yaşanmiş erotik hikayelerer

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 08 25
"Akşam saat 17.20 sıralarıydı.Eve dnmek için minibüs bekliyordum.Yanımda 30 yaşlarında taş gibi bir hatun vardı.Gerçekten çok bakımlıydı.Çok seksi görünüyordu.Parfümünün kokusu çok tahrik ediciydi.Derken minibüse bindik.Üçyüzlü hattı yine herzamanki gibi tıka basa doluydu.Buda benim çok işime gelecekti. Parayı uzattıktan sonra kapı ağzından kadına iyice yanaştım.Derken 4-5 kişi daha bindi ve hatunla yapışık ikizleri oynamaya başladık.1-2 kaçamak sürtünmeden sonra baktımki hatundan tık yok o da dünden razı iyice abanmaya başladım.Akşam saat 17.20 sıralarıydı.Eve dnmek için minibüs bekliyordum.Yanımda 30 yaşlarında taş gibi bir hatun vardı.Gerçekten çok bakımlıydı.Çok seksi görünüyordu.Parfümünün kokusu çok tahrik ediciydi.Derken minibüse bindik.Üçyüzlü hattı yine herzamanki gibi tıka basa doluydu.Buda benim çok işime gelecekti. Parayı uzattıktan sonra kapı ağzından kadına iyice yanaştım.Derken 4-5 kişi daha bindi ve hatunla yapışık ikizleri oynamaya başladık.1-2 kaçamak sürtünmeden sonra baktımki hatundan tık yok o da dünden razı iyice abanmaya başladım. Öyleki artık gözüm kimseyi görmüyordu.Benim ufaklık patladı patlayacaktı.Artık ellerimide kullanıyorum hatun bir ara bana dönerek gülümsedi.Bu benim cesaretimi artırdı.Artık daha fazlasını istiyordum.Elerim hatunun her bölgesini deli gibi avuçluyordu.İnmeme yakın deli gibi boşalmıştım.Ömrümde hiç bu kadar zevk aldığımı hatırlamıyorum.Ben mimibüsten indiğimde Hatunda peşimden inmişti kolumdantuttu ve"bu dünyada herşey karşılıklı az önce sen zevkten ucuyordunnSıra bende bu gecede ben uçacağım" dedi.Bende canıma minnet hemen kabul ettim.Ogece gün ağırana kadar sürekli seviştik. "
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

zenci arkadaşımla

Size yeni yasadigim bir hikayeyi anlatacam, ben avrupada yasayan bir pasiv bir gayim! Aslen ankaraliyim vede burada yanliz yasiyorum.Cok samim oldugumbir zenciarkadasim var kendisi son günlerden kaldigim evden ayrilmak zorunda kaldi ve kendisine heme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uçakta dergi okuyordum

Benim adım Seyhan 34 yaşında ,1,65 boyunda 55 kilo ağırlığında ve 12 senedir evli ve 2 genç annesiyim. Çok mutlu,huzurlu bir aile ve kocamla da çok iyi bir seks hayatımız var. Uluslararası bir makyaj tanıtım ve pazarlama şirketinin grup yöneticileri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Trende Olgun Çiftle Sikiş!

Ben İzmirden Kaan. Oldukça yakışıkl ı,kültürlü birisiyim. İşim gereği sık sık seyahatettiğim için gündelik yaşantımın çoğuyollarda geçiyor. Ankaradaki işimi bitiripİstanbula gitmek istedim. Yorgun bir şekildetam otelime geri dömeyi düşündüğüm sıradaa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce benim götümü sikti

Ben şu anda 20 yaşındayım.Anlatacağım anım ben 15 yaşındayken başladı.Ben kursa gidiyordum.Hergün okul çıkışında otobüsle dershaneye giderdim.Birgün okul çıkışında yine otobüs tıklım tıklımdı.Orta kısımlarda pencerey dayanmıştım,dışarıyı izliyordum. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Mersin Konya Yolunda

20 Gündür evden uzaktaydım. Mersin konya arasında gidip geldim. İş sonunda yorgun, bezgin bir halde evin kapısını çaldığımda oğlum açtı. Sevinçle içeriye babam geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiii diye bağırırken atılıp boynuma sarıldı, yanaklarımı öperken,-hoş ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbul`a giderken

Bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatayım size, sakın olur mu demeyin. Bal gibi oldu işte. Kocam, yıllık iznini almıştı. 17-18 yıllık evli olmamıza rağmen, ilk kez gençlardan ayrı bir tatil yapacaktık. İstanbul`a gitmek üzere otobüse bindik. Yolculu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

heykele cıkana kadar arkam morardı:

oncelıkle herkese slmlar buraya yenı uye oldum baktım kı herkes harıka seyler yasamıs belkı dogru belkıe yanlıs ama bu anlatacagım hıkaye tamamen gercektır. ben kapalı bı bayaım 18 yasındayım kapalıyım ama gayet hos gııyınırım mesela en sevdgım sey d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eminönü`den eve gidiyordum

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönü`nden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

selmanin ilk sikisi

İş yerimden Dilek isimli arkadaşımla İstanbul’a gitmemiz gerekiyordu. Dilek 150 boylarında esmer minyon bir kadındır.  Akşam otobüsünden bilet aldık. Neyse seyahat başladı. Konuşa konuşa gidiyorduk. Saatte iyice ilerlemişti. Dile... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amımın suyunu akıttı otobuse

selam ben 42 yaslarında 95 kılo evlı 2cocugu olan bır kadınım adım deste sıze basımdan gercekten gecen olayı anlatıcam bır gun hastaneye gıdıyordum altıma kulot gıymeyı unutmusum vede sutyen gıymemıstım hava cok sıcaktı yakıyodu gogsumu meme uclarım ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.