yalnız kaldığımı gören komşu kızı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Evet ben istanbulda ikamet eden 18 yaşında bir öğrenciyim hikayem biraz garip kesin gerçektir diyecem ama inanmayan inanmaya bilir ben ailemle bir apartman dairesinde kalıyorum ailem tatil için edirneye gittiler ben gitmedim her neyse evde kimse olmadığı için aavaha kadar film felan izliyordum sabah olmuş ben 4 5 saat uyumuşum sonra twitterdan canım sıkıldı evde yalnızım diye twitt attım iyikidr atmışım bi baktım 2 dakika sonra üstümüzdeki komşu kızı rettwet yaptı ondan 10 dakika sonra kapı çaldı 6 veya 7 senedir benle konuşmayan komşu kızı geldi canım sıkıldı internetten gördüm seninde canın sıkılmış galiba dedi bende şaşkın bir tiple evet dedim ee napıyorsun dedi film felan izledim dinlenip kahvaltı yapcaktım dedim.İyi o zaman ben hazırlim dedi ve başladı gelirken altında tayt üstünde ise dar bir t short vardı portakallar büyük dursun diye sütyende takmıştı tam bir lolita anladığınız kızın tipi ise esmer bomba sonra kahvaltı yaptık ve salonda tv açtı magazin haberleri vardı açıp onu izliyordu bende şaşkın halde onu izliyordum ve benimki o güzel vücutu görünce kalkmaya başladı bilerek gizlemedim sonradan baktım bana bakıyor yanına gittim ve iyiki geldin kaç gündür seni düşünüyordum tek başıma kalınca normalde öle bişey yokta kızın niyet belli ilk benim başlatmam lazım mevzuyu her neyse gülerek neyimi düşünüyordun dedi bende her şeyini dedim ve benim pantolonu zorlayan emaneti gösterdim inanmıyorsan bak dedim ve elinden tutup emanetin üstüne koydum ve bana bakarak bende zamanını bekliyordum okulda hep takip ediyordum felan dedi seni içimde istiyorum değince filmler koptu ben hayvan gibi saldırdım kıza oda memnundu zaten azmış kız her yerini öpmeye başladım kızın boynu felan mosmor oldu zaten sonra bütün herşeyini çıkardım kızın hazinesi ıslanmıi hemen 2dil atıp benim emaneti verdim ağzına daha acemi olmasına rağmen mükemmel hissediyordum ben biraz tecrübeliyim daha önceden yaptığım için yönetiyordum nasıl yapcağını ben gene kızın hazinesini ıslattım nerden yapim dedi amsan yap dedi kızlık noluxak dedim bişe olmaz beni beğenen böyle alsın dedi bende sevindim tabi ve yavaş yavaş sokmaya başladım canı çok yanıyordu ama mecbur nasıl azmışşa bi kere bile dur demedi yavaş yavaş gide gide kökledim ve sikimi hafif çıkarınca kıpkırmuzı olmuştu devam ettim 10 dakika sonra kanı temizlemek için duşa girdik fırsat varken ordada yaptık tabi gene ağzına verdim bu sefer acemiliği biraz atmıştı sanki dişleriyle biraz acıtıyordu ama içimdeki volkan kıpraşmaya başladı kafasından tutup daha hızlı yaptırdım ve ağZına patladım tabi ilk olduğu için hemen tükürdü ağxını yıkadı yüzü kıpkırmızı olmuştu dinlenelimmi dedim yok dedi sen kaşındın dedim ve kucağıma alıp yatak odasına götürdüm orda seviştik adam gibi meme fantazisi yapcaktım ama çok büyük olmadığı için yapmadım ve misyoner pozisyone getirdim ve bana bakarak üstünde zıplıyordu cennette gibiydim adeta çok güzel duygular için deydim kızın bağırtılarıda bana cesaret verince köpeğe getirdim ve hızlı hızlı vurdum tabi o hıza dayanırmı bu sefer sırtına boşaldım bu sefer tek duşa girdi bende içerdeydim kapıdan bakıyordum ona kendi kendine gülüyordu yanıma geldi arkadan yapimmi istermisin dedim hazır değilim daha dedi bende zorlamadım 1saat yatakta durduk sarıldık ve konuştuk ve sevgili olmaya karar verdik kızın adını bilerek yazmadım komşu kızının tadı başka her yalnız olduğumuzda sikiş olmasada kucağıma oturup film felan izliyor öpüşüyoruz çok mutluyum he arkadan yaptınmı diye merak edenler varsa daha yapmadım ama yapıcam konuştum çok istiyorum dedim oda tmm ama süre ver biraz dedi okuyanlar okuduğunuz için teşekkür ediyorum paylaşmak istedim gerçektir zamanım olursa aynı kızla başka ne anılar olacak
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Çadır karıştı

