Bire Bir Hikayeler kategorisi, yalamayı severim hikayesini oku.

yalamayı severim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
Selam ben izmirden anlatacağım tamamen gerçektir ilk patronumun karısı yelizi yaladım nasıl derseniz,yeliz yenge markatten alışveriş yapmamı istedi marketten alışveriş yaptıktan sonra eve gittim bana bornozla kapıyı açtığı zaman zaten bittim tamamen çıplaklığı görünüyordu ve bana şofbene bak niye yanmıyor dedi banyoya gittim peşime geldi ve bana sen hiç kızarkadaşınla .    birlikte oldunmu dedi ,bende yok izin vermiyor dedim oda bana sen yöntemini bilmiyorsun ben sana söyleyeyim sen aynısını yap tamammı dedi bende tamam yenge,ama söz ver hiç kimse bilmeyecek sözmü söz dedim ve bana bayanlar en çok amının yalanmasını ister dedi bende zaten sik kazık olmuş öyle deyince kudurdum şimdi o çikolatayı getir dedi çikolatayı getirdim amının kenarlarına sürdü ve benim ağzımı bastırdıönceleri tadı acayip geldi sonra zevk almaya başladım amını yalayarak boşalttım ama bir zevk alışı vardıkı inanamadım çok güzel yalıyorsun bayıldım sana bundan sonra sen beni yalayacaksın dedi bende amının sularını yalayayalaya amının kenarlarını morarttım ve ben o kadar zevk almıştımki inanamadım başka birgün patron şehir dışına gitti    ve tekrar evine gittim o gece sabaha kadar seviştik amının her deliğini yaladımo da benim sikimi yalayıp boşalttı zaten çok güçlü bir erkeğim bir gecede en az 9 defa sikerim masaj yaparım ve kadın yalamaya üstüme yoktur hem amın götünü    yalar 9 defa sikerim ve peşine masaj yaparak rahatlatırım inanmayanlar zevki inanılmayacak kadar hisetmek isteyenler bana yazın ama sadece izmirden grubada katılırım ama sadece bayanların olduğu gruba sizin yalayıcınız ,sikicinizin,ve masajcınızın adresinimi merak ediyorsunuz .yalayayalaya hemen arayın sizinde amınızı    götünüzü moraratayım.sevgilerGönderen: yalayan
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 08 25

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

güzel komşumuz

Mrb ben kayseriden onur 21 yaşındayım üniversite sınavına 2. Kere gireceğim matematikte bazı problemlerim vardı. Ayrıca 3 ay önce alt    kata yeni evli 1 çift taşındı. Evin erkeği doktor hanımı ise matematik öğretmeniydi. Annemle komşumuz b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

siirtten,hemşirem dehşet

merhaba arkadaşlar yalansız bi hikaye siirttenim. sürekli bu sitedeyim geceleri,ben siirtte kendi işimle meşğül 25 yaşında genc yakışıklı yeşil gözlü giyimine son derece önem veren bir kişiliğe sahibim.bu hikayemi gerçekten yaşadım...siirtte hemşire ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaza antalya`ya gitmek istiyorummm

Slm ben bursa dan murat 26 yaş evliyim. 1.78 boy 78 kilo sarışın koç burcuyum. 2 senelik evliyim Benim başımdan geçen olay 2 ay önce kadardı .nette sohbet ederken Antalya dan bi bayanla tanıştım derken msn e geçtik. Birkaç gün    sonra baya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harikaydıı

yer ve mekan diil onemlı olan... sadece paylasmak yasadıgını,suan 20 yasındayım.yasımdan buyuk gosterıorumm.cakma sarısınım kalcalarıyla butun erkeklere iç cektıren bırı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın dulll süperdi

merhaba sex hikaye okuyucuları benim adım ömer size başımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ben şuan 20 yaşındayım başımdan gecen olay 2 sene önce yani 18 yaşında geçdi.Okullar yeni bitmişdi yaz tatilndeydik ben yaz tatillerini hep çalışarak geçir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teşekkürler aldatanlar!

Bu siteye yazdığım bir hikayeden kısa bir süre sonra msn ime bir mesaj geldi ve Selda isminde bir kızla yazısmaya basladık. Önceleri mailimi nerden aldığını söylemek istemedi ama sonra bu siteden aldığını söyledi ve doğal olarak sex üzerine konusmaya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tahmin etmiştim ama.....

Onunla üniversitede tanışmıştım, çıkma teklifimi kabul ettikten sonra beraber takılmaya başlamıştık. ben yurtta kalıyodum o ise evde. birgün sinemadan çıkmış onu evine bırakacaktım. evin önüne geldiğimizde gece geç saat oldupu için yurda dönemeyeceği... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel gotlu yengem

slm size iki ayönce başımdan geçen olayı anlatıcam ben 20yaşında yakışıklı bir gencim hayatımdaki tek hayalim yengemi becermekti yengem ise 28 yaşında iki genç annesi olan beyaz güzel götlü birisiydi bir gün işten ewe erken gelmiştim bizim ewde kims... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben ve liseli kız arkadaşım

Ben lise ikinci sınıfta okuyan bir gencim ve benim bir kız arkadaşım vardı.Ben onunla tam iki senedir cıkıyodum ama hiç bir faliyet yok tu ama ben hep onu düşünüyordum.Bir gün okul gezi düzenledi ve gitmeye karar verdik.otobüsgece 11 de kalkmıştı ve ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sır ve sen istedin

Merhaba selam ben polat ne zamandır bu siteye girmiyordum şöyle sitede gezelerken madem bir yazıda ben yazayım dedim. benim başıma gelen olay daha yeni 15 günlük bir olaydır. bizim ev 3 katlıdır. en üst katında biz diğer iki katdada kiracılarımız &nb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.