilk defa banaa biirakiyordu sonra dimdik olan o guzelim goguslerini becerdim biiraz titraz edergibi oldu biirakmadan sikmaya oksama devam ettim sonra elimi kalcasina attim çok hostu tas gibiydi elimi elbisesinin altina sokmak istedim izin vermedi o gunumuz o sekilde geçti

belirli biir zaman sonra artik evlenmem istedigini soylemisti beende kabul ettim ailemi gonderdim amma babasi vermedi sonra gene denedik gene vermedi artik ne yapacagimi bilmiyordum kendim vazgecmistim biir sabah kapı calindi biirde baktım nimet kactigi soyledi beensiz yapamayacagini soyledi biiraz sakinlesti belirli biir sure geçti konusmaya basladik

Vermediler, bizde, kaçmaya, karar, verdik,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

şişman kocası bana karısını siktirdi

Merhabalar sexmobilhikaye.net seks okurları,ben ismail kenan tam bi heyecan manyağı işte sıradanlık artık sarmıor lise ve ünvte yıllarında özgürdük elinden tutup kızı ewe atıyorduk herşey sıradan ama son 3 senedir nedense daha heyecanlı şeyler yaşamak yaşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aletin üzerinde duramıyordum

Mrb sexmobilhikaye.net seks okurları.36 yaşında,1.76 boyunda 90 kg ağırlığında kumral saçlı beyaz tenli oldukça güçlü bir fiziğe sahip ve kadınlar tarafından genellikle çekici bulunan bir erkeğim ,akrep burcuyum.SAHİP,EFENDİ,MASTER ruhlu bir erkek olmamdan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızım sikilmeye doymuyor

Merhaba değerli  okurları   şimdi sizlere anlatacağım anıyı kimisi okuduktan sonra bana küfür edebilir, hani akrabandır o senin böyle bişey yapılırmı falan filan bir ton saçma sapan yorum yapan olabilir, eğer öyle yorumlar yapacaksanız baştan söyleye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşumun kızını ormanda becerdim

Heyy!! mrb sexmobilhikaye.net çılgın seks okurları,komşumuzun dul bir kızı vardı bende o zamanlar bekardım kız resmen bana yılışıp duruyordu ben ise pek yüz vermiyordum her neyse bir gün evde tek başıma porno film seyrederken kapımız çalındı kalktım kapıyı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cem annemle teyzemi sikti

Merhaba sexmobilhikaye.net seks okurları. bu hikaye benım başimdan 2007 yılında gecdı o zaman 32 yaşındaydım cok samımı oldum arkadaşım cem isiminde arkadaşım var herşeyı onunla cekınmeden paylaşırdım rahat bır gençdu. Bır gun ben evde tekdım eşim annesın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doruklara çıktığım o an

|SLM ARKADAŞLAR BEN 17 YAŞINDAYIM SİZE Bİ KISA HİKAYEMİ ANLATMAK İSTİYORUM BENİM Bİ AMCAMIN KIZI VARDI ADI DİLEK ONLA SEX YAPMAYA ÇOK KÜCÜK YAŞTA BAŞLAMIŞTIK HER NEYSE ENİ SONUNDA ONLA SEX YAŞANTIMIZ HALA DEVAM EDİYODU AMA EVLERİ MÜSAİT OLAMADIGINDAN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kozumu kullandım ve dilediğim gibi becerdim

Bizde kalan bir kız vardı beni gerçekten fena abazalaştırıyordu onu sikmek için can atıyordum onun elde etmek için bir açığı yakaladım ve bunu koz olarak kullandım duyulmasını istemediği bu kozu kullanarak onu elde etmeyi başardım aslında istemese ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

O Devasa Aleti Görmek İstiyorum Deyince Gösterdim

Merhaba arkadaşlar. Ben orta yaşlarda bir adamım. Evliyim ve bir de kızım var. Ben bir de oğlum olsun istiyordum. Fakat yaş artık ilerlediği için bu imkansız gibi olmuştu. Anlatacağım hikayem kızımın 18 yaşında ve tam ergenlikte olduğu zamanlarda yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gay sex hikayesi

Merhaba öykü okuyucuları. Anlatacak olduğum öykü benim hayatımı etkileyen olayların başladığı gençlik günlerimi ve kilometre taşı olan ilk günü kapsamaktadır. Anlattıklarım gerçek, isimler farklıdır. öncelikle kendimden bahsetmek istiyorum. Anlatacak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemi götünden siktim

Selam benim adım murat 16 yaşındayım geçen haftalarda başımdan geçen bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum hikayemin konusu yengem… yengemi götünden sexmobilhikaye.net İzmir,de oturuyoruz bir gün yengemlere gittim annemler falanda vardı.kapıdan içeriye gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.