Slm arkadaşlar sizlerle başımdan gecen bir tatlı meselayi anlatmak istiyorum ben 18 yaşında istanbuldan cılgın yaşayan ve atşli bir gencim gaylara ilgim fazla tabi en sevdiklerim taze, tatlı, görpe tüyzüz, ve dudakalı kırmızı, tatlı bu niyetli yaşark... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızlığım kuzende kaldı

Slm ben handan bursada yaşıyorum yaşım 18 1,65 boyum war ve 55 kiloyum sexi bir bayanım her neyse boşwerin bunları benim 17 yaşında repçi bir kuzenim war adı hakan 1,77 boylarında falan yakışıklı bi genç.Neyse biz hikayeye geçelim olay 2 yıl evvel g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 aylik hamileydi

3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her sabah olduğu gibi sabah 7 de yine dükkanı açmak için yola çıktım.Tolga kardeşim kadar çok samimi olduğum v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şantajın kralı

merhaba ben ali 17 yaşındayım. bi teyzem var 55 yaşında ismi yağmur teyzemin bi kızı var ayşegül diye 24 yaşında ayşegül kısa boylu iri göğüslü birisi her ay bizim eve gelir 4 – 5 gün felan yine bi ara gelmişti. BU ARADA HİKAYEM GERÇEKTİR !!annem onu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internet cafede bir gece

İnternet Cafe`de Bir Gece Ankara`da yaşıyorum, internet cafe sahibiyim. 35 Yaşındayım. Bundan bir ay önce geçmiş olan bir hikaye bu. Ben çok memnun kaldım, eminim siz de memnun kalırsınız. Bir gün akşam cafede oturuyordum. Içeride müşteri çok azdı. I... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kumsaldaki sehvetli dakikalar

Kumsaldaki şehvetli dakikalar... Merhaba sexmobilhikaye.net okuyucuları...Çorbada benimde tuzumun bulunmasına neden olan bu hikayeyi yaşayalı bir hafta oldu... Bir yılın stresini atmak için tatile gittiğim didimde denizin,güneşin ve kumun güzelliğinin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobusteki zevk

Otobüsteki zevk merhabalar ben zeynep 20 yaşındayım. sizlerle otobüste başımdan geçen bir olayı paylaşmak istiyorum. geçen hafta otobüse bindim ve eve gidicektim çok geç kalmıştım. otobüs geldi ve çok kalabalıktı. çok sıkışmıştım.üzerimde gömleğim ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısını sikişirken yakalayan adan gizlice otuzbir çekiyor

Merhaba adım zerrin ben 23 yaşında orta boylu esmer vücut hatları yerinde sayılabilecek bir kızım.Başıma gelen olay öğretim görevlisi olarak çalıştığım üniversitede meydana geldi.Bir öğrencim vardı oldukça sorunlu bir gençtu adı Sertandı.Uzun boylu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manitam ilknur

Selam. Benim adım Okan.Sizlere Ankara dan yazıyorum. Burada üniveritedeöğrenciyim. Çok güzel bir kız arkadaşım var:İlknur. Birlikte iyi geçiniyoruz amasex hariç. O evlenmeden beraberlik istemiyor. Neyse İlknur Pınar ve Seda adındaiki arkadaşı ile kal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

enfes kalcalar

Enfes Kalçalar Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamıştı bende halim selim okula gidip geliyordum. Derslere yoğunlaşmışken birden o enfes k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